Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Karate

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #31
    krabob

    Psal jem mu už dřív, ale nějak nekomunikuje. Stejně bych mu napsal něco co určitě ví.
    Ono to bude trochu jinak. U verze původní je u některejch "přepínačů" not defined yet. set 0. Zdá se tedy že pro tohle demo použil svůj poladěnej caster.Fx Aby to bylo ještě zajímavější demo běží na starší verzi Karate, ale funguje to dobře i s novější.
    Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5

    Komentovat


      #32
      O: Karate

      Opět jsem se zuřivě pustil do Karate. Jakou používáte velikost 3D objektů v centimetrech ? Myslím zkušenosti, jestli radši malý nebo óbrvelký.
      Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5

      Komentovat


        #33
        O: Karate

        Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvek
        Opět jsem se zuřivě pustil do Karate. Jakou používáte velikost 3D objektů v centimetrech ? Myslím zkušenosti, jestli radši malý nebo óbrvelký.
        Pokud mluvíme o LWO tak 100 - 500cm, tedy několikametrové.
        http://jack.untergrund.net [AMIGA 600 AMIGA 1200 AMIGA 1200T AMIGA 2000 AMIGA 4000 AMIGA 4000T CD32 Mac mini G4]

        Komentovat


          #34
          O: Karate

          Ano myslel jsem 3D objekty obecně i když radši používám interní mesh3d (Real3D do mesh3d). Velikosti mám podobné.
          Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5

          Komentovat


            #35
            O: Karate

            Včera jsem se úporně snažil znovu přijít na to jak funguje t3dBillboard a Light3d, dokonce jsem projížděl i zdrojáky a.... neúspěch Tuším že Billboard je nějaký slovo z 2d či 3d hantýrky nebo tak nějak. Neví někdo co by to "slovo" mohlo znamenat ?
            Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5

            Komentovat


              #36
              O: Karate

              My meli efekt billboard v demopaje a bylo to o tom, ze na vertexu objektu muzes mit nejakou bitmapu (lenz flarez!). Ale netusim, zda se jedna o to same u karate.

              Komentovat


                #37
                O: Karate

                Jojo to už jsme někde probírali, ale to není ono.
                Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5

                Komentovat


                  #38
                  O: Karate

                  Billboarding se používá ve starších herních enginech pro zobrazování spritu, který se vždy točí čelem k hráči. V Doomovi například zabití nepřátelé, munice... no, vlastně skoro všechno. Vlastně úplně všechny sprity .
                  Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                  Komentovat


                    #39
                    O: Karate

                    Tohle v Karate dělá objekt Sprite3d. Taky jsem to přirovnal k "různým ohňům-světlům atd. ve starých doomovkách". T3dBillboard patří pod textury (bitmapa+colortable), mohlo by to tedy být něco podobnýho.
                    Dave správně vyhmát podstatu mé otázky
                    Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5

                    Komentovat


                      #40
                      O: Karate

                      Narazil jsem na další záhadu Efekt Multizoom má jako poslední parametr rotaci, tam funguje všechno správně (používám aff |0|0.003). Ale u efektu MultiZoomLight mi rotace nechce fungovat správně. Beží to moc rychle a když hodně snížím hodnotu tak to "divně cuká". Skuste někdo.
                      Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5

                      Komentovat


                        #41
                        O: Karate

                        Dneska se mi konecne podaril prulom u funkce dbm7xxaft (synchronizace s hudbou - digibooster modulem). Moc jsem nechapal jak to funguje a v ovladani digiboosteru taky nejsem moc odbornik, ale jde to Skusim jeste udelat nejakej peknej priklad.
                        Naposledy upravil ghh; 27.12.2014, 01:09:22. Důvod: hezci
                        Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5

                        Komentovat


                          #42
                          O: Karate

                          Priklad pouziti dbm7xxaft co je v karate baliku neni moc srozumitelnej a ani ta hudba neni moc srozumitelna. Musel jsem to cely orezat a vytvorit si novej modul abych pochopil aspon zaklad. Nakonec jsem napsal uplne jinej priklad - vic technickej, necekejte tedy super skladbu http://ghh.wz.cz/friends/synchrotest.lha
                          Zaroven ale doporucuju si ten puvodni priklad precist. Karate je bozi
                          Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5

                          Komentovat


                            #43
                            O: Karate

                            Super! Uděláš pak i nějaké intro?
                            Amiga - PMD 85

                            Komentovat


                              #44
                              O: Karate

                              Mozna ano, ale tohle je jenom cviceni.
                              Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5

                              Komentovat


                                #45
                                KarateIDE

                                Tady jsou soubory pro CubicIDE - Karate. Výrazy pro syntax highlighting, case - append, nastavení pro explorer, pár skriptů a taky nápověda - quickinfo. http://ghh.wz.cz/friends/karatecubic.lha
                                Modří už vědí jak to nainstalovat, ostatní to musí odkoukat podle jiných filetypů.
                                Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X