Hra nebyla vydána kvůli problémům Psygnosis a protože byla blokována produkční smlouvou právě s Psygnosis, nemohla být vydána ani jiným vydavatelem. Když se pak problémy vyřešily, bylo už pozdě. Hra zastarala a nevyplatilo už se jí vydat. Napsaná byla na enginu Unrealu.
Nicméně obsahuje všechny levely, včetně trainingu a intro animace, čili je vlastně z 99 procent kompletní.
A jak to tedy vypadá? No abych pravdu řekl - blbě. Trochu to připomíná první Tomb Raidery, i když musím bohužel přiznat, že ti byli lepší. Problémy hry jsou v zásadě dva:
- divně navržená prostředí, která jsou ještě ke všemu dost prázdná
- systém ovládání čtyř postav, který dělal původní Hired Guns tak výjimečné, se prostě pro čistě akční hru nehodí. Přepínání mezi čtyřmi charaktery, jejichž hlavní náplní činnosti je pobíhat a střílet alá Doom je prostě na nic. Nefunguje to a ani nemůže.
Abych to shrnul: pokud si chcete zahrát hru, která se opravdu hodně podobá původní koncepci Hired Guns, sáhněte po starším titulu Project Eden, který vám na rozdíl od tohoto nepovedeného pokračování mohu vřele doporučit.