Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Programování: Angry Birds klon pro Amigu

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #61
    O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

    Autorem citovaného textu je Predseda Přejít na původní příspěvek
    320x256x32 barev je naprosto optimální mód pro hry na MC68000.
    A nechtěl to pro A1200?
    Amiga 600, Fúria EC020 OS 3.2.2.1, eX601, Indivision ECS, IDE Laylines, PBook 1.67GHz, MOS 3.18, iBOOK G4, 1.2GHz, MOS3.18, Asus UX433FA, MX-23.4 Libretto

    Komentovat


      #62
      O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

      Ať to programuje každý pro to, co uzná sám za vhodné a co je v jeho silách - optimalizace může přijít později. Třeba dneska dělají skoro všichni dema už jen v UAE nebo někteří na Pegasosu, aby se zprvu vyhnuli limitacím ve výkonu a když to je hotová koncepce, pak se to optimalizuje a osekává aby se to na Amize vůbec hýbalo. Neříkám, že je to správně, ale taková je dnešní realita.
      http://jack.untergrund.net [AMIGA 600 AMIGA 1200 AMIGA 1200T AMIGA 2000 AMIGA 4000 AMIGA 4000T CD32 Mac mini G4]

      Komentovat


        #63
        O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

        BTW dneska jsem zkousel jeden z dilu Angry Birds a i oni tam maji tu fyziku v nekterych ohledech znacne zjednodusenou jako ze jim tam zustavaji viset objekty ve vzduchu aniz by je neco podpiralo...

        Komentovat


          #64
          O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

          Autorem citovaného textu je jack-3d Přejít na původní příspěvek
          Ať to programuje každý pro to, co uzná sám za vhodné a co je v jeho silách - optimalizace může přijít později. Třeba dneska dělají skoro všichni dema už jen v UAE nebo někteří na Pegasosu, aby se zprvu vyhnuli limitacím ve výkonu a když to je hotová koncepce, pak se to optimalizuje a osekává aby se to na Amize vůbec hýbalo. Neříkám, že je to správně, ale taková je dnešní realita.
          Ono ta asi bude o tom, co je jednodušší, udělat napřed to co zvládne Amiga, a potom vyšperkovat, anebo naopak? A nekamenujte mne, nejsem prgátor.
          Amiga 600, Fúria EC020 OS 3.2.2.1, eX601, Indivision ECS, IDE Laylines, PBook 1.67GHz, MOS 3.18, iBOOK G4, 1.2GHz, MOS3.18, Asus UX433FA, MX-23.4 Libretto

          Komentovat


            #65
            O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

            Jo, krajina (resp. některé objekty) zůstává viset, podobně jako ve Worms. Ale nezapomínej, že je počítána propustnost materiálů, takže třeba sklo, dřevo a kámen mají jiné vlastnosti, co se výdrže / pružnosti týče. A navíc jejich vzájemné kolize - při vyšším počtu objektů to může být pro Amigu problém.
            Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

            Komentovat


              #66
              O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

              Trochu jsem si dneska asi hodinku a půl hrál, abych věděl, co se dá ze 16ti barev dostat. Není to samo dokonalé (prasátka se mi moc nelíbí, ale ptáčci už jo), šlo spíš o odladění palety, což se mi myslím povedlo.
              Přiložené soubory

              Komentovat


                #67
                O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                Dobrá práce, co se týče barev, nevidím v tom žádný problém. Takhle by se to dalo použít. Snad jen problém s právy postaviček Pak bude potřeba aby kostky měly použité barvy v indexech ideálně 0-3, maximálně 0-7 (méně=lépe / ulehčí to blittru + CPU a díky tomu to zdvojnásobí možný počet kostek na obrazovce). Dá se použít i víc barev (klidně 256), ale důležité je aby aktivní prvky byly v 0-15. V následující sadě 17-31 můžou být barvy pro HW atached sprite - takže ptáci můžou mít vlastní Color sadu v indexech 17-31. Tady pak rozhodne asi jestli se použije Dual playfield nebo ne. Ale říkám, na tohle je čas. Bez jádra se nic dělat nebude a jádro provozuschopný v tuto chvíli nemám.
                Amiga 1200, Zx Spectrum+, Didaktik Gama

                Komentovat


                  #68
                  O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                  Já bych ty práva na postavičky zas tak moc nepřeceňoval - to by mohli napadnout i styl samotné hry - to by se nesmělo nabízet X a jeden milion klonů AB. Samozřejmě není problém do finálové verze sprity předělat třeba na starou babičku, supermana, černocha, atd. Ale nejsem si jistý, zda bysme pak neměli problém s Team 17 (až na toho explodujícího černocha). Vzhledem k tomu, jaký podíl na "trhu" má Amiga, se Rovio nebude myslím ani v nejmenším tímto fan portem zabývat.
                  Kostky by to chtělo do 0-7, 0-3 je hodně málo (zvlášť protože 0 je "průhledná"). Musíme mít dřevo, kámen, sklo, "obláčky" (nebo co jsou ty nadýchané kostičky, které v některých levelech právě drží oběkty ve vzduchu), kovové tyčky a boxy (ty se udělají stejnými barvami jako sklo). Zatím těch 16 barev asi stačí.
                  Nevím, zda to řešit via dual playfield - třeba první Angry Birds pro Android sice "dual playfield" byli, ale na paralaxní pozadí se použily jen dvě (čísly 2) barvy! Toho jsem si při hraní vůbec nevšiml Pozadí se tam skládalo z patternů.
                  Jediná škoda je, že Amiga nemá HW vyhlazování hran, čili sprity na okrajích budou prostě kostrbaté.

                  Komentovat


                    #69
                    O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                    Já bych grafiku rozhodně opajcoval co nejpřesněji. Případná žaloba přinese žádanou publicitu a o Amize (a jejím neofiko portu Angry Birds) se bude psát i na CNN!
                    Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                    Komentovat


                      #70
                      Autorem citovaného textu je MisticJoe Přejít na původní příspěvek
                      Jediná škoda je, že Amiga nemá HW vyhlazování hran, čili sprity na okrajích budou prostě kostrbaté.
                      To je úkol pro zdejší HW mágy. Připravit do uvedení samotné hry antialiasing jednotku

                      A než Lanex splatí všechny sance a vyleze z kriminálu, my si mezitím najdeme jiného programátora a budeme těžit ze získané slávy na jiných projektech

                      Já jsem možná mrzout, ale pořád nechápu proč chcete tolik port zrovna Angry Birds. Nebylo by lepší udělat zrovna úplně novou hru, kterou by pak ostatní začali portovat na majoritní platformy a my pak mohli díky patentovým sporům rozšířit Amiga komunitu i do nejzašších částí planety?
                      Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition

                      Komentovat


                        #71
                        O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                        To je jednoduchý. Když vydáme hru "Neuvěřitelná dobrodružství strýčka Probera", tak po ní neštěkne ani pes. Když ale vydáme "Angry Birds AGA", rozšíří se to po celém světě.
                        Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                        Komentovat


                          #72
                          O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                          O tom nemá cenu vůbec zapříst diskuzi, máš pravdu ó velký.
                          Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition

                          Komentovat


                            #73
                            O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                            Já vím, že mám pravdu. Každopádně to neprgám ani nedistribuuju - takže finální rozhodnutí nechám na sobě. Ale tak jako časem se do mrzoutství technické podpory snad propracuju .
                            Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                            Komentovat


                              #74
                              O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                              Pokud tohle téma ještě není mrtvé a takovéhle projekty potřebují čas. Možná by stálo za zvážení, když už jsme omezeni výkonem základní A1200, vytežit z ní maximum v každým levelu a dle náročnosti (počtu objektů) zvolit samotnou propracovanost fyziky ve hře. Mít více urovní logiky (třeba 5) a dle náročnosti použít tu správnou. Pokud bych chtěl udělat verzi pro Amigu s turbokartou, udělal bych jí zvlášt, aby části zdrojového kódu pro Amigu s turbokartou nebyly zbytečně pro tu v základu (a klidně i obráceně). Ale jak napsal Jack-3D, každý ať si sám rozhoduje o svém programu
                              Amiga - PMD 85

                              Komentovat


                                #75
                                O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu

                                Jo, to jsem vpodstatě psal někde výše. Prostě udělat bundle levelů, který zvládne i holá A1200 a pak složitější pro oturbínované Amigy. To už totiž nezatíží programátora, ale návrháře levelů.

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X