Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Quake

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #31
    O: Quake

    Tyjo, ten release od Clickboom jsem nezkoušel, protože jsem tak nějak samosebou předpokládal, že AmiQuake bude lepší. Na druhou stranu jde o port WinQuake a optimalizace není u konce. Ale díky za tip, vyzkouším to.
    Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

    Komentovat


      #32
      O: Quake

      Vyšla nová verze AmiQuake 1.13 a jsem nadšený, oproti předchozí verzi je rychlost dvojnásobná. Můžete to někdo ověřit na 68060/50MHz (timedemo demo1)?

      Clickboom 060 patch, A1200, B1260/50MHz, rozlišení 320x200 AGA: 7,2 FPS
      AmiQuake 1.12, A1200, B1260/50MHz, rozlišení 320x200 AGA: 6,6 FPS
      AmiQuake 1.13, A1200, B1260/50MHz, rozlišení 320x200 AGA: 12,4 FPS
      I love Amiga

      Komentovat


        #33
        O: Quake

        Autorem citovaného textu je Solaris104 Přejít na původní příspěvek
        Vyšla nová verze AmiQuake 1.13 a jsem nadšený, oproti předchozí verzi je rychlost dvojnásobná. Můžete to někdo ověřit na 68060/50MHz (timedemo demo1)?

        Clickboom 060 patch, A1200, B1260/50MHz, rozlišení 320x200 AGA: 7,2 FPS
        AmiQuake 1.12, A1200, B1260/50MHz, rozlišení 320x200 AGA: 6,6 FPS
        AmiQuake 1.13, A1200, B1260/50MHz, rozlišení 320x200 AGA: 12,4 FPS
        papírově je to celkem skok, ale počítat průměrné FPS u takhle kolísavé hry mi nepřijde optimální. v prázdné chodbě to pojede 30 fps a skoro na začátku kde se za roh hodí nějakej ten granát z granátometu a při výbuchu to spadne na 3 stejně tak bude velkej rozdíl při 1 enemy a při 3ech. I když ten skok je dvojnásobnej tak oproti Falconu s CT60 je to stále pomalé Ale klobouk dolu!

        Komentovat


          #34
          O: Quake

          Celkom nechapem ten mizivy rozdiel medzi AGA a CGX verziou. To je tak slabo optimalizovane alebo co?
          ???

          Komentovat


            #35
            O: Quake

            Autorem citovaného textu je jamesd_007 Přejít na původní příspěvek
            papírově je to celkem skok, ale počítat průměrné FPS u takhle kolísavé hry mi nepřijde optimální. v prázdné chodbě to pojede 30 fps a skoro na začátku kde se za roh hodí nějakej ten granát z granátometu a při výbuchu to spadne na 3 stejně tak bude velkej rozdíl při 1 enemy a při 3ech. I když ten skok je dvojnásobnej tak oproti Falconu s CT60 je to stále pomalé Ale klobouk dolu!
            Tak na 80MHz to musí jet už plynule. Falcon s CT60 ma každý na nějakých 90 až 100MHz, ne?
            I love Amiga

            Komentovat


              #36
              O: Quake

              Autorem citovaného textu je Wolfus Přejít na původní příspěvek
              Celkom nechapem ten mizivy rozdiel medzi AGA a CGX verziou. To je tak slabo optimalizovane alebo co?
              Zrejme samotny prenos dat do videoram neni casove narocna polozkai. Stejne to bezi ve 256 barvach a ten vypocet 3D sceny se musi namapovat do teto palety. To jenom spekuluji, ale operace s videopameti muze zabrat treba jen 5% celkoveho casu, takze kdyz to treba 5x zrychlis, porad usetris nekde jen 4% celkove. jak se porad mluvi o organizaci pameti chunky-planar, tak nakonec i ty rutiny pro Amigu jsou hodne namakane a nijak zvlast to nebrzdi.

              Komentovat


                #37
                O: Quake

                Tak som si nainstaloval Quake od ClickBoom. Pred x rokmy som ho hral na 1200 s 040. Ale teraz som ho nainstaloval na A4000, lebo najlahsie pripojim CD-ROM mechaniku. Hra sa teda nainstalovala, len sa nechce spustit.

                Ked nakliknem ikonu Quake, hra sa zacne nacitat, ale skonci a nic sa nedeje. Ked pustim snoopdos, tak vypise ze hra cita (vsetko ok):

                asl.library
                otvori okno
                id1/pak0.pak
                id1/pak1.pak

                a potom skonci s FAIL na suboroch

                id1/pak2.pak
                id1/gfx/pop.lmp

                Subor pak2.pak som pozeral a vobec ho na CD ani na disku nemam. Quake je kopia CD od ClickBoom a na 100 percent mi v davnych dobach hra fungovala. Pouzivam AsimCDFS system a IDE cd-rom mechaniku na A4000. Nejaka rada ?
                A1260 34MB Ram SCSI; A600 Furia EC020; A500; A500+; CDTV; A3000;

                Komentovat


                  #38
                  O: Quake

                  Ta hra vyžaduje jen ten adresar
                  id1/pak0.pak
                  id1/pak1.pak
                  Tipuji to na spatne nastaveny maxtransfer u HDD/CF.
                  I love Amiga

                  Komentovat


                    #39
                    O: Quake

                    Mal si pravdu, na karte nastavena blba MaxTransfer. Znova instal Quake a uz bezi, teda skor plazi sa..

                    TimeDemo1 Quake port od ClickBoom

                    4.41 FPS - AGA 320x200, A4000, 040/40Mhz
                    A1260 34MB Ram SCSI; A600 Furia EC020; A500; A500+; CDTV; A3000;

                    Komentovat


                      #40
                      O: Quake

                      Autorem citovaného textu je Solaris104 Přejít na původní příspěvek
                      Vyšla nová verze AmiQuake 1.13 a jsem nadšený, oproti předchozí verzi je rychlost dvojnásobná. Můžete to někdo ověřit na 68060/50MHz (timedemo demo1)?

                      Clickboom 060 patch, A1200, B1260/50MHz, rozlišení 320x200 AGA: 7,2 FPS
                      AmiQuake 1.12, A1200, B1260/50MHz, rozlišení 320x200 AGA: 6,6 FPS
                      AmiQuake 1.13, A1200, B1260/50MHz, rozlišení 320x200 AGA: 12,4 FPS
                      Zkusil jsem AmiQuake 1.14 a opět se to zrychlilo. Lze vidět, že port od Clicboomu je odfláknutý a pořád lze optimalizovat.
                      AmiQuake 1.14, A1200, B1260/50MHz, rozlišení 320x200 AGA: 14,0 FPS
                      I love Amiga

                      Komentovat


                        #41
                        O: Quake

                        Nemate nekdo tip na nejaky total conversion nebo singleplayer mod, ktery opravdu funguje s Amiga verzemi Quake 1 nebo 2 ? Jako jo na interntetu jsem hledal, ale vetsinou po desatym kliknuti soubor neexistuje nebo to nakonec nefungovalo a pod.
                        Naposledy upravil ghh; 31.01.2014, 23:04:51. Důvod: hezci
                        Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5

                        Komentovat


                          #42
                          O: Quake

                          Totální konverze je například Malice (dá se na torentech) kde funguje i s Amiga verzí GL Quake. Pak bych doporučoval třeba Painkeep nebo Quake Rally.

                          Nedávno jsem taky hledal něco, co jsem ještě nehrál, natagal jsem toho z netu spousta, ale ještě jsem se nedostal k tomu to zkusit rozchodit a roztřídit.
                          Naposledy upravil jack-3d; 31.01.2014, 23:08:50.
                          http://jack.untergrund.net [AMIGA 600 AMIGA 1200 AMIGA 1200T AMIGA 2000 AMIGA 4000 AMIGA 4000T CD32 Mac mini G4]

                          Komentovat


                            #43
                            O: Quake

                            Malice mam uz dlouho, Quake rally taky (je to slaby). Painkeep znam jen ten nazev. Ale mam spise obavy z nejakech patchu nutnejch pro rozbehani tc nebo modu atd.
                            Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5

                            Komentovat


                              #44
                              O: Quake

                              Zrovna zkouším TDK, Hipnotic -> dobré
                              http://jack.untergrund.net [AMIGA 600 AMIGA 1200 AMIGA 1200T AMIGA 2000 AMIGA 4000 AMIGA 4000T CD32 Mac mini G4]

                              Komentovat


                                #45
                                O: Quake

                                Tady https://www.quaddicted.com/reviews/ je dost single modu. Zatim jsem stahnul jen par starsich a vetsina funguje
                                Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X