Vypada to mnohem lepe. Ja jsem tedy vubec nepochopil, jak se zbavili toho sumu, tech svislych car. Myslel jsem, ze to je nejaka technologicka nutnost kvuli rychlosti.
Programátor Kryzstof Klucek (KK) dostal novou práci pro velkou mezinárodní herní společnost. Součástí smlouvy je ale klauzule, že se nesmí podílet na vývoji žádné další hry, která by mu přinášela jakýkoliv zisk. Důsledkem toho je, že s okamžitou platností končí patreon program na podporu Dreada a že engine je od teď úplný freeware. Původní hra Dread, doteď vyvíjená jako potenciálně komerční a s podporou patreonu, se musí v podstatě zahodit.
No a aby k tomu nedošlo, tak veškerý zdrojový kód KK převedl na Johna Tsakirise (tsak), který doteď k Dreadu dělal grafiku. Projekt se přejmenoval na Grind a od včerejška má vlastní patreon a vlastní discord kanál. Z komerční hry Dread se tak stal free herní engine Dread, na kterém se dál bude vyvíjet komerční hra Grind.
KK bude dál dělat na enginu, ale nesmí z něj podle pracovní smlouvy (po dobu jejího trvání) mít ani korunu. On i Tsak ale mají hodně enhusiasmu a řekl bych, že hru zdárně dotáhnou do konce. Já jsem si s Johnem včera dlouze psal a než mi to celé vysvětlil, docela to trvalo.
"Co dělají dneska amigisti? Chlastaj pivo a hrají do zblbnutí Turricana.." (Prober, 30. leden 2025)
Komentovat