Tak to jsou slušný čísla, to zase jo .
Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Quake
Sbalit
X
-
Spustis na 030 ale nezahrajes! Totalni Extra Brutalni Slideshow !
Autorem citovaného textu je davesade Přejít na původní příspěvekFajne. Což mne napadá - jde Quake pustit na 030? Jenom pro srovnání .
Komentovat
-
2 DaMi: Kdysi jsem Quake paril. Ted se mi ho ale nedari rozbehnout. Takze jsem to komplet smazl. Stahnul jsem Quake WOS. Jeste je potreba stahnout origos wad pro pc. Krom toho wadu budu jeste neco potrebovat? Uz je to fakt hodne dlouho co sem to hral.AMCA PPC 603e+270MHz,68060/50MHz,192MB Ram,Grex,4xeide,cdrw,zip250,voodoo3..
Komentovat
-
Zkuste v konzoli napsat timedemo demo1. Me vysledky Quake od Clickboom:
8,38 FPS - AGA 320x200, A4000, 060/50Mhz
7,82 FPS - CGX 320x240, A4000, 060/50Mhz
Zajimave je, ze na CGX mi to jede pomaleji, ale v o neco vetsim rozliseni. Kdybyste nekdo mel 060 patch od Clickboom, napiste mi PM. Ten by mel Quake jeste urychlit o 1-2 FPS.I love Amiga
Komentovat
-
Tak jsem sehnal Quake Patch 060 od Clickboom a opravdu to o neco zrychli. Jinak nenechavejte zapnutou konzoli na obrazovce pri testovani, zpomaluje.
9,76 FPS - AGA 320x200, A4000, 060/50Mhz
9,07 FPS - CGX 320x240, A4000, 060/50Mhz, Drawning Routines RTG nebo CGX.
Kdovi, jak by jel na 68060/66Mhz. Tam by to snad uz mohlo byt hratelne.I love Amiga
Komentovat
-
Jinak jeste je GLQuake, coz je port, kterej chodi pres Warp3D a vyuziva 3D akcelerovane funkce karty. Jenze nevim, jestli existuje i 68k verze, ja to zkousel na PPC, kde to pochopitelne ma mnohem vetsi vyznam. Warp3D pro 68k je, ale Quake mozna ne (mozna je to fakt nesmysl). Melo byt na CV64/3D fungovat (pisou to v readme), ale me se to asi s vynalozenim docela velkeho usili spustit nepodarilo.
Komentovat
-
Nedalo mi to a take jsem to vyzkousel:
rozliseni 320x240/8bit, 2x2
060/60 + CVPPC: 13,53 FPS
060/60 + VooDoo3/2000: 18,64 FPS
rozliseni 320x240/8bit, 1X1
060/60 + CVPPC: 8,64 FPS
060/60 + VooDoo3/2000: 12,02 FPS
Na VooDoo je to v rozliseni 2x2 dobre hratelny, ale koukat se na to neda... Jdu instalovat PPC verzi!reKTor
Amiga 3000, Mirage Tower, Cyberstorm PPC604/233, 060/60, 146MB RAM, CybervissionPPC, MediatorPCI 3000D, 80GB UWSCSI HDD, Ariadne, Catweasel MKII, Oktagon2008+ SD R/W, PCI cards...
Komentovat
-
Quake WOS 2.30:
rozliseni 320x240/8bit, 1x1 (2x2 u PPC verze nelze)
604/233 + CVPPC: 40,1 FPS
604/233 + VooDoo 3/2000: 33,6 FPS
rozliseni 640x480/8bit, 1x1
604/233 + CVPPC: 15,8 FPS
604/233 + VooDoo 3/2000: 13,2 FPS
Je s podivem, ze 68k verze je rychlejsi na VooDoo grafice a PPC verze na CSPPC. Ale je to tak... Zitra testnu GLQ.reKTor
Amiga 3000, Mirage Tower, Cyberstorm PPC604/233, 060/60, 146MB RAM, CybervissionPPC, MediatorPCI 3000D, 80GB UWSCSI HDD, Ariadne, Catweasel MKII, Oktagon2008+ SD R/W, PCI cards...
Komentovat
-
2Solaris: diky za patch - tady jsou vysledky:
rozliseni: 320x240/8bit, 2x2
060/60 + CVPPC: 19,44 FPS
060/60 + VooDoo: 20,76 FPS
rozliseni 320x240/8bit, 1x1
060/60 + CVPPC: 12,72 FPS
060/60 + VooDoo: 13,89 FPS
U CVPPC vyrazne zrychleni, u VooDoo uy jenom trochu...reKTor
Amiga 3000, Mirage Tower, Cyberstorm PPC604/233, 060/60, 146MB RAM, CybervissionPPC, MediatorPCI 3000D, 80GB UWSCSI HDD, Ariadne, Catweasel MKII, Oktagon2008+ SD R/W, PCI cards...
Komentovat
-
O: Quake
Tak jsem zkusil nový port AmiQuake a jsem celkem zklamaný. Na mé konfiguraci je pomalejší než starý port od Clickboom. Použil jsem v konzoli "timedemo demo1". Novacoder má ve svém portu AmiQuake ještě rezervy.
Clickboom 060 patch, A1200, B1260/50MHz, rozlišení 320x200 AGA: 7,2 FPS
AmiQuake 1.12, A1200, B1260/50MHz, rozlišení 320x200 AGA: 6,6 FPSNaposledy upravil Solaris104; 25.04.2013, 16:29:06.I love Amiga
Komentovat
Komentovat