Ahoj,
Tohle jako čekání na VBLANK pro rozlišení 320x200px v C (např. k použití místo WaitTOF() z graphics.library) mi přijde funkční nebo je tam něco fundamentálně špatně?
Díky moc
Petr
Tohle jako čekání na VBLANK pro rozlišení 320x200px v C (např. k použití místo WaitTOF() z graphics.library) mi přijde funkční nebo je tam něco fundamentálně špatně?
Díky moc
Petr
Code:
// Actual vertical and horizontal scan line // High byte (08-15): vertical scanline // Low byte (00-07): horizontal scanline // Note: We need only MSB volatile UBYTE* REG_VHPOSR_MSB = (UBYTE *) 0xDFF006; // PAL uses 320x256 // But it is better for games to use the NTSC resolution 320x200 (e.g. scan lines fits a byte) // which most games of the era used #define SCANLINE_FIRST_INDEX 0x2C // (44) #define SCANLINE_NTSC_LAST_INDEX (SCANLINE_FIRST_INDEX + 199) #define SCANLINE_PAL_LAST_INDEX (SCANLINE_FIRST_INDEX + 255) void waitVBLANK() { while ( *REG_VHPOSR_MSB != (UBYTE)( SCANLINE_NTSC_LAST_INDEX + 1 ) ) { } }
Komentovat