Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Záhada v Settlerech

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #61
    O: Záhada v Settlerech

    Mně by to musel někdo ukázat v praxi, bez pokročilejších technik, abych jako pochopil, o co jde. Já dycky někam kliknu, tam se objeví takový dva trojúhelníčky - a náhle nevím, co to je. Tak to vypnu a jdu hrát raději něco jiného, třeba Lotusy .
    Ale Settleři jdou po kabelu, že jo? Je to deathmatch? Nebo coop?
    Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

    Komentovat


      #62
      O: Záhada v Settlerech

      Klidně ukážu a nebo se podívej na videa na YT. Ale musím tě varovat, že Settlers jsou krutá návykovka a ani po těch letech (prakticky dvaceti), co vyšli mě rozhodně nepřestali bavit a pravidelně se k nim vracím a střídám je s S4 na PeCi.

      Komentovat


        #63
        O: Záhada v Settlerech

        Hlavně tam všecko trvá nekonečně dlouho, to fakt není hra pro netrpělivé
        "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

        Komentovat


          #64
          O: Záhada v Settlerech

          No ono až se na tebe vrhnou dva nepřátelé naráz, tak si budeš říkat, že potřebuješ nějaký čas navíc. Jestli se ti zdá, že se pomalu staví, není problém mít víc pil a výrobců nářadí. Navíc pro posun času byl snad nějaký cheat, jestli se nepletu. Stejně jako pro stavbu dalšího hradu

          Komentovat


            #65
            O: Záhada v Settlerech

            Jste si jisti, že Settlerům nestačí A500 s 512 KB RAM? Nevzpomínám si, že bych měl ve své A500 1 MB RAM, no je pravdou, že je to již nějaký ten pátek nazpět )
            Amiga - PMD 85

            Komentovat


              #66
              O: Záhada v Settlerech

              No vystačí si s 512kB Chip, ale ještě k tomu musíš mít 512kB Fast (Slow) Ram Ale i tak si moc velké mapy nezahraješ...

              Komentovat


                #67
                O: Záhada v Settlerech

                Já v té době nevěděl, že možnosti rozsahu mapy záleží od velikosti RAM. Je fajn se zpětně dozvědět, že jsem měl alespoň 1 MB. Člověk zapomíná. Nějak se mi nechce věřit, že bych to v té době nevěděl.
                Amiga - PMD 85

                Komentovat


                  #68
                  O: Záhada v Settlerech

                  No jestli si nějak zvlášť nepouště workbench, tak si to vlastně ani neměl jak vědět

                  Komentovat


                    #69
                    O: Záhada v Settlerech

                    Jakmile se to rozjede, kouří se z myši
                    A1200 + blizzard 1230/50Mhz, 8Mb fast ram. Amiga 1200 Elbox tower. Amiga 1200, 2Mb chip ram.

                    Komentovat


                      #70
                      O: Záhada v Settlerech

                      Autorem citovaného textu je MisticJoe Přejít na původní příspěvek
                      No jestli si nějak zvlášť nepouště workbench, tak si to vlastně ani neměl jak vědět
                      Spíše jsem hrál, ale občas jsem si dal i WB (nic účelového jsem v ňem nedělal), ale co bylo nahoře v lište za info o RAM už nevím. Settlers jsem měl celkem rád. Opravdu se ta hra hraje sama, jakože neni složitá a to se taky považuji za hráčský antitalent, pokud jde o něco složitějšího. Je to výborná hra. Zvuky, grafika super. No ta hudba maximálně po delší době může začít udírat na palici. Hodnotím to pořád po těch letech. Snad si to dobře pamatuji
                      Amiga - PMD 85

                      Komentovat


                        #71
                        O: Záhada v Settlerech

                        Já je akorát dneska celý den pařím

                        Komentovat


                          #72
                          O: Záhada v Settlerech

                          No tak jsem na Settlerech objevil jednu ne příliš lichotivou věc a potřebuji, aby nějaký další pařan testoval na rychlejší Amize. Na mé A500 obohacené o 68010 a nějakou tu Fastku se hra při mapě velikosti 5 a třech oponentech začne po 2-3 hodinách hraní, kdy už se toho děje hodně, chovat hodně divně - zboží neputuje tam, kam by mělo (místo toho si ho nosiči jen tak prohazují a nebo ho nosí do úplně nesmyslných míst - třeba železnou rudu k hájence atp.), některé nové cesty mi zůstávají bez nosičů, atd. Jakoby už nebyla výpočetní síla procesoru na všechny ty úkoly a tak se "wait list" zahltil až k totálnímu selhání.

                          Komentovat


                            #73
                            O: Záhada v Settlerech

                            Stávalo se mi to i na Amize 1200 s 68030/50Mhz, 8 MB fast ram. Bylo nutný stavět sklady a dbát na to, aby se cesty nepřeplnily produkcí jednoho zboží. Např. třeba tý rudy. Když tam budeš mít přehršel jednoho druhu, kde ti jede produkce jako vo život, tak nastav prioritu na tenhle druh zboží nebo odšvihni cestičku od těžící věže nebo třeba prasečáku. To je jedna věc. Další je mít pěkně cesty, promejšlet kudy to zboží pude atd. Pak teda ty sklady, aby to nebylo všechno na hradu a u těch skladů mít produkci materiálu na stavění. Ono si to pak udělá svůj okruh, kterej jede ze skladu. Někdy je nutný zrušit starou cestu a postavit novou a takový čachry machry.
                            A1200 + blizzard 1230/50Mhz, 8Mb fast ram. Amiga 1200 Elbox tower. Amiga 1200, 2Mb chip ram.

                            Komentovat


                              #74
                              O: Záhada v Settlerech

                              K tem rybarum, settlers jsem prosel komplet a myslim si, ze ovladani mam celkem zmaknuty, rybare na lodicce jsem nikdy nevidel, vzdycky jen na brehu. Na lodickach jezdili jen prevoznici

                              Co se tech zahlcenych cesticek tyce, kdyz kliknes na hrad, tak tam mas volby, ze chces vsechny veci nosit prioritne do hradu, a naopak, ze chces vsechny veci vynaset z hradu. Kdyz tohle zaskrtnes, tak se ti pak dejou presne ty veci, ktere popisujes - preplnene cesticky, noseni materialu na uplne hloupa mista atd. Dalsi dulezita vec je mit hustou silnickovou sit a sem tam sklad.. na nem je podle me taky volba zbozi dovnit/ven.
                              Nehlede na to, ze si jeste v nastaveni musis nastavit, v jakem poradi nosici berou material od praporku smerem k hradu a smerem ke stavbam

                              Komentovat


                                #75
                                O: Záhada v Settlerech

                                Spolehlivý způsob, jak si okamžitě ucpat cesty, je kliknout na ikonu Vojenské cvičení
                                "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X