Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Quake

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #16
    Tak to jsou slušný čísla, to zase jo .
    Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

    Komentovat


      #17
      Spustis na 030 ale nezahrajes! Totalni Extra Brutalni Slideshow !


      Autorem citovaného textu je davesade Přejít na původní příspěvek
      Fajne. Což mne napadá - jde Quake pustit na 030? Jenom pro srovnání .

      Komentovat


        #18
        desne pri tom zalezi esli nechas konzoli otevrenou nebo ne nebo kdy ji zavres
        toje blbej benchmark, neco jinyho
        Umřít v nejlepším umí málokdo. Dokázala to jen Amiga a Šlacha.

        Komentovat


          #19
          2 DaMi: Kdysi jsem Quake paril. Ted se mi ho ale nedari rozbehnout. Takze jsem to komplet smazl. Stahnul jsem Quake WOS. Jeste je potreba stahnout origos wad pro pc. Krom toho wadu budu jeste neco potrebovat? Uz je to fakt hodne dlouho co sem to hral.
          AMCA PPC 603e+270MHz,68060/50MHz,192MB Ram,Grex,4xeide,cdrw,zip250,voodoo3..

          Komentovat


            #20
            Zkuste v konzoli napsat timedemo demo1. Me vysledky Quake od Clickboom:
            8,38 FPS - AGA 320x200, A4000, 060/50Mhz
            7,82 FPS - CGX 320x240, A4000, 060/50Mhz

            Zajimave je, ze na CGX mi to jede pomaleji, ale v o neco vetsim rozliseni. Kdybyste nekdo mel 060 patch od Clickboom, napiste mi PM. Ten by mel Quake jeste urychlit o 1-2 FPS.
            I love Amiga

            Komentovat


              #21
              Já právě rozjel Q na Wii . NTW
              Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

              Komentovat


                #22
                Tak jsem sehnal Quake Patch 060 od Clickboom a opravdu to o neco zrychli. Jinak nenechavejte zapnutou konzoli na obrazovce pri testovani, zpomaluje.
                9,76 FPS - AGA 320x200, A4000, 060/50Mhz
                9,07 FPS - CGX 320x240, A4000, 060/50Mhz, Drawning Routines RTG nebo CGX.

                Kdovi, jak by jel na 68060/66Mhz. Tam by to snad uz mohlo byt hratelne.
                I love Amiga

                Komentovat


                  #23
                  Me porad prekvapuje, ze je to rychleji na AGA. Je fakt, ze na CGX to musi pocitat o 15% vice bodu (vetsi rozliseni). Musim to taky zkusit.

                  Komentovat


                    #24
                    Jinak jeste je GLQuake, coz je port, kterej chodi pres Warp3D a vyuziva 3D akcelerovane funkce karty. Jenze nevim, jestli existuje i 68k verze, ja to zkousel na PPC, kde to pochopitelne ma mnohem vetsi vyznam. Warp3D pro 68k je, ale Quake mozna ne (mozna je to fakt nesmysl). Melo byt na CV64/3D fungovat (pisou to v readme), ale me se to asi s vynalozenim docela velkeho usili spustit nepodarilo.

                    Komentovat


                      #25
                      Velke usili

                      Glquake pro m68 je na Aminetu. Na CV64/3D se mi to podarilo rozjet. Dulezity je nastaveni CGX ale uz si to nepamatuju.
                      A spoustel sem to s upravenou mini strtup-sequenci.
                      S Warp3d jsem mel na CV64/3D vzdycky problemy.
                      Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5

                      Komentovat


                        #26
                        O tomhle jsme se my dva uz bavili, ale mam pocit, ze to bylo u tebe nejak jinak, ze jsi to rozjel spis na BVisionu.

                        Komentovat


                          #27
                          Nedalo mi to a take jsem to vyzkousel:

                          rozliseni 320x240/8bit, 2x2
                          060/60 + CVPPC: 13,53 FPS
                          060/60 + VooDoo3/2000: 18,64 FPS

                          rozliseni 320x240/8bit, 1X1
                          060/60 + CVPPC: 8,64 FPS
                          060/60 + VooDoo3/2000: 12,02 FPS

                          Na VooDoo je to v rozliseni 2x2 dobre hratelny, ale koukat se na to neda... Jdu instalovat PPC verzi!
                          reKTor
                          Amiga 3000, Mirage Tower, Cyberstorm PPC604/233, 060/60, 146MB RAM, CybervissionPPC, MediatorPCI 3000D, 80GB UWSCSI HDD, Ariadne, Catweasel MKII, Oktagon2008+ SD R/W, PCI cards...

                          Komentovat


                            #28
                            Quake WOS 2.30:

                            rozliseni 320x240/8bit, 1x1 (2x2 u PPC verze nelze)
                            604/233 + CVPPC: 40,1 FPS
                            604/233 + VooDoo 3/2000: 33,6 FPS

                            rozliseni 640x480/8bit, 1x1
                            604/233 + CVPPC: 15,8 FPS
                            604/233 + VooDoo 3/2000: 13,2 FPS

                            Je s podivem, ze 68k verze je rychlejsi na VooDoo grafice a PPC verze na CSPPC. Ale je to tak... Zitra testnu GLQ.
                            reKTor
                            Amiga 3000, Mirage Tower, Cyberstorm PPC604/233, 060/60, 146MB RAM, CybervissionPPC, MediatorPCI 3000D, 80GB UWSCSI HDD, Ariadne, Catweasel MKII, Oktagon2008+ SD R/W, PCI cards...

                            Komentovat


                              #29
                              2Solaris: diky za patch - tady jsou vysledky:

                              rozliseni: 320x240/8bit, 2x2
                              060/60 + CVPPC: 19,44 FPS
                              060/60 + VooDoo: 20,76 FPS

                              rozliseni 320x240/8bit, 1x1
                              060/60 + CVPPC: 12,72 FPS
                              060/60 + VooDoo: 13,89 FPS

                              U CVPPC vyrazne zrychleni, u VooDoo uy jenom trochu...
                              reKTor
                              Amiga 3000, Mirage Tower, Cyberstorm PPC604/233, 060/60, 146MB RAM, CybervissionPPC, MediatorPCI 3000D, 80GB UWSCSI HDD, Ariadne, Catweasel MKII, Oktagon2008+ SD R/W, PCI cards...

                              Komentovat


                                #30
                                O: Quake

                                Tak jsem zkusil nový port AmiQuake a jsem celkem zklamaný. Na mé konfiguraci je pomalejší než starý port od Clickboom. Použil jsem v konzoli "timedemo demo1". Novacoder má ve svém portu AmiQuake ještě rezervy.

                                Clickboom 060 patch, A1200, B1260/50MHz, rozlišení 320x200 AGA: 7,2 FPS
                                AmiQuake 1.12, A1200, B1260/50MHz, rozlišení 320x200 AGA: 6,6 FPS
                                Naposledy upravil Solaris104; 25.04.2013, 16:29:06.
                                I love Amiga

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X