Boboo: Nahodou ten Napalm nerobili Slovaci? Konkretne Ablaze system, ti isti co robili aj Strangers. Jednym z autorov bol aj tusim Richard Max. Ten svojho casu dokonca poslal mojmu kamosovi originalku Napalmu gratis. :->
"Skupina Magic Owls vznikla v průběhu roku 1994. Do širšího povědomí se dostala vydáváním diskmagu Magic a působením na československé scéně. V tomto počátečním období byl kolem diskmagu Magic a scény jako takové nejaktivnější MaX (Richard Max).
Přibližně v letech 1995 - 1996, kdy začala scéna pomalu umírat, se začala skupima Magic Owls postupně transformovat a působit v komerční sféře. Postupně začali pracovat na různých herních projektech. Prvním z nich byla vývojová verze projektu TRIF. Ten byl nakonec zavržen částečně z motivačních důvodů a také proto, že se dostal do technické a kreativní slepé uličky.
V polovině roku 1996 se skupina přetransformovala na vývojový tým Ablaze Enertainament a pod tímto názvem se začala pohybovat v herním průmyslu. V roce 1997 vydali svůj první titul pro Amigu nazvaný The Strangers. Jednalo se o Multi-player Beat-Em-Up hru, která zazářila a stala se nejúspěšnější hrou roku. O distribuci hry se postarala firma Vulcan Software.
V roce 1997, po dokončení prací na diskmagu Magic 1/97 se skupina opět soustředila na scene činnost a začala pracovat na novém demu pracovně nazvaném "Pulp" a novém slideshow "Magic Ray II". Ty však nakonec nikdy uvedeny nebyly.
Dalším herním projektem týmu Ablaze Enertainment byla realtime strategie Napalm: The Crimson Crisis. Ta byla na trh uvedena v roce 1999 a dodnes patří mezi jedny z nejlepších realtime strategie na naší platformě. Málo kdo však ví, že kompletní práva na tuto hru byly zvláštním způsobem předány kanadskému producentovi ClickBoom.
Následovala však doba, kdy to s Amigou šlo hodně rychle z kopce. Ablaze Enertainment tak již neměla důvod pro Amigu dále vyvíjet a svou část viny nesla také velká míra pirátství na Amize. Z obchodního hlediska už proto nebyl důvod pokračovat v činnosti a tým se nadopro rozpadl."
Složení Ablaze Entertainment:
Rado Maruša - programátor
Dnes pracuje jako softwarový inženýr.
Štefan Pavelka - grafika
Richard Max - grafika
Dodnes působí v oblasti grafiky, grafického designu a multimédií.
Emil Popovič - programátor
Martin Démsky - hudba, zvukové efekty
Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition
S MaXem som si urcity cas dopisoval, kupil som od neho FasllineSCSI Z3. Bolo to niekedy 1998-99. Este mi vytkol, ze som dost predrazene kupil moju A4000, bol dobre informovany, prisiel s tym sam bez toho, ze by som mu to spominal.
Doporučuju podívat se na jeho web. Dnes je to profi grafik... Příjemný chlap, dobře se s ním komunikuje.
Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition
No nech mi este niekto povie, ze je z grafickeho studia "Fiala & Sebek" tak to by som sa vazne posral... Trochu Offtopic ale ked uz o tej profi grafickej oblasti tak mi to nedalo.
Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition
A ty se divíš? Grafici jsou od přírody tvorové líní a nedocenění (nemluvím o finanční rovině). Pro nás je týden jako minuta běžného smrtelníka... Nic se nesmí uspěchat, takže první návrhy čekej začátkem jara
Komentovat