Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Domovská stránka článků

  •  
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

  • Pán vlků

    Pán vlků

    Pán vlků se mi dostal do rukou někdy v roce 1994. Přestože se jedná o hru relativně krátkou a jednoduchou, jako skalního fanouška počítačových her na hrdiny mě mile překvapila. Má dle mého názoru něco, co dnešní hry většinou postrádají, a to je výborná atmosféra.


    Dnes už není reálné, abych půl roku hrál Wizardry nebo Legends of Valour, takže když si tuto adventuru s rpg prvky dám jednou nebo dvakrát do roka, tak mě stále příjemně potěší hádankami i kombinacemi...
    Vstup do příspěvku

  • ByteFest 2010 aneb subjektivní dojmy Jacka-3D

    ByteFest 2010 aneb subjektivní dojmy Jacka-3D

    ByteFest 2010 se jako loni, předloni a i předtím konal v kulturní místnosti smíchovského nádraží. Místo a čas zajistil tradičně Tomsoft. Akce je to třídenní a již registrace napovídala, že přijde spousta návštěvníků a vystavovatelů.


    I přestože je akce zaměřena na 8 bity, jako Amigisti jsme jeli ukázat sílu naších 32 bitových Amig poháněných přetaktovanými šedesátkami ;o)

    Pátek

    My Brňáci jsme se jeli ve dvou autech (já, Wawe, Derrik doplněni o Nora...
    Vstup do příspěvku

  • Buenzli 2010

    Buenzli 2010

    Buenzli je jednou z nejtradičnějších demoscene akcí vůbec. Letos se pořádal již 19. ročník. Po devatenácté tedy na stejném místě (kulturní dům Winterthur, Švýcarsko) a již třetí návštěva naší skupiny.


    Pátek
    I přes velké přemlouvání kluků z clrsrc - Raista a Noolyho jsme nakonec jeli jen čtyři (, eKe, Killjoy a Wayne) ve dvou autech. S eKem jsme vyrazili už v sedm ráno z Brna, meeting point byl tradičně u Rozvadovského McDonaldu (tam se scházíme také pře cestou na...
    Vstup do příspěvku
    Naposledy upravil jack-3d; 28.02.2023, 21:58:31.

  • Breakpoint 2010 – Like there is no tomorrow

    Breakpoint 2010 – Like there is no tomorrow

    Jak už název napovídá, letos se konal poslední Breakpoint v historii a naše obvyklá skupina scene nadšenců z Artwaye si ho nenechala ujít. Organizátoři nás už minule trochu připravili na to, že jsou staří a že je obrovská akce již unavuje. Na finální rozhodnutí o tom jestli bude nebo nebude se čekalo na poslední chvíli a napětí podněcovaly horké diskuze na scenerských webech. Poté, co se oficiálně spustil BP 2010, bylo vše jasné. Již během prvního dne se zaregistrovaly...
    Vstup do příspěvku
    Naposledy upravil jack-3d; 28.02.2023, 21:07:45.

  • Co přibylo v AROSu?

    Co přibylo v AROSu?

    Každý systém se vyvíjí, opravuje a doplňuje o další funkce. Pokud se tak děje dvakrát do roka a máme ucelený seznam toho co přibylo, hned víme co nás potěší, co nám pomůže a na co se ještě nedostalo. U systému AROSse aktualizuje systém každým dnem "night building", ale seznam toho co tam přibylo nikde nevysí a tak přispěji troškou do mlýna.

    Myš
    Dlouhou dobu se nedalo poznat, zda váš ukazatel myši je nad textovým rámečkem nebo zda na objektu, který lze posunout....
    Vstup do příspěvku

  • Amiga na Macu, část 6. - problémy během emulace

    Amiga na Macu, část 6. - problémy během emulace

    Tato část o emulaci Amigy na Macu bude poslední. Naučili jsme se spouštět diskové image her, dokážeme vytvořit emulovaný diskový oddíl a nainstalovat na něj operační systém Workbench, umíme jej lokalizovat to mateřského jazyka, dokážeme rozchodit z disku hry, které nemají instalátor a konečně jsme si upravili k obrazu svému vzhled operačního systému. V naší poslední části se podíváme na problémy, se kterými se můžeme setkat během emulace a na tipy, jak je odstranit.

    Q: Emulace systému...
    Vstup do příspěvku

  • Kompy 2010

    Kompy 2010

    O víkendu proběhla na pražském Chodově nyní už dá se snad říci tradiční zimní akce s názvem Kompy. Je to setkání zaměřené implicitně na hraní her pro Amigu a MAME, ale i další platformy. Tentokrát se nás sešlo asi 30 plus minus pár návštěvníků a kromě Amig a emulovaných arcade automatů se hrálo také třeba na osmibitových Commodorech 64 a Atari 800XE. K dispozici byly dva projektory s plátnem a obří plasmová obrazovka.

    Celá akce se opět vyvedla na výbornou,...
    Vstup do příspěvku

  • Amiga na Macu, část 5. - jednoduchý tuning Workbenche

    Amiga na Macu, část 5. - jednoduchý tuning Workbenche

    Posledně jsme si nainstalovali WHDLoad pro spouštění her z pevného (virtuálního) disku Amigy. Předpokládám, že již máte postahováno a vyzkoušeno dost her, máte je roztříděné do adresářů podle žánrů a pomalu vás začíná štvát vzhled operačního systému - pro příklad velká nevzhledná ikonka disku DH0:, rozházené ikonky po rozbalení adresáře pod GUI, nízký počet barev zobrazovaný pod Workbenchem, barevné "schéma" systému, ukazatel šipky či wallpapper.


    Na úvod podotýkám,...
    Vstup do příspěvku

  • Amiga na Macu, část 4. - WHDLoad

    Amiga na Macu, část 4. - WHDLoad

    Po delším čase se vracím k seriálu Amiga na Macu jeho 4. dílem. Shrňme si, kam až jsme se dostali: Zkusili jsme si spouštět hry z diskových obrazů, nainstalovali jsme si operační systém Workbench, zkusili si nainstalovat na pevný disk hru s instalátorem, lokalizovali jsme si OS do mateřštiny a nakonec jsme rozjeli filemanager DirectoryOpus - máme funkční a štíhlý OS, který je připraven pro rozbalování archivů.

    Protože spousta her byla na disketách v NDOS...
    Vstup do příspěvku

  • Amiga na Macu, část 3. - Lokalizace OS, Directory Opus

    Amiga na Macu, část 3. - Lokalizace OS, Directory Opus

    V předchozím díle jsme si nainstalovali operační systém Workbench a hru s instalátorem na pevný disk. Dnes jsem měl v plánu projít si s vámi slibovaný WHDLoad, ale musíme si ještě udělat jednu podstatnou odbočku – Directory Opus. Nejprve se však podíváme na lokalizaci systému do mateřského jazyka..

    Stáhněte si soubor Ceske Prostredi III.DMS. Nejprve nastartujte emulaci a po spuštění systému připojte image. Instalace češtiny trvá přibližně 4 minuty.


    Ke spouštění...
    Vstup do příspěvku
V této kategorii nejsou žádné články.
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts
Odebírané příspěvky se zobrazí po přihlášení.

Nové články

Sbalit

  • Sam460LE a A1222 Plus, duel velterových vah
    vytvořil sailor
    Dnes, na začátku roku 2024 zažíváme v AmigaNG světě neobvyklou situaci. Máme dva entry-level počítače ze kterých můžeme vybírat: v roce 2023 firma ACube uvedla novou verzi Sama460 - Sam460LE, a letos po dlouhé cestě plné peripetií firma AAA technology představila i A1222 Plus.
    Souběh hned dvou počítačů stejné kategorie je v AmigaNG světě něco naprosto neobvyklého, proto se často diskutuje který z nich je jaký a kdo je lepší.



    V tomto článku se podíváme jak to...
    09.04.2024, 09:18:55
  • AmigaNG – kompatabilita HW s AmigaOS, MorphOS a linux
    vytvořil sailor
    Loni jsem si pořídila Sam460LE. Bude o něm samostatný článek, zde pouze zmíním že je to jeden z pouhých tří PPC počítačů, na kterých můžete provozovat nativně všechny tři mé oblíbené operační systémy, tedy AmigaOS, MorphOS a Debian linux ( pro zajímavost, ty dva další počítače jsou Pegasos 2 a AmigaOne X5000 ). A protože jsem Sama testovala s MorphOSem i AmigaOSem, tak mě to inspirovalo k napsání tohoto článku o úskalích na která můžete narazit.

    Na všech ostatních...
    10.03.2024, 10:26:13
  • Módování A1200
    vytvořil Cyberian

    Hvězdné datum 22.09.2023, 22:30
    Ahoj, v tomto tématu budu postupně ukazovat co se bude dít s následující Amigou, kterou skládám už drahně let
    Její příběh začíná,mým odstěhováním od rodičů někdy kolem roku 2006, čímž jsem ztratil přístup k Infinitiv toweru. Tato Amiga vznikala velmi pomalu a postupně. Povstala z popela, jako phoenix po nukleárním zničení města v jednom demu na demoscéně (The Prophecy - Project Nemesis by Conspiracy).

    Jeden člověk mi daroval na
    ...
    09.10.2023, 10:40:58
  • Ponořte se do světa Aquabyss - recenze
    vytvořil DaMi
    Aquabyss je obchodní strategie s prvky adventury, ve které objevujete taje moří, obchodujete se surovinami a plníte úkoly nejdříve jenom mezi několika málo podmořskými městy, později napříč mezi všemi oceány na Zemi. Originální na hře je, že se po moři pohybujete ne obyčejnou lodí, ale ponorkou. A s tou prosím pěkně cestujete za obchodem po celé planetě, průběžně ji vylepšujete tak aby byla rychlejší, mohla se ponořit do větší hloubky, časem ji vybavíte...
    04.10.2023, 11:16:13
  • Jak vytvořit vlastní WHDLoad hru
    vytvořil DaMi
    WHDLoad lze v současnosti chápat jako osvědčený standard pro všechny, kteří na amize hrají hry. “Hotové” WHDLoad hry lze stáhnout z whdownload.com nebo některé z mnoha kopií Retroplayerova balíku WHDLoad her (Retroplay WHDLoad Games Packs), kterých se více či méně aktuálních nachází na internetu nepočítaně. Bohužel naprostá většina takto získaných WHDLoad her jsou zastaralé verze a v naprosté většině případů pro ně existují aktualizace. Na aktualizaci...
    26.09.2023, 15:10:24
  • Óda na PPC 750GX, aneb výměna CPU v G3 modulu AmigaOne
    vytvořil sailor
    Tento článek bude o upgrade modulu G3 pro AmigaOne XE a Micro A1-C. A stejně jako předchozí článek o CPU cache také původně vůbec neměl vzniknout. Důvodem proč tu nakonec je, že jsem se přesvědčila že dvojnásobná cache se vyplatí a procesor jsem vyměnila. A další důvod je, že pro větší přetaktování procesoru 750GX nestačí jen informace z manuálů AmigaOne XE a Micro ale je třeba i něco malého navíc.

    1. Kdy měnit CPU v G3 modulu

    G3 moduly byly dodávány se dvěma verzemi CPU: 750FX a...
    21.07.2023, 09:33:33

Nové komentáře v článcích

Sbalit

Populární tagy v článcích

Sbalit

akce (6) amiga (3) amigang (4) amigaone (2) amigaos3.2 (2) apple (6) compactflash (3) demoscena (5) efika (2) emulace (7) hardware (10) hdd (3) hra (2) hudba (2) mac (6) morphos (2) navody (10) pcmcia (3) pfs3 (7) příprava disku (4) rozhovory (3) srazy (3) trackery (2) whdload (3) winuae (9)
Zpracovávám...
X