Poslouchal jsem tuhle přednášku Jay Minera z AMIEXPO 1990, Washington, D.C.
Zaujalo mě, jak je to vlastně ve všech průmyslovejch oborech pořád stejný, věčnej boj inženýrů a obchodníků. Mám úplně stejnou zkušenost.
Doslova tam říká v minutě 11:00:
"This has been one of my biggest aggravations in my entire career as an engineer, these short-sighted marketing people and I don't know what to do about it."
Takže od začátku konflikt, Dave Morse (a investoři) chtěli, cituji "nejlepší a nejlevnější herní konzoli na světě", ale Miner, jako vice-president of product development chtěl "the most expandable, powerful and easy to use home computer".
Přesně jak u nás v práci
Akorát, že dneska se tomu odborně říká Design-to-Cost a Design-to-Manufacturing a máme na to celý oddělení
Mimochodem, jinak teda skvělá přednáška! Je úžasný slyšet ho mluvit.
Zaujalo mě, jak je to vlastně ve všech průmyslovejch oborech pořád stejný, věčnej boj inženýrů a obchodníků. Mám úplně stejnou zkušenost.
Doslova tam říká v minutě 11:00:
"This has been one of my biggest aggravations in my entire career as an engineer, these short-sighted marketing people and I don't know what to do about it."
Takže od začátku konflikt, Dave Morse (a investoři) chtěli, cituji "nejlepší a nejlevnější herní konzoli na světě", ale Miner, jako vice-president of product development chtěl "the most expandable, powerful and easy to use home computer".
Přesně jak u nás v práci


Mimochodem, jinak teda skvělá přednáška! Je úžasný slyšet ho mluvit.