Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Programování: Angry Birds klon pro Amigu

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #31
    O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

    A pouziti FPU nepomuze?
    I love Amiga

    Komentovat


      #32
      O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

      "mám ale dojem, že A1200 s tím bude hodně zápasit" - to mluvíš o základní konfiguraci nebo o 060tce? I já bych byl pro využití FPU v procesoru - na tohle se vyloženě hodí (alespoň myslím ).

      Komentovat


        #33
        O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

        FPU by asi nějak pomohlo, turbokarta 68060 by pomohla asi taky slušně, ale mě by to psát pro rozšířenou A1200 nebavilo. Přecijen jsem spíš na tu klasiku. 68020+AGA, dál bych nerad zacházel...
        Amiga 1200, Zx Spectrum+, Didaktik Gama

        Komentovat


          #34
          O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

          No jo, ale u té je jasné, že to nemůže utáhnout - a jestli se mýlím, tak si BŮŮŮH a sním joystick od Atari

          Komentovat


            #35
            O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

            A co tak naprogramovat 2 enginy pro fyziku, nejaky nedokonaly pro 68020 a plnohodnotny pro FPU nebo 68040/060 a v menu hry si vybrat.
            I love Amiga

            Komentovat


              #36
              O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

              Těch objektů na screenu bývá i 100, všechny pod fyzikou, do toho barvy, animace, zvuky => 060 a plná podpora FPU bude minimum
              http://jack.untergrund.net [AMIGA 600 AMIGA 1200 AMIGA 1200T AMIGA 2000 AMIGA 4000 AMIGA 4000T CD32 Mac mini G4]

              Komentovat


                #37
                O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                100 objektů bývá v těch o dost složitějších levelech. Dala by se vytvořit sada pro pomalejší procesory a pak levely pro 060ku. Předpokládám, že i CyberGraphX verze by přinesla určité benefity, ale to je asi moc velký masakr k naprogramování v ASM. S animacemi na pozadí bych to nepřeháněl. První Angry Birds jich také moc neměli a vůbec to nevadilo. Navíc u pozadí se bude muset počítat s limitem na 128 barev, protože dalších 128 si fixně obsadí standardní objekty na herním poli.

                Komentovat


                  #38
                  O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                  Kdepak 128 + 128 barev pro pozadí Budeš rád, když jich v AGA režimu budeš mít pro kameny 4, max 8, a speciální objekty 8 nebo 16 (z toho prvních 4/8 indexů shodných s paletou kamenů atd...) Obsluhovat 8 bitplanů v aktivní herní ploše je sebevražda...

                  (další testovací video: od poloviny je totéž zaplé s viditelnou vektorizací (červené čtverce): https://dl.dropbox.com/u/7756238/test6.mkv)
                  Amiga 1200, Zx Spectrum+, Didaktik Gama

                  Komentovat


                    #39
                    O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                    mozno pomoze - http://www.wildbunny.co.uk/blog/2011...-birds-part-2/
                    WIN UAE, SEGA GENESIS - ATARI 800XE, AMIGA 600 Furia 020, A1200T + Blizzard II 1230/40 + 32MB + Gotek + CF 4 GB + WHDLOAD REG. XBOX

                    Komentovat


                      #40
                      O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                      OK - video je moc pěkné, ale nevěřím, že to je z reálné rychlosti 020ky Jestli jo, tak si fakt dobrej! Jinak k té grafice - jak to tedy přesně vidíš s možnostmi palety? 32 na 32 nebo hůř? Protože 16 na 16 je dost málo...

                      Komentovat


                        #41
                        O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                        Někde výš píše, že to dělá na PC - takže WinUAE?
                        Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition

                        Komentovat


                          #42
                          O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                          nenene, to není ani Amiga, ani WinUAE, je to napsané ve Visual C# od Mrkvosoftu, jen jsem zohlednil možnosti 68020 (tabulky pro SIN/COS, dělení co nejčasteji násobky 2/4/8/... rotace je určitě rychlejší než instrukce pro dělení atd). S počtem barev si zatim hlavu lámat nemusíme, protože to co jsem napsal na Angry Birds ani nic podobnýho nestačí přesto - většina her na Amize něměla víc jak 32 barev celkem, a taky to šlo
                          Amiga 1200, Zx Spectrum+, Didaktik Gama

                          Komentovat


                            #43
                            O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                            Ja by som to vydel na 16 farieb objekty a 16 farieb pozadie. Klasicky AGA Dual playfield.
                            Aj ked by to zvladlo aj viacej farieb, ved samotna grafika objektov sa nebude pocitat, ale vsetky faze animacie budu uz "predrenderovane" a v pamati.
                            Ako bolo spomenute otacanie o 11,25 stupna tak to vychadza 32 faz objektu na 360 stupnov. Taketo nieco vykreslit pre blitter je brnkacka, aj ked tych objektov bude 50.
                            Len ta fyzika to bude oriesok.
                            A600 Furia020 | A1200 PiStorm32 Lite | A1200 ACA 1231 | Sharp MZ800 | ZX Spectrum | Didaktik M | Didaktik Gama | C64 U1541II | Atari 800XL | Atari 130XE U1MB+SIDE2 | Nintendo DS | MiST

                            Komentovat


                              #44
                              O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                              Já to možná nechápu, ale Puggsy má na A500 slušnou fyziku s desítkami objektů naráz. Proč by holá A1200 neutáhla klon Angry Birds? Když tam jedou WormsDC, tak bych to nakombil z Puggsym a musí to jet na všem, ne?
                              Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                              Komentovat


                                #45
                                O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                                Taky si myslím. Kulečníků a pinballů je na A500 taky spousta a funkčních.
                                "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X