Ako som uz pisal, ja mam cenu garantovanu od dm2 (8mil line, 8mil space) bez ohladu na pocet vias, preco sa musime stale o tam bavit?
pardon nejak som nepostrehol ze uz si dosiel az do tohto stadia. vedel som ze nieco hladas a ze asi aj nasiel niekoho kdo ti dava slusnu cenu za dm2. ale o zbytku si nehovoril. Ked som to hladal ja tak microvias cenu dooost zdvyhli.
Inak ja uz som z navrhom skoncil. Uz len zistit ako na tom bude ucet po poplateni sekou co prisli. A dam to robit. (Optimalizoval som to na taiwancou a cena bude 10$ na kus ak dam robit 5ks ak by som dal robit 25 tak len 4$ ale tolko toho nepotrebujem)
Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition
Viacmenej len realizacia toho co som ja vydedukoval z roznich zdrojou, Boboo vytestoval. Akurat realizovane inou programovatelnou logikou. (Lattice nejak nepopdpruje neplatiacich linuxakou len windowsakou)
Celkovo ide len o pomocku aby sa dala A600 pouzit z WHDLOAD a troska to dalo vykonu pri hrach typu syndicate (ak sa to zas neposerie tak by to malo mat 1M SLOWFAST a 16Mhz 68SEC000. Z moznostou to upravyt este na 1/2M noautoconfig FAST)
Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition
v pouzitom obvode logiky a tom ako to bude naprogramovane.
To moje bude vo VHDL a logika bude v CPLD (Ak to dokoncim)
Boboo to robi v Abel-i a logika je v GAL
Pravdepodobne to bude mat boboo podstatne skor ako ja. Ma troska viac volenho casu. A ja ak to vobec bude nejak distribuovat tak urcite nei zlozene.
Predovsetkym sme spolupracovali ak sa to tak da nazvat, vymena informacii, zdielanie teorie a praxe. zz_indigo pracoval na asynchronom rieseni akceleratora, ja napopak bez pouzitia externeho oscilatora, synchronom rieseni. Kazdy prispel niecim do mlyna Ja som trval na 68SEC000 zz_indigo preferoval 020ku, chcel som nazbierat co najviac informacii a skusenosti do buducna na dalsi vyvoj 020, 32-Bit na 68EC020 interface napisal zz_indigo v ABEL uz v na jar 2010.
No bol by som radsej keby ste radsej pracovali spolu na jednom projekte a dal by sa spojit DONATE - takto ste rozdeleni a nieje to podla mna dobre pre koncovy projekt..... viac hlav viac kapusty..... a je super ze mate urobene synchronnu a asynchronnu kartu - to znaci ze na vyvoj rychlej turbiny uz nieste daleko a to je na Chalanov v domacnosti velmi vela v Commodore potom IngOVIA spali a hrali hry... inak to ja nevidim.... Klubuk dole CHALANI Jens je macher ale kde sa na vas hrabe!
Já se nechci pořád dokola opakovat, ale hodně sí vážím lidí, co dokážou něco tak šíleného opravit. Co pak s těma, co dokážou navíc vymyslet a nakonec i realizovat něco úplně nového. A navíc se s nima dá ještě normálně bavit. Pro mě je tohle všechno španělská vesnice.
Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition
No bol by som radsej keby ste radsej pracovali spolu na jednom projekte a dal by sa spojit DONATE - takto ste rozdeleni a nieje to podla mna dobre pre koncovy projekt..... viac hlav viac kapusty..... a je super ze mate urobene synchronnu a asynchronnu kartu - to znaci ze na vyvoj rychlej turbiny uz nieste daleko a to je na Chalanov v domacnosti velmi vela v Commodore potom IngOVIA spali a hrali hry... inak to ja nevidim.... Klubuk dole CHALANI Jens je macher ale kde sa na vas hrabe!
Nam to obom takto vyhovuje, kazdy z nas ma ine moznosti a ciele. Obaja sa mozeme slobodne realizovat, ak ma niekto nejaky napad, alebo skusenost tak sa o to navzajom podelime.
Představu o Furii mám, ale prosím zz_indigo aby se rozepsal více o té své. je tam 68000, nebo 68020 jak píše BoBoo??? Jsou reálné testy pro porovnání, jak je rychlá?
Předpokládám že oba tam máte pouzdro pro RAM s 2MB jen každý jinak adresovaný, nebo stejně? Bude také volně dostupná jako Furie od BoBoo???
A ještě dotaz bude tam RAM velikostně dostačující pro WHDload?
Podle mých zjištění je pro preload Whdload her potřeba většinou okolo 3MB ostatní paměti, samozřejmě + chip RAM.
Je možné že by jste upravili své projekty na 4MB ram? Je v tom nějaký problém krom ceny? Adresovatelnost? V jednom pozdře 4mb místo 2mb, nebo další pouzdro s s 2MB???
Vzhledem k cenám a dostupnosti dnešních PCMCIA SRAM bych byl rád kdyby jste zauvažovali, zda je to realizovatelné i formou další verze stávajících projektů...
Komentovat