Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

PiStorm pro A1200

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Stale sa to hybe. Projekt sa vola Framethrower a vyvoj sa da sledovat na Discorde PiStormu.
    ​​​S chladenim ti bohuzial nepomozem, pouzivam RPi3A.
    ???

    Komentovat


      Autorem citovaného textu je zet Přejít na původní příspěvek
      a co Pistrom+Pi4 a nutnost chlazeni ? necetli jste nekdo neco ze Pistrorm + Pi4 bez aktivniho chlazeni moc topi ?
      Jde to uchladit pasivně. Navíc nějaký aktivní chladič tam společně s PiStormem nedostaneš - leží to na sobě a dělí to jen termovodivá podložka. Nechal jsem teď 1/2 hodiny běžet Quake I. na 640×480​ a drželo se to kolem 42 st. Aktivní chladič bude potřeba asi až u Rasberry Pi 5.
      Amiga 1200, Micronik Mini-Tower, PiStorm32 Lite (Rasberry Pi 4B), FastATA 1200 MK-IV, Lyra 2, Indivision AGA MK3, ZIP 250MB, HP LaserJet 1100, interní HD mechanika (EXA), LinkSys EC10T​

      Komentovat


        Prober (CADA) jo vida, ty mas vlastne Pi4.
        1) jak prosimte resis vyvod HDMI z Pi4 ? planoval jsem toto https://retroready.one/collections/a...pistorm32-lite ale Pi4 ma microHDMI a takto kratky kabel s zahnutym microHDMI jsem nenasel, a redukci microHDMI->HDMI se tam nevejde
        2) podle fotek mi prijde ze Pi4 trochu vytleza ven z trapdooru, je to pravda ?
        Amiga 1200, Indivision AGA, Blizzard 1230-IV/50 MHz, 64MB RAM, CF-IDE 4GB, WB3.1, WHDLoad.

        Komentovat


          Tady ti asi moc neporadím. Já mám Amigu přestavěnou do toweru, takže problém s místem řešit nemusím.
          Amiga 1200, Micronik Mini-Tower, PiStorm32 Lite (Rasberry Pi 4B), FastATA 1200 MK-IV, Lyra 2, Indivision AGA MK3, ZIP 250MB, HP LaserJet 1100, interní HD mechanika (EXA), LinkSys EC10T​

          Komentovat


            Nevíte někdo, zda a jak se dá nastavit metoda škálování videa přes videocore na Emu68? Konkrétní příklad: Mám výstup z Pi přes HDMI nastavený na 1280x1024 a připojený k LCD monitor se stejným fyzickým rozlišením. Když si ve Workbenchi nastavím RTG obrazovku v rozlišení 1280x1024, vše je "pixel perfect". Když však otevřu obrazovku RTG 640x512 nebo 320x256, je to rozmazané, i když jsou to přesné poměry toho maximálního rozlišení. Jak já tomu (možná špatně) rozumím, tak videocore v Emu68 přeškálovává z těchto nižších rozlišení pořád na to max. nastavené (tedy u mě 1280x1024) a používá k tomu nějaký interpolační algoritmus, který dopočítává přechodové pixely, takže výsledek je pak rozmazaný. Nevíte tedy někdo, zda a jak nastavit, aby se použilo jednoduché násobení pixelů (320x2=640, 640x2=1280, respektive 256x2=512, 512x2=1024) a nedocházelo ke zbytečné interpolaci při škálování? Třeba ve WinUAE to jde, u Indivision AGA Mk3 to taky funguje dobře.

            Komentovat

            Zpracovávám...
            X