Tak si i nadále vylepšuji WB, ale začínám být krajně nespokojen. Ne s výsledky vzhledu, ale s tím, jak se mi zpomaluje WB. Zřejmě někde něco dělám špatně. Přijde mi totiž, že Iconian bez ohledu na počet použitých barev (snažim se mít GIFy pro import v 5 bitové paletě - tedy 32 barev) při ukládání ve formátu NI použije natvrdo 8bit a netuším, jak ho přesvědčit k něčemu jinému. Ikony se pak načítají (když jich je víc v jednom okně) neuvěřitelně táhle. Přitom standardní set NI je také ve 32 barvách (i když designově k zblití) a načítá se podstatně rychleji.
Zatím nevím, jestli to mám nějak hlouběji řešit - doufám, že tenhle neduh skončí, až seženu CS. Ale co když ne? Přitom i plnobarevné ikony u WHD her jsou bez problémů.
Zatím nevím, jestli to mám nějak hlouběji řešit - doufám, že tenhle neduh skončí, až seženu CS. Ale co když ne? Přitom i plnobarevné ikony u WHD her jsou bez problémů.
Komentovat