Je pravda, ze Project-X je hodne tezky. Nejvetsi uskali spociva v tom, ze ho hrac musi proletet od zacatku do konce beze ztraty zivota. Kdyby slo po levelech ukladat pozice nebo clovek ziskal pristupove heslo vcetne arzenalu zbrani, tak to dohraje kazdy.
Výborná hra, , vždyť o tom to je prokousávat se pomalu dál a dál a ne si k tomu dřepnout a projet to během pár "minut" jako dnešní "hry", ale je fakt, že né každému to vyhovuje začínat od nuly
Excalibur 55 page 55 :: Preview: Project X 2 - Show magazine/diskmag page scan with list of articles, reviewers and ratings...
bol som hotovy a snival som, aky to bude narez
Nakoniec som to hral len v emulatore PSX, nikde na nete neviem najst ani zmienku o tomto projekte na Amigu 1200, ktovie v akom stadiu
to Team17 mal hotove, ci aspon AGA grafiku
--------------------------------------------------
A1200 + Blizzard 1230/50Mhz + 32MB RAM, AMD RYZEN 9 5900x 32GB DDR4 RAM AMD R9 380 4GB, MAC OS X BigSur,
V Excaliburu kecali, Team 17 hru X2 nikdy neavizoval pro Amigu. Ale X2 měl vzniknout pro Segu Saturn a tam to bylo zrušené. Myslím si, že reálně by mohl vzniknout X2 tak na A1260 a to v ořezaných barvách 256+. V té hře je celkem dost efektů.
Since the PlayStation was designed with 3D graphics as a focus, Sony did not build dedicated hardware or software routines for 2D graphics. The result was that developers wanting to work with 2D games had to save their sprites as multiple polygon textures.
Osobne mam rad rucne kreslene hry, staru poctivu robotu a nie kdejake hranate polygony, ako poriadny retrogamer, vychovany na C64 a fantastickej grafike ala Last Ninja III a super mega bombastickeho narezu Zynaps Plus.
V tomto ma X2 na PS1 kus sklamal a prave tie obrazky v tom excalibure mi pridu ako skor z Amigy 1200 nez z PS1, nedavno som to zasa porovnaval, pauzol
som X2 na PS1 a skutocnne, nepriatelia su skaredi, polygonovi.
Myslim ze A1200 by to zmakla s Fast Ram - i ked mozno nie presne takto ako na PS1, ale mohol to byt dostojny nastupca Projectu X na Amige, dokonca s vyuzitim spritov a rucne kreslenej grafiky by to mohlo byt aj v niecom lepsie.
no takhle: v tom traileru a tak je grafika z velké části generovaná AI a je to napsané i v Disclaimeru na kickstarteru. Ale zvedla se proti tomu vlna nevole a tak autoři nakonec couvli a oznámili, že ve hře bude poctivá ručně dělaná grafika a že žádnou AI nepoužijí. Ale živá kampaň už na KS nejde měnit, takže tam ta informace zůstává.
Na mě je ta hra málo Amiga, na moderních platformách nehraju. Ale krom Brimbla by do toho měl hudbu dělat i Hülsbeck!
"Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)
Komentovat