2 DaMi: Kdysi jsem Quake paril. Ted se mi ho ale nedari rozbehnout. Takze jsem to komplet smazl. Stahnul jsem Quake WOS. Jeste je potreba stahnout origos wad pro pc. Krom toho wadu budu jeste neco potrebovat? Uz je to fakt hodne dlouho co sem to hral.
Zkuste v konzoli napsat timedemo demo1. Me vysledky Quake od Clickboom:
8,38 FPS - AGA 320x200, A4000, 060/50Mhz
7,82 FPS - CGX 320x240, A4000, 060/50Mhz
Zajimave je, ze na CGX mi to jede pomaleji, ale v o neco vetsim rozliseni. Kdybyste nekdo mel 060 patch od Clickboom, napiste mi PM. Ten by mel Quake jeste urychlit o 1-2 FPS.
Tak jsem sehnal Quake Patch 060 od Clickboom a opravdu to o neco zrychli. Jinak nenechavejte zapnutou konzoli na obrazovce pri testovani, zpomaluje.
9,76 FPS - AGA 320x200, A4000, 060/50Mhz
9,07 FPS - CGX 320x240, A4000, 060/50Mhz, Drawning Routines RTG nebo CGX.
Kdovi, jak by jel na 68060/66Mhz. Tam by to snad uz mohlo byt hratelne.
Jinak jeste je GLQuake, coz je port, kterej chodi pres Warp3D a vyuziva 3D akcelerovane funkce karty. Jenze nevim, jestli existuje i 68k verze, ja to zkousel na PPC, kde to pochopitelne ma mnohem vetsi vyznam. Warp3D pro 68k je, ale Quake mozna ne (mozna je to fakt nesmysl). Melo byt na CV64/3D fungovat (pisou to v readme), ale me se to asi s vynalozenim docela velkeho usili spustit nepodarilo.
Glquake pro m68 je na Aminetu. Na CV64/3D se mi to podarilo rozjet. Dulezity je nastaveni CGX ale uz si to nepamatuju.
A spoustel sem to s upravenou mini strtup-sequenci.
S Warp3d jsem mel na CV64/3D vzdycky problemy.
Tak jsem zkusil nový port AmiQuake a jsem celkem zklamaný. Na mé konfiguraci je pomalejší než starý port od Clickboom. Použil jsem v konzoli "timedemo demo1". Novacoder má ve svém portu AmiQuake ještě rezervy.
Komentovat