Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Breakpoint 2010

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Breakpoint 2010

    Bohuzel nikdo do "mistnich" aktualit jeste nenapsal jak dopadl Breapoint 2010 obzvlast, kdyz se Amiga dem letos rekordne urodilo... Chystam detailni clanek s fotkami, ale nez ho dopisu nemuzu nevyzdvyhnout umisteni nasi domaci produkce:

    10. misto Amiga demo = Prase Party Story demo

    pouet: http://pouet.net/prod.php?which=54652
    download: ftp://ftp.untergrund.net/breakpoint/...a_demo/pps.lha

    8. misto PC demo = ArtWay party 2010 Invitation

    pouet: http://pouet.net/prod.php?which=54571
    download: "ftp://ftp.untergrund.net/users/jack/...010_Invite.zip"
    video: ftp://ftp.untergrund.net/users/jack/...iD_origMP3.avi
    youtube: https://www.youtube.com/watch?v=cnYkvIkA0FE
    Naposledy upravil DaMi; 11.08.2021, 11:25:21. Důvod: Odebrání již neplatného odkazu
    http://jack.untergrund.net [AMIGA 600 AMIGA 1200 AMIGA 1200T AMIGA 2000 AMIGA 4000 AMIGA 4000T CD32 Mac mini G4]

    #2
    Fakt mo pekne, gratuluji
    I love Amiga

    Komentovat


      #3
      Dekuju, jen skoda, ze nas nebylo vice, jelo nas jen 5 v 9ti mistne dodavce. Kde jsou ty casy, kdyz nas na Breakpoint jezdilo 15.

      Mel bych jeste zminit ohromny uspech ceskeho scenera Řrřola, ktery vyhral jednu z cen Scene.org za "Best technical achievement".

      Jeho 256 bytove intro PULS najdete zde:

      pouet: http://pouet.net/prod.php?which=53816
      youtube #1: https://www.youtube.com/watch?v=R35UuntQQF8
      youtube #2: https://www.youtube.com/watch?v=3vzc...h_response_rev
      http://jack.untergrund.net [AMIGA 600 AMIGA 1200 AMIGA 1200T AMIGA 2000 AMIGA 4000 AMIGA 4000T CD32 Mac mini G4]

      Komentovat


        #4
        256 bajtu..... famozni.

        Komentovat


          #5
          Autorem citovaného textu je Doda Přejít na původní příspěvek
          256 bajtu..... famozni.
          Jak tohle funguje? To si šahá na nějaké grafické nebo objektové knihovny?
          Amiga OCS, ECS, AGA, CGX, PPC
          -----------------------------------------------
          Líbí se mi Retropolis

          Komentovat


            #6
            Autorem citovaného textu je DaMi Přejít na původní příspěvek
            Jak tohle funguje? To si šahá na nějaké grafické nebo objektové knihovny?
            ne, nic takoveho. 256bajtu strojoveho kodu. par instrukci. proste blaznovstvi, pred patnacti lety byli lidi vyplacany, kdyz nekdo na 256 bajtu nakodoval starfield. a ted lidi delaj tohle...

            Komentovat


              #7
              Autorem citovaného textu je DaMi Přejít na původní příspěvek
              Jak tohle funguje? To si šahá na nějaké grafické nebo objektové knihovny?
              Je to pro DOS, takze fakt pure code. Je k tomu i zdrojak, takze se muzes podivat Ja se na tohle urcite kouknu.

              Komentovat


                #8
                Řrřola není žádný nováček, má na svědomí 32, 64, 128 a 256 intra. Vše dělá na MS-DOS, kde není naprosto žádná berlička v podobě vestavěných DX knihoven v systému.
                http://jack.untergrund.net [AMIGA 600 AMIGA 1200 AMIGA 1200T AMIGA 2000 AMIGA 4000 AMIGA 4000T CD32 Mac mini G4]

                Komentovat


                  #9
                  Řrřola má můj neskonalý obdiv. Na 256 bytech si v AMOSu ani neuprdnu Samo to myslím jako nadsázku, bo se to absolutně nedá srovnávat. Na jednu stranu je 256 bytů opravdu hodně málo, ale když to srovnám s některýma magořinama, co jsem viděl v 4096 segmentu, tak vlastně - proč ne, že?

                  ps.: jo koukám, že to má i pod win v podobě screensaveru... škoda, že z toho neudělá screensaver i pro Amču...
                  Naposledy upravil MisticJoe; 15.04.2010, 18:33:44.

                  Komentovat


                    #10
                    No uz me to napadlo, ze bych to portoval na Amigu, ale ten kod je pro me fakt tezko citelnej.

                    Komentovat


                      #11
                      2 Doda: Já ti fandim! To zvládneš!

                      Komentovat


                        #12
                        Co si pamatuju z ASM, no, jsou tam vypocty, predpocty, presuny, kam a co to ma kreslit - klasickej ASM postup, kazdopadne vymyslenej totalne, aby se do toho vlez. Takovej masakr bych nesved, nicmene kdysi jsem delal takovy chlivarny, ze jsem nejenom predpocitaval ruzny tabulky, ale dokonce jsem hledal v napsanym kodu takovy souvislosti, ze jsem casti kodu generoval zase jako pocitanou tabulku, kterou jsem menil za behu strojaku. Pamatuju si svuj rekord - 33 bajtu ridilo takovyto vlneni cely obrazovky 320x200 (radky sem tam sem tam po pulsinusech 45 do 90 stupnu a naopak), k tomu 64 bajtu na plasmu v 16 barvach - zkuste si spocitat sami, na kolik se to rozjelo v ramce K tomu jsem se nedavno dozvevel, ze kdyz jedu dneska este tohle, tak jsem fakt starej fotr Mam prej delat v C++ ....

                        Komentovat


                          #13
                          Řrřola nám vyprávěl jak to dělá. Udělá si to nejdříve v C++ a pak to zasembluje aby to šlo. Tohle má během dne a potom další měsíce to zmenšuje a zmenšuje, až je to nejmenší na celém světě ;o)))
                          http://jack.untergrund.net [AMIGA 600 AMIGA 1200 AMIGA 1200T AMIGA 2000 AMIGA 4000 AMIGA 4000T CD32 Mac mini G4]

                          Komentovat


                            #14
                            Jenom doplnim youtube odkaz naseho Amiga dema (pokud je vam to povedome, ano, rozsirili jsme pozvanku na Prase Party a udelali z ni rymovany demo pribeh):

                            Amiga demo released at Breakpoint 2010 ranked 10th. Code: KillJoy, 2D gfx: Derrik, 3D gfx: Jack-3D, Music: Nooly feat. Factor 6, Additional help: Wayne
                            http://jack.untergrund.net [AMIGA 600 AMIGA 1200 AMIGA 1200T AMIGA 2000 AMIGA 4000 AMIGA 4000T CD32 Mac mini G4]

                            Komentovat


                              #15
                              Článek nahozen, díky Jacku. Je fajn, že tady u nás scéna ještě někoho vůbec zajímá.
                              Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition

                              Komentovat

                              Zpracovávám...
                              X