Ahoj. Jak to funguje ve hrách s hudbou a efekty současně. Běžně Amiga používá 4 kanály. To je ale dost málo na nějakou rozumnou hudbu spolu s efekty. Stále zůstávám u BlitzBasicu a případně pokud by někdo pomohl tak vnořený assembler.
- Načte si hra nějaký mod. soubor a poslední dva kanály si nechá třeba na efekty, kde je střelba hráče a nepřátel zároveň nebo je na to nějaká jiná finta?
- Našel jsem využití formátů mod, 8svx, aiff, med. Zvuk o 8-bit je dost nekvalitní, ale zároveň bych rád aby Amiga ještě utáhla grafiku (počítám aut. s 68030)
- 16-bitové samply, nesmysl, nebo je to možné?
- Slyšel někdy někdo o Octamed player routine? http://codef.santo.fr/codef/uade/ami.../proplayer.doc Píše se, že si bere až 20% CPU
- Otázka pro lidi co umí psát v assemblere Lisiak4 a další Dokázáli by jste pomoci s použitím assemblerové rutiny od Octamedu, případně pokud znáte nějaké jiné co by uměli třeba 7 kanálů, do Blitz Basicu? Budou tam asi nějaké předání a návratové hodnoty zásobníku nebo vrácení původních hodnot do registrů, ale netroufnu si na to.
- Co používají lidé, kteří skládají hudbu na Amize za konvertory. Nahrajete nejdříve na PC a převedete, nebo máte kvalitní sampler pro Amigu?
Komentovat