Autor hry (remak-u): Daytona675x (Daniel Müßener)
Jméno jsem převzal přímo z FB.
Dnes mně na jednom fóre zaujala hra ve vývoji. Za mně je provedení perfektní a pokud bude dobrá i hratelnost, třeba bude mít Sensible Soccer vážnou konkurencí. Ptal jsem se autora a hra je naprogramovaná z 90% s C++, z 3% s C a 7% s Assemblerem.
Assembler používá hlavně na vykreslení hrací plochy pomocí Copperu. Napsal že C++ je efektivnější než C. Dle všeho nepoužívá všechny funkce C++, ale v tomhle se již nevyznám.
Odkaz na videa z průběžné tvorby hry zde:
Fajn info ve francouzštině:
Domovská stránka:
Jméno jsem převzal přímo z FB.
Dnes mně na jednom fóre zaujala hra ve vývoji. Za mně je provedení perfektní a pokud bude dobrá i hratelnost, třeba bude mít Sensible Soccer vážnou konkurencí. Ptal jsem se autora a hra je naprogramovaná z 90% s C++, z 3% s C a 7% s Assemblerem.
Assembler používá hlavně na vykreslení hrací plochy pomocí Copperu. Napsal že C++ je efektivnější než C. Dle všeho nepoužívá všechny funkce C++, ale v tomhle se již nevyznám.
Odkaz na videa z průběžné tvorby hry zde:
Fajn info ve francouzštině:
Domovská stránka:
Komentovat