Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Enforce

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #31
    O: Enforce



    Trochu pro oživení tématu, jedno čerstvé video...

    Komentovat


      #32
      O: Enforce

      Tady jsou moje starsi videa z obou verzi (na 060):
      Amiga 1200, Blizzard 1260 (50 MHz), AGA, 64 MB RAM, OS 3.9, CF2IDE, Indivision AGA.First technical demonstration of never released game "Enforce" on Amiga, p...


      Amiga 1200, Blizzard 1260 (50 MHz), AGA, 64 MB RAM, OS 3.9, CF2IDE, Indivision AGA.Second technical demonstration of never released game "Enforce" on Amiga, ...
      Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

      Komentovat


        #33
        O: Enforce

        Fidovy enginy stale zacinaji na EN*.


        Fido answers your questions about the Enfusion engine.First part of Q&A video: https://www.youtube.com/watch?v=j6lZ41Q89hY

        Komentovat


          #34
          O: Enforce

          Skoda jen ze sources nikdy nebudou public neb prey obsahuji kod vyuzity v pozdejsich dilech co uz jsou pod komercni licenci

          Komentovat


            #35
            O: Enforce

            Jako na 060/50 to jede hezky, otázkou je, jak by se to zpomalilo při nepřátelích. Asi dost.
            I love Amiga

            Komentovat


              #36
              O: Enforce

              Jj, ja si taky ve vsi ucte myslim, ze s par nepratelema to pobezi skoro jako Quake na stejne konfiguraci. Avsak - kdyby hra nemela byt jenom vyslovene frenetickou strileckou, alebrz spise RPG adventurou... Co takhle tahove souboje?
              Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

              Komentovat


                #37
                O: Enforce

                Jednou už sem tady o tom psal - Fido předělal první level Quaka (už si nepamatuju, jestli jen naházel textury do svého enginu, nebo se povrtal v tom origo), ale byly tam nepřátelé a jelo mi to na PPC blizardu na 040/25. Celé to bylo na jednom ARCD.

                Komentovat


                  #38
                  O: Enforce

                  Hmm - nepodarilo se mi najit index ARCD ci primy iSOs a ty cedla bohuzel nemam.
                  Mohli byste se prosim nekdo podivat ve svem archivu?


                  A tady enforce na vampu

                  Komentovat


                    #39
                    O: Enforce

                    ARCD mám všechny jako ISO (kdysi jsem je dával do kupy v rámci zdejší původní knihovny, ze tří - čtyř napůl čitelných placek jedno funkční ISO. Neskutečná jebačka...) ale časově to teď nedávám, abych to někde mountnul a procházel. Kdyby byl zájem, můžu to někam uploadnout...

                    Pardón, omluva Damimu, sou na mortále v knihovně...
                    Naposledy upravil IDEfix; 29.03.2019, 14:22:09.

                    Komentovat


                      #40
                      O: Enforce

                      @idefix No na PPC ti to asi pojede dobre .
                      Ale ne - ja jsem naprosto presvedcenej, ze engine Enforce je skvelej. Jenom proste neprisel ve spravnou dobu no.
                      Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                      Komentovat


                        #41
                        O: Enforce

                        ja si aj tak myslim ze enforce je v podstate len upraveny a nekompletny quake (alebo quakemap) engine s peknymi texturami... cize pri nepriateloch, logike hry, AI a efektami by bola rychlost ako quake.
                        Naposledy upravil DJM; 29.03.2019, 18:23:04.
                        Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
                        Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)

                        Komentovat


                          #42
                          O: Enforce

                          ARCD_01.iso\CS_Game'QuakeViewer



                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          Q U A K E E N G I N E
                          Verze: 0.1
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                          Novinky:
                          ««««««««
                          - nekolikanasobne vyssi rychlost
                          - vylepsena Surface cache (bezi i na mene pameti)
                          - chozeni, gravitace, detekce kolizi se stenami
                          - dvouvrstva animovana obloha
                          - korektne vykresluje hladinu vody
                          - kompletne prepsano do assembleru, optimalizace pro 040/060
                          - prepinani 320x240/640x480
                          - FPS pocitadlo
                          - systemova prace se screenem (bezi i ve VGA rezimech)
                          - opraveny spousty chyb


                          Autor:
                          ««««««
                          FiDo of INSANITY
                          Filip Doksansky
                          Svedska 33
                          Praha 5
                          150 00

                          Tel. (02)535706

                          E-Mail: glassim@mbox.vol.cz


                          Ovladani:
                          «««««««««
                          F1 - pocet frames/sec * 1000
                          F2 - 2 stupne korekce perspektivy (steny se deformuji, ale
                          engine se zrychli)
                          F3 - prepina rozliseni 320x240/640x480
                          sipky - pohyby
                          mezernik - letani (aby bylo mozno se dostat tam, kde jeste nejsou
                          vytahy)
                          A, S - rotace nahoru/dolu


                          Technicke detaily:
                          ««««««««««««««««««
                          Engine je plne 3D, tzn. absolutni svobodu ve vsech sesti smerech a naprosto
                          libovolny tvar mapy. Steny i podlahy jsou tvoreny polygony. Pro trideni byl pouzit
                          BSP-tree algoritmus s predpocitanymi viditelnostmi z vetve do vetve. Polygony se
                          predpocitavaji ze zdrojove textury ve 4 urovnich mip-mappingu a predpocitane svetelne
                          mapy 16x16 pixelu do surface-cache, odkud se renderuji primo do screen-bufferu.


                          Pozadavky na hardware:
                          ««««««««««««««««««««««
                          minimalne 030+FPU, 040 SILNE doporuceno, 060 idealni 8 MB RAM (pobezi i na
                          mene, ale plati, ze cim mene pameti, tim je to pomalejsi a naopak. Engine si vezme
                          nejvetsi volny kus pameti)

                          Vyvinuto na:
                          ««««««««««««
                          A1200 big tower, 040/40MHz, 16MB RAM,
                          540MB HD, 4x CD-ROM, 17" SVGA

                          Vyuziti:
                          ««««««««
                          - na zaplacnuti mista na disku
                          - na prohlizeni levelu do Quake (soubory .BSP)
                          - zaklad enginu pro nasi novou akcne/RPG/strategickou hru K.F.D.

                          Budoucnost:
                          «««««««««««
                          - jeste vyssi rychlost, pridani 3D objektu (ty uz samostatne funguji)
                          - bsp modely (dvere, vytahy, automobily, metro apod.)
                          - dynamicke svetlo
                          - ve finale nejlepsi 3D gamesa na Amigu (fuck off AB3D and others)


                          Zdravim vsechny verne amigisty a zasilam fuckings vsem srackam, kteri Amigu prodali
                          a koupili si PeeCees.

                          FiDo of INSANITY


                          P.S. Priste si uz budete mozna moct i zastrilet!!!!

                          Komentovat


                            #43
                            O: Enforce

                            hehe

                            Zdravim vsechny verne amigisty a zasilam fuckings vsem srackam, kteri Amigu prodali
                            a koupili si PeeCees.

                            PC mají dneska úplně všichni

                            Komentovat


                              #44
                              O: Enforce

                              A co hůř, někteří to mají i s widlema.
                              Amiga 600, Fúria EC020 OS 3.2.2.1, eX601, Indivision ECS, IDE Laylines, PBook 1.67GHz, MOS 3.18, iBOOK G4, 1.2GHz, MOS3.18, Asus UX433FA, MX-23.4 Libretto

                              Komentovat


                                #45
                                O: Enforce

                                Zajimava vec QuakeViever, co? A uplne zapomenuta.

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X