Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Alien Breed 3D II

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Alien Breed 3D II

    Tak jsem zkusil na me 68060/50MHz hrat tuto hru a je to hrozne pomale. Dami mi poslal TKG patch 34.5 by Aki Laukkanen (patchuje C2P rutiny, zobrazuje FPS) a hra jede tak 6-13 FPS, coz je nehratelne, protoze na tech 6 to klesne, kdyz se objevi nejaci nepratele. Poradite, jak se to da zrychlit na AGA? Rad bych si to nekdy dohral. Takovy ADoom jede kolem 20FPS a byl v pohode hratelny i na 68040/40MHz na nejvyssi detaily v 320x256.
    I love Amiga

    #2
    To je pekne kuhounu hra teda, kdyz ani na nejvykonnejsim procesoru nejede
    Umřít v nejlepším umí málokdo. Dokázala to jen Amiga a Šlacha.

    Komentovat


      #3
      Podle mne nemely 3D hry na amigu vubec vzniknout. Vzdyt AGA pro to neni vhodny.
      A1200 1GB CF + Apollo 1230 Mk2, WHDLoad registered

      Komentovat


        #4
        Autorem citovaného textu je choudy Přejít na původní příspěvek
        Podle mne nemely 3D hry na amigu vubec vzniknout. Vzdyt AGA pro to neni vhodny.
        Prave naopak mely vzniknout a to hned. Kdyby v dobe uvedeni DoOma existoval amiga port, a bezel na nejaky 030 lidi by radeji investovali do Amigy nez do PeCe a byla by situace uplne jina-precti si zaznamy z konferenci, ktere autor Adooma uvadi ve svem archivu (autori se napr. nechali slyset ze Doom na Amize a na Spectru nikdy nepobezi a to byly hlasky kvuli kterym mnoho lidi odeslo.. -a rychlost AGA? S kvalitnim C2P a rychlym CPU neni problem viz jine 3D hry na Amize (AB3D II TKG je bohuzel spatne naprogramovany a skutecne ho brzdi AGA (i s tim zminovanym patchem je to bida), autori jeste vykopli RTG patch pro graficke karty, kde je jiz hra na zminovanem CPU konecne hratelna, ale protoze obsahuje mnoho chyb nelze to prakticky hrat, bohuzel..
        A500, A500+, Amiga 600HD/ACA630, A600 V2-Apollo 68080, Amiga 1200/Blizz1230/50, CD32, A3000, A4000/060, Minimig, Powerbook G4 17" MorphOS, SAM460cr AmigaOS4 God is great!

        Komentovat


          #5
          Autorem citovaného textu je choudy Přejít na původní příspěvek
          Podle mne nemely 3D hry na amigu vubec vzniknout. Vzdyt AGA pro to neni vhodny.
          Kdyby vznikl Adoom port v dobe vydani Dooma, tak Amiga nebyla v prdeli tak brzy. Jestli to mohu porovnat, tak na 68040/40MHz AGA mi jel Doom rychleji nez na 486DX 80MHz. Doom je v pohode hratelny s mensim rozlisenim i na 68030/40Mhz AGA.
          I love Amiga

          Komentovat


            #6
            Já mám s ADoomem ten neuvěřitelnej problém, že mi sice na 030 jede schopně rychle sám o sobě, ale při jakékoliv akci se hra sekne, hrabe na disk, a pak pokračuje dál. Akcí myslím vystřel, otevření dveří, sebrání předmětu, zabití příšery. Samozřejmě se tato "akce" nahraje jednou v rámci levelu, ale neuvěřitelně to hru brzí. Co asi tak dělám špatně?

            AB3D2 mi jeden ve stáhnutém rozlišení celkem slušně, ale na obrazu nic nevidím a nevyznám se ve struktuře levelů, nejde mi to hrát, ale nevěnoval jsem se tomu asi dost.
            Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

            Komentovat


              #7
              Zkus si před spuštěním ADooma příkazem AddBuffers zvětšit vyrovnávací paměť disku, například : "addbuffers drive dhx: buffers 500" kde za "x" dosadíš číslo disku, na kterém máš hru nainstalovanou. Zvětší ti to buffer o asi 250kB, což by mělo stačit k tomu, aby si disk čet trochu napřed a mělo by to přestat cukat. Ovšem velikost nutno vyzkoušet experimentováním .
              A pokud se ti to nechce psát před každým vražděním enemís, hoď to do texťáku, ulož jako script, přilep ikonu a pak stačí jen poklikat...

              Komentovat


                #8
                a pokud se ti to nechce psat ani v textaku, naloz buffery primo v hdtoolboxu natvrdo
                Umřít v nejlepším umí málokdo. Dokázala to jen Amiga a Šlacha.

                Komentovat


                  #9
                  No jo, kdyz vy mate vsichni ty turbiny
                  A1200 1GB CF + Apollo 1230 Mk2, WHDLoad registered

                  Komentovat


                    #10
                    Díky za tip, pohraju si s tím. I když nutno říci, že samotná délka loadingu (úvodní load a i mezi levely) je opravdu šíleně dlouhá (rozhodně déle, než na nějaké 386 SX) - zejména ve srovnání s AB3D2. Konkurovat může jen demo Trapped 3 .
                    Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                    Komentovat


                      #11
                      Myslim, ze pomalost je zpusobena tim, ze pouzivas FFS souborovej filesystem na HDD, ja jsem mel vzdycky pouzival budto AFS, PFS nebo SFS (samozrejme s prislusnymi buffery) a ADoom makal bez jakehokoli zaseku a hlavne nahravani uz neni dlouhatansky dlouhe, ale uplne v pohode (i na 030).
                      A500, A500+, Amiga 600HD/ACA630, A600 V2-Apollo 68080, Amiga 1200/Blizz1230/50, CD32, A3000, A4000/060, Minimig, Powerbook G4 17" MorphOS, SAM460cr AmigaOS4 God is great!

                      Komentovat


                        #12
                        Autorem citovaného textu je amigoun Přejít na původní příspěvek
                        Myslim, ze pomalost je zpusobena tim, ze pouzivas FFS souborovej filesystem na HDD, ja jsem mel vzdycky pouzival budto AFS, PFS nebo SFS (samozrejme s prislusnymi buffery) a ADoom makal bez jakehokoli zaseku a hlavne nahravani uz neni dlouhatansky dlouhe, ale uplne v pohode (i na 030).
                        To asi dělá taky hodně. používám PFS3 a data tečou mnohem rychleji než přes stařičký FFS. Na a4k mi AB3D2 i bez grafické karty běhá poměrně svižně, se zpomalováním při větším počtu enemies nemám problém. Je pravda, že jsem se dostal jen do druhého levelu... Ještě to zkusím na a1200/060@50, ale mám ji momentálně rozebranou a čekám na rom 3.1. Tak to kvůli tomu zatím nebudu skládat...

                        A jestli to běhá svižně na a4k, tak to musí běhat svižně snad i na a1200...
                        Naposledy upravil DaMi; 15.01.2007, 21:27:06.
                        Amiga OCS, ECS, AGA, CGX, PPC
                        -----------------------------------------------
                        Líbí se mi Retropolis

                        Komentovat


                          #13
                          Alien 3D si sice nezahraju ale včera sem šách po disketách towerassault a furt mi vrtalo hlavou co to sakra je!No a von AlienBreed!!No samozřejmě jak sem viděl ůvodní obrazovku tak se mi to hned vybavilo a šup do hry,nejlepší bylo že sem měl náštěvu a kamarád říká...hrál sem jen dvojku a vytrh mi joystik z ruky a hodinu se trápilno jo no
                          A500,A600,A1200,věž a pak?POBLIJU PC!!!BLE...FUJ...BLEBLEBLE ÍT´ÁCI sou ŠIT´ÁCI...hihihi.ATARI NA KARI!!!
                          WHDload reg.Oldrick.lha

                          Komentovat


                            #14
                            Autorem citovaného textu je solaris104 Přejít na původní příspěvek
                            Tak jsem zkusil na me 68060/50MHz hrat tuto hru a je to hrozne pomale. Dami mi poslal TKG patch 34.5 by Aki Laukkanen (patchuje C2P rutiny, zobrazuje FPS) a hra jede tak 6-13 FPS, coz je nehratelne, protoze na tech 6 to klesne, kdyz se objevi nejaci nepratele.
                            Konečně jsem to zkusil i na dvanástce s 060@50 a jede mi to kupodivu stejně jako na a4000 (060@50), vždy něco kolem 10 fps. Ale hra se ale ani při větším počtu enemies neseká ani nezpomaluje, je to dle mého subjektivního názoru poměrně dobře hratelné... Je pravda, že jsem se nedostal dál, než do druhého levelu .

                            Zkoušel jsem i změnu pixelace (Num L|Scr L) i změnu velikosti okna (+|-), na FPS to má vliv nepatrný, přes 13 jsem se nedostal. Tomu číslu vlevo nahoře bych stejně až tak nevěřil

                            Nevíte, dá se nějak víc rozšíšit obrazovka než přes +|-?

                            Jinak atmošku a zvuky to má podle mě oproti doomu neskutečně někde jinde . Dojel to někdo?
                            Amiga OCS, ECS, AGA, CGX, PPC
                            -----------------------------------------------
                            Líbí se mi Retropolis

                            Komentovat


                              #15
                              Jo, už to mám, fullscreen je přes enter na numerické klávesnici. Ale to je fakt nehratelné, s max detailama to občas ukazuje 4 FPS. Ale staticky to vypadá moc hezky .
                              Amiga OCS, ECS, AGA, CGX, PPC
                              -----------------------------------------------
                              Líbí se mi Retropolis

                              Komentovat

                              Zpracovávám...
                              X