Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Kdy šla Amiga do kopru?

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #76
    Nevím jestli bych nechal PPC kartu někde v Javosoftu. Minimálně, potom co by zkusili vytáhnout platbu za uskladnění, tak bych vytáhl maximální dobu na vyřízení reklamace.
    Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition

    Komentovat


      #77
      Bol som tak znechuteny a na...ty ze som uz nechcel po to ani ist, no co uz.
      --------------------------------------------------
      A1200 + Blizzard 1230/50Mhz + 32MB RAM, AMD RYZEN 9 5900x 32GB DDR4 RAM AMD R9 380 4GB, MAC OS X BigSur,

      Komentovat


        #78
        Tak kopat do 286tek by se ti zachtělo? Já přesně pamatuju tu dobu, kdy jsem i ty 286ky začal závidět (ale fuj já odporně malověrný). Třeba taková Laura Bow nikdy na Amigu nebyla a mě se setsakra líbila. Pak samozřejmě Alone in the Dark, Wolfenstein 3D, Quarantine (měl tak vymakaný engine, že běžel dost obstojně i na 286tce s 4MB Ram) a dalších hafo titulů, kterých se Amiga nikdy nedočkala, byť se jednalo stále o léta 93/94. Jako jeden z nich mi v hlavě utkvěla hra - snad první 3D řežba s Mechy. Jméno si už bohužel nepamatuju, ale možná ji mám ještě někde ve svém archívu PC her - sic byla vektorová s pár texturami, tak ta atmosféra se dala krájet nářezákem.

        Komentovat


          #79
          Jednu vektorovu hru som hraval na C64, jasne, Mercenary sa volala:



          Na tu dobu to bolo nieco nevidane, velmi sa mi pacilo ked som pri potulkach tym
          vektorovym svetom objavil velke C= logo smile
          --------------------------------------------------
          A1200 + Blizzard 1230/50Mhz + 32MB RAM, AMD RYZEN 9 5900x 32GB DDR4 RAM AMD R9 380 4GB, MAC OS X BigSur,

          Komentovat


            #80
            Autorem citovaného textu je MisticJoe Přejít na původní příspěvek
            Pak samozřejmě Alone in the Dark, Wolfenstein 3D, Quarantine (měl tak vymakaný engine, že běžel dost obstojně i na 286tce s 4MB Ram) a dalších hafo titulů, kterých se Amiga nikdy nedočkala, byť se jednalo stále o léta 93/94.
            AITD na 286 jelo v pohodě, ale na druhou stranu MAC verzi na Amize zprovozníš. Wolf3D na 286 šel spustit, ale krom vyžadování VGA karty bych neřekl, že byl nějak rychlý bez zmenšeného okna, takže bych váhal, jestli je co závidět (386+ samozřejmě ano). Ale Quarantine? Jasně, je to uvedeno v minimálních požadavcích, ale zkoušel jsi to hrát? Já to jel na 386 a opravdu to bylo na hranici, spíše POD hranicí hratelnosti. To bych taky nezáviděl. Takovej Doom... .

            Ale s tou Laura Bow máš pravdu, to je perfektní adventura.

            3D řežeb s Mechy zas tolik nebylo - v podstatě máš dvě hlavní varianty - Earthsiege a Mechwarrior (zejména dvojka je legenda).

            http://www.mobygames.com/game/mechwa...at/screenshots (Mám Titanium pro Windows, kdyby byl zájem).
            Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

            Komentovat


              #81
              fuuuuuuuujjjjjjj pccccccc ))

              Komentovat


                #82
                Dave, díky za screenshoty. Ale nějak jsem se nechytl. Pamatuju si, že se dalo vybírat ze tří mechů - samozřejmě kromě rozdílných barev si na další specifika už nevzpomínám. Na titulní screeně snad byly právě všechny tři - červený, žlutý a zelený... Já ten archív fakt budu muset projet - možná je ta hra mezi tebou nabízenými a zrazuje mě paměť...

                Komentovat


                  #83
                  Nebol to naaaaahodou Ultrabots?
                  Ultrabots (v EU vydaná pod názvom Xenobots) je unikátnym simulátorom bojových robotov s prvkami stratégie. Zem napadnú mimozemšťania a vyšlú proti ľuďom armádu obrovských robotov, ktorí sú proti nim takmer bezbranný, pokiaľ vedci nepreskúmajú niekoľko zničených kusov a začnú vyrábať vlastných robotov a tých nasadia do boja. Preto sú na oboch stranách bitvy rovnaké jednotky, pozostávajúce z troch druhov robotov: Humanoid, Scout a Scorpion...
                  ???

                  Komentovat


                    #84
                    Jojo! Byl!

                    Komentovat


                      #85
                      Megarecenzia bola v Bit-e 8/93. Bol to prvy casopis o hrach, co som si kedy kupil a Ultrabots bola prva recenzia hry, ktoru som cital Zatial som ju ale nehral
                      ???

                      Komentovat


                        #86
                        Wolfusi, zapař si to. Samo může u mě fungovat zase syndrom "čupa her zamlada", ale pamatuju si, že hra mě výbornou atmosféru a když jí člověk hrál v noci, napětí by se dalo krájet.

                        Komentovat


                          #87
                          Ultrabots rozebíral Fuka ve své knize "Hry pro PC". Nikdy jsem o té hře neslyšel předtím a nikdy jsem ji nehrál, ale dle popisu v knize by mělo jít o luxusní věc, bez ohledu na věk. Dík za připomenutí .
                          Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                          Komentovat


                            #88
                            Jó BIT.. ten mně přitáh k Amize, do tý doby jsem o ničem takovym neslyšel a měl jsem sotva Didaktika.
                            Amiga šla u nás do kopru (myslim úbytek uživatelů) v době kdy přestalo vycházet Amiga Review. Nebyly informace a nikdo kdo by obecně lil do lidí optimismus jako ten časák. Interfernet ten výpaděšk ještě nedokázal nahradit.
                            U mně Amiga jako HW skončila v roce 2001 kdy se mi to HW tak nějak podělalo a nebyl čas to řešit ani s kym to kde řešit) tak jsem pořídil první PC, myslim že jsem to u mně kdysi celkem rozsáhle sepsal jak to u mně všechno bylo.
                            Na stole EUAE a WinUAE, exA1200 se slušnou výbavou, exA2000 HD 20MB a exA500 2x, aktuální jabka sem snad ani vypisovat nebudu

                            Komentovat


                              #89
                              Amiga Review vychazelo do konce roku 2000, to uz Amiga byla v kopru podle me celkem davno, respektive se ji drzeli jen fakt velky nadsenci. Ten stav byl tak zhruba to co dneska.

                              Komentovat


                                #90
                                tehdy tu ale nebyl portal a vsechno bylo na sracky..... dneska bych to nesrovnaval protoz jsem nekde uplne nekde jinde )

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X