Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Programování: Angry Birds klon pro Amigu

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #46
    O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

    2 Dave: no já nevím, jestli se to dá srovnávat... To by asi nebyl dostačující model pro Angry Birds klon. Všimni si, že všechny objekty jsou čtverečkové, nezohledňují, jak do sebe narážejí a více méně "bouncají" stejně.

    Komentovat


      #47
      O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

      Určitě to není spásný engine na všechno, ale jestliže by se to "trochu" dotáhlo, tak si pořád myslím, že schopnej coder to musí rozjet i na 020. Nechci se teď nikoho dotknout - možná, že je to opravdu otázka nějakého špičkového machra typu Braybrook... ale že by mutace Puggsy a Worms potřebovaly 060 se mi prostě nechce věřit. Na druhou stranu - kdyby se to optimalizovalo pro 030, jakože snad nejrozšířenější turbokartu, neřeknu ani popel.
      Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

      Komentovat


        #48
        O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

        Možná by bylo fajn se držet při zemi a moc nefantazírovat.
        Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition

        Komentovat


          #49
          O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

          Mna by skor zaujimalo ci by bola moznost pouzit rozlisenie vacsie ako 320 x 200.. Napriklad take 640x256. Potom by ani pocet farieb nemusel byt vysoky. Urcite by to bolo pekne v 16+16 farbach.
          A1230, A1260, A600, Furia EC02, S628, A2K | ZX 81, Spectrum 48, 48+, 128, +2A, +2B | Sord M5 | C 64 |Atari 1040 STFM, 800 XE, XL | Didaktik Kompakt, M, Gama | Ondra | PMD 85 | PP 01 | Sharp MZ-721

          Komentovat


            #50
            O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

            Připravil jsem pro vás průběh projektu "AngryBirds na Amize" Zatím to odpovídá realitě.
            Klikni pro plné zobrazení obrázku

Jméno: prubeh.jpg
Počet zobrazení: 1
Velikost: 212,2 KB
ID: 106870
            Pokud chcete jakoukoliv hru pro Amigu napsat, musíte se smířit s tím, že Amiga 1200 (klasická) se za těch 20 let nic nového nenaučila. Stále platí že aktivně stíhá obsluhovat sotva rozlišení 320x240, a je to věčný boj s letícím paprskem na obrazovce. Amiga je silná ve scrollingu, ten ale zrovna u Angry Birds nehraje hlavní úlohu.
            Amiga 1200, Zx Spectrum+, Didaktik Gama

            Komentovat


              #51
              O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

              Nechápu, že někomu na Amize nestačí 320x256? To je klasické rozlišení na Amigácké hry a když se tento projekt hezky nakreslí a napixluje, tak se od té písíčkové verze nebude lišit.
              http://jack.untergrund.net [AMIGA 600 AMIGA 1200 AMIGA 1200T AMIGA 2000 AMIGA 4000 AMIGA 4000T CD32 Mac mini G4]

              Komentovat


                #52
                O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                No tak to jsem zvědavej, jak to budeme hezky pixelovat v 16ti barvách, aby to bylo od PC nerozeznatelné Zaplať pánbůh za copperlisty

                Komentovat


                  #53
                  O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                  A proč se vůbec snažit dělat přesnou kopii PC verze, kterou si může každý pustit na PC?
                  Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition

                  Komentovat


                    #54
                    O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                    Ja jsem pro klon s jinou grafikou. Urcite nemate prava na pouziti grafiky z Angry Birds . A 320x256 bohate staci a dual playfield taky. V pozadi cooperove efekty prechodu a je vystarano.
                    I love Amiga

                    Komentovat


                      #55
                      O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                      Jo, o tom žádná - nikdo PC grafiku kopírovat nebude. Na té hře je nejzábavnější složkou právě to hraní. Ale 16 barev mi přijde prostě fest málo... Zkusím udělat nějaké sprity a uvidíme
                      btw: 640x256 není špatný nápad - zpomalení by bylo minimální.
                      Naposledy upravil MisticJoe; 20.11.2012, 17:33:42.

                      Komentovat


                        #56
                        O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                        Ale sprity maju vzdy rozlisenie 320 px, opravte ma ak sa mylim.
                        Ak niekto nakresli objekt a vsetky faze v rozliseni 640, tak mozem skusit kolko dokaze a1200 plynule animovat.
                        Ale nie sprite ale Blitter objekt. Najlepsie objekt o velkosti 64x64 px.
                        Naposledy upravil ObiWanKen; 20.11.2012, 17:49:39.
                        A600 Furia020 | A1200 PiStorm32 Lite | A1200 ACA 1231 | Sharp MZ800 | ZX Spectrum | Didaktik M | Didaktik Gama | C64 U1541II | Atari 800XL | Atari 130XE U1MB+SIDE2 | Nintendo DS | MiST

                        Komentovat


                          #57
                          O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                          Autorem citovaného textu je MisticJoe Přejít na původní příspěvek
                          btw: 640x256 není špatný nápad - zpomalení by bylo minimální.
                          640x256 rozhodně nepřipadá v úvahu Vždyt to je dvojnásobek dat!
                          Amiga 1200, Zx Spectrum+, Didaktik Gama

                          Komentovat


                            #58
                            O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                            Jestli není minimum holá pětistovka, tak bych se paměti nebál.
                            Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                            Komentovat


                              #59
                              O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                              320x256x32 barev je naprosto optimální mód pro hry na MC68000.
                              "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

                              Komentovat


                                #60
                                O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                                Možná by měl Lanex jako programátor napsat čeho lze reálně dosáhnout.
                                Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X