O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu
Místo ptáků lidičky, to je dobrý, ale chtělo by to nějak tématizovat. Mě třeba napadlo toto: Světy by byly roznorodé a postavičky podle toho v jaké "světě" se zrovna hraje, kupříkladu pohádkové/polické/filmové/herní...
Pohádkové:
3 dryhy šmoulů by likvidovalo Gargamely a Azraely
Politické:
Červený Stalin, žlutý Kamikadze a modrý terrorista (rozlétavající se na 3 kousky) by likvidovali americké prezidenty odpovídající válkám, které proti nim vedli
Filmové:
Batman/Robin/Kočičí žena by likvidovali Klauna/Arnolda a Tučňáka
Herní:
Třeba Wolfenstein, Doom a Quake hrdinové proti Dukenovi, Laře Croft a Gordonu Freemanovi
Myslím si ale, že nejprve musíme znát odpovědi na následující otázky:
Do jaké míry kopírovat nápady z Angry Birds?
O co ve hře půjde (+ nové nápady)?
Vlastní story, parodie?
Technická specifika (prog. jazyk, AGA/CGX?, 68k/PPC?, komerční/free)
Půjde zejména o engine, který do té doby může fungovat na bázi bílých obdélníčků na černém pozadí řešící fyzikální zákony gravitace a detekující kolize mezi sebou. Namísto obdélníčků se poté dosadí tématické "brushe", ozvučí tématickou hudbou a zvuky. Level editor by měl být samozřejmostí, aby programátor(ka) nemusel(a) řešit level design, na kterém by zbytečně ztrácel(a) čas ;o)
Místo ptáků lidičky, to je dobrý, ale chtělo by to nějak tématizovat. Mě třeba napadlo toto: Světy by byly roznorodé a postavičky podle toho v jaké "světě" se zrovna hraje, kupříkladu pohádkové/polické/filmové/herní...
Pohádkové:
3 dryhy šmoulů by likvidovalo Gargamely a Azraely
Politické:
Červený Stalin, žlutý Kamikadze a modrý terrorista (rozlétavající se na 3 kousky) by likvidovali americké prezidenty odpovídající válkám, které proti nim vedli
Filmové:
Batman/Robin/Kočičí žena by likvidovali Klauna/Arnolda a Tučňáka
Herní:
Třeba Wolfenstein, Doom a Quake hrdinové proti Dukenovi, Laře Croft a Gordonu Freemanovi
Myslím si ale, že nejprve musíme znát odpovědi na následující otázky:
Do jaké míry kopírovat nápady z Angry Birds?
O co ve hře půjde (+ nové nápady)?
Vlastní story, parodie?
Technická specifika (prog. jazyk, AGA/CGX?, 68k/PPC?, komerční/free)
Půjde zejména o engine, který do té doby může fungovat na bázi bílých obdélníčků na černém pozadí řešící fyzikální zákony gravitace a detekující kolize mezi sebou. Namísto obdélníčků se poté dosadí tématické "brushe", ozvučí tématickou hudbou a zvuky. Level editor by měl být samozřejmostí, aby programátor(ka) nemusel(a) řešit level design, na kterém by zbytečně ztrácel(a) čas ;o)
Komentovat