Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Enforce
Sbalit
X
-
O: Enforce
Tady jsou moje starsi videa z obou verzi (na 060):
Amiga 1200, Blizzard 1260 (50 MHz), AGA, 64 MB RAM, OS 3.9, CF2IDE, Indivision AGA.First technical demonstration of never released game "Enforce" on Amiga, p...
Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK
Komentovat
-
O: Enforce
Jj, ja si taky ve vsi ucte myslim, ze s par nepratelema to pobezi skoro jako Quake na stejne konfiguraci. Avsak - kdyby hra nemela byt jenom vyslovene frenetickou strileckou, alebrz spise RPG adventurou... Co takhle tahove souboje?Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK
Komentovat
-
O: Enforce
ARCD mám všechny jako ISO (kdysi jsem je dával do kupy v rámci zdejší původní knihovny, ze tří - čtyř napůl čitelných placek jedno funkční ISO. Neskutečná jebačka...) ale časově to teď nedávám, abych to někde mountnul a procházel. Kdyby byl zájem, můžu to někam uploadnout...
Pardón, omluva Damimu, sou na mortále v knihovně...Naposledy upravil IDEfix; 29.03.2019, 14:22:09.
Komentovat
-
O: Enforce
ja si aj tak myslim ze enforce je v podstate len upraveny a nekompletny quake (alebo quakemap) engine s peknymi texturami... cize pri nepriateloch, logike hry, AI a efektami by bola rychlost ako quake.Naposledy upravil DJM; 29.03.2019, 18:23:04.Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)
Komentovat
-
O: Enforce
ARCD_01.iso\CS_Game'QuakeViewer
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Q U A K E E N G I N E
Verze: 0.1
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Novinky:
««««««««
- nekolikanasobne vyssi rychlost
- vylepsena Surface cache (bezi i na mene pameti)
- chozeni, gravitace, detekce kolizi se stenami
- dvouvrstva animovana obloha
- korektne vykresluje hladinu vody
- kompletne prepsano do assembleru, optimalizace pro 040/060
- prepinani 320x240/640x480
- FPS pocitadlo
- systemova prace se screenem (bezi i ve VGA rezimech)
- opraveny spousty chyb
Autor:
««««««
FiDo of INSANITY
Filip Doksansky
Svedska 33
Praha 5
150 00
Tel. (02)535706
E-Mail: glassim@mbox.vol.cz
Ovladani:
«««««««««
F1 - pocet frames/sec * 1000
F2 - 2 stupne korekce perspektivy (steny se deformuji, ale
engine se zrychli)
F3 - prepina rozliseni 320x240/640x480
sipky - pohyby
mezernik - letani (aby bylo mozno se dostat tam, kde jeste nejsou
vytahy)
A, S - rotace nahoru/dolu
Technicke detaily:
««««««««««««««««««
Engine je plne 3D, tzn. absolutni svobodu ve vsech sesti smerech a naprosto
libovolny tvar mapy. Steny i podlahy jsou tvoreny polygony. Pro trideni byl pouzit
BSP-tree algoritmus s predpocitanymi viditelnostmi z vetve do vetve. Polygony se
predpocitavaji ze zdrojove textury ve 4 urovnich mip-mappingu a predpocitane svetelne
mapy 16x16 pixelu do surface-cache, odkud se renderuji primo do screen-bufferu.
Pozadavky na hardware:
««««««««««««««««««««««
minimalne 030+FPU, 040 SILNE doporuceno, 060 idealni 8 MB RAM (pobezi i na
mene, ale plati, ze cim mene pameti, tim je to pomalejsi a naopak. Engine si vezme
nejvetsi volny kus pameti)
Vyvinuto na:
««««««««««««
A1200 big tower, 040/40MHz, 16MB RAM,
540MB HD, 4x CD-ROM, 17" SVGA
Vyuziti:
««««««««
- na zaplacnuti mista na disku
- na prohlizeni levelu do Quake (soubory .BSP)
- zaklad enginu pro nasi novou akcne/RPG/strategickou hru K.F.D.
Budoucnost:
«««««««««««
- jeste vyssi rychlost, pridani 3D objektu (ty uz samostatne funguji)
- bsp modely (dvere, vytahy, automobily, metro apod.)
- dynamicke svetlo
- ve finale nejlepsi 3D gamesa na Amigu (fuck off AB3D and others)
Zdravim vsechny verne amigisty a zasilam fuckings vsem srackam, kteri Amigu prodali
a koupili si PeeCees.
FiDo of INSANITY
P.S. Priste si uz budete mozna moct i zastrilet!!!!
Komentovat
Komentovat