Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Alien Breed 3D II

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #61
    O: Alien Breed 3D II

    Tak tohle jsem skoušel včera pod MOS2.7 a pod AOS4.1 . No grafika rozházená po celym monitoru.... hrát to teda moc nešlo
    www.oldcomp.cz
    party.oldcomp.cz

    Komentovat


      #62
      O: Alien Breed 3D II

      Solaris104: Čtvrtý level je trochu o štěstí. Když se ti zadaří několika málo (nesmíš plýtvat) granátama pěkně z vejšky (z chodby, ve které začínáš) odrovnat nepříjemné šedivé roboty a poté to samé s velkejma modrejma, vyběhne první velkej boss. Nejjednodušší je skočit dolů a uhánět do místnosti, ze které vylezl, sebrat raketomet a pár raket. Přepnout do malého okna, rozlišení 2x2 (na 060/75, to možná nebude potřeba, připravit hřebíkomet a čekat až přijde. Vystřílet všechny hřebíky co máš, na rychlém CPU ho krásně zmrazí a nezmůže se na žádný odpor. Pokud jsi hřebíkama v předchozí části hry plýtval a na bosse nestačí, doporočuji dorazit ho raketou.

      Jack-3D: Level F se mi docela líbí, k dispozici máš již všechny zbraně a také létající jet pack (který v tomto levelu můžeš i dobíjet, takže si létání opravdu užiješ). Také je zde ukrytá parádní tajná zóna, do které se dostaneš právě jet packem. A taky se hra začíná bohužel výrazně zpomalovat (level je rozsáhlý, hlavně výškově. Od tohoto levelu jsou skoro všechny levely přes několik podlaží, což hru opět výrazně zpomaluje, další výrazné zpomalení bude v levelu "J" a potom extrémní zpomalení v předposledním levelu "O")...
      Ale, jakmile se po úvodním proběhnutí pár prázných, jen kyselinou zamořených místností teleportuješ do obrovské sluje plné létajících velkých příšer, malých červených duchů a modrých robotů, proběhni po jejím okraji až do prázdné místnosti s dobíječem jet packu. Začnou se za tebou stahovat všechny příšery z velké sluje, postupně je roztřílíš. Pak pokračuj po okraji sluje, až ke zdánlivému konci, nastaruj jat pack a leť až ke stropu, přímo do tajné místnosti. Poté znovu dobij jat pack a teleportuj se do poslední části hry na úroveň dna sluje. Zalez do chodeb zamořených snad všemi druhy vetřelců a robotů, co ve hře jsou. Postupuj pomalu a opatrně je likviduj. Zdejší chodby jsou hotové bludiště a nepřátelé umí dobře taktizovat, o infarktové situace není vůbec nouze - to když tě šedivej robot překvapí zezadu... Postupně pozbíráš všechny pass key, otevřeš všechny dveře, až k exitu. Tak jako tak, je to pořád první polovina hry, ve které bys měl pouze získávat. Počítadlo s energií výrazně přes 999 a hromadit zbraně. Ztácet můžeš, až v posledních čtyřech levelech.

      pecaN: no to jsem myslel, že ses dostal dál, takovej player! Ovládání je subjektivní, mě vyhovuje, ale asi je to tím, že je to první doomovka, kterou jsem opravdu hrál a zvykl jsem si na ní.
      reKTor
      Amiga 3000, Mirage Tower, Cyberstorm PPC604/233, 060/60, 146MB RAM, CybervissionPPC, MediatorPCI 3000D, 80GB UWSCSI HDD, Ariadne, Catweasel MKII, Oktagon2008+ SD R/W, PCI cards...

      Komentovat


        #63
        O: Alien Breed 3D II

        Starej_Mraf : jj, na novějších verzích jsem to nezkoušel, jen pod 1.4.5, protože bohužel verze nad 2.x mají problémy s více softem, kterej pod 1.4.5 běhá jak namydlenej...

        reKtor : jax přišel na to, že su "takovej player" ?? smile: naopka, doomovky nejsou vůbec moje doména až na zmíněné výjimky, já radší adventury, logiku (Benefactor forever !!!!! ) a sporťárny.. smile:

        Komentovat


          #64
          O: Alien Breed 3D II

          Přátelé, s tím "novým" patchem (Killer Gorila 4 MB + tohle) to jede na 060 "jako blesk". Fullscreen 1x1 odhaduju na 15 fps (nezapínal jsem meření), ve 2x2 brutálně plynulé (ale zase se na to nedá moc koukat). Nikdy jsem se ke hře pořádně nedokopal, právě proto, že je na můj vkus nehratelně pomalá. Včera jsem se prostřílel do čtvrtého levelu a potil jsem se, jako za starých časů u Dooma! Štve mne tam to ovládání, na klávesnici jsem si za ta léta odvykl a na myši je to jakési pokopané. Myslíte, že by šla podpora myši + WSAD nějak dodělat? Jako čumim, jak skvělá hra to je, ta plynulost chyběla!!!

          (Nutný WHDLoad 17.0 - zatím v BETA fázi. Patch má již druhou verzi - scroll down na EAB. Údajně je to hratelné i na 030).
          Naposledy upravil davesade; 12.04.2011, 07:54:16.
          Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

          Komentovat


            #65
            O: Alien Breed 3D II

            Autorem citovaného textu je davesade Přejít na původní příspěvek
            Štve mne tam to ovládání, na klávesnici jsem si za ta léta odvykl a na myši je to jakési pokopané. Myslíte, že by šla podpora myši + WSAD nějak dodělat?
            Chtělo by to napsat tomu, co to překopal a zrychlil, třeba by podporu "moderního" ovládání také udělal. To by byl nářez!
            http://jack.untergrund.net [AMIGA 600 AMIGA 1200 AMIGA 1200T AMIGA 2000 AMIGA 4000 AMIGA 4000T CD32 Mac mini G4]

            Komentovat


              #66
              O: Alien Breed 3D II

              Na XBOXU i na PC vyšla hra Alien Breed, ale ze staré hry to má jen jméno a téma a docela nic moc. Vyšli tři epizody, rozdíl skoro žádný.
              http://marketplace.xbox.com/cs-CZ/Pr...7d2?cid=search
              http://bonusweb.idnes.cz/xbox360/rec...ecenze_vdp.idn
              ♦ Amiga 1200 + Blizzard 1230 IV 50MHz, FPU, 64MB RAM + HDD 8GB CF ♦ Pegasos2 600MHz + AmigaOS 4.1 ♦ Amiga 600 ♦ Amiga CDTV ♦ Amiga CD32 ♦

              Komentovat


                #67
                O: Alien Breed 3D II

                Pro prehlednost uvadim verze hry:
                1. originalni hra - velmi pomala, nehratelna
                2. TKG turbo patch - integrovana konverze C2P a nektere dalsi urychlovaci funkce, na 060 (dobre) hratelne
                3. RTG port - nedodelana verze pro graficke karty - velmi rychle i na 040/40 (mnohem rychlejsi nez TKG turbo patch, ale nikdy nedodelane)
                4. WHD verze originalni hry - krok vedle - viz bod 1.
                5. WHD verze s integrovanym TKG turbo patchem a nektere funkce ulozeny do fastky (dalsi drobne zrychleni) subjektivne o neco rychlejsi, nez TKG turbo patch (chce to podrobne otestovat, vypovidajici muze byt napr. rozdil vystrelenych hrebiku, za urcity casovy okamzik)...
                reKTor
                Amiga 3000, Mirage Tower, Cyberstorm PPC604/233, 060/60, 146MB RAM, CybervissionPPC, MediatorPCI 3000D, 80GB UWSCSI HDD, Ariadne, Catweasel MKII, Oktagon2008+ SD R/W, PCI cards...

                Komentovat


                  #68
                  O: Alien Breed 3D II

                  Wiem hral som to.......ale celkom w poho,aj ked ta atmosfera uz je prec.....teda podla mna
                  Sinclair 128, Amiga 1200, PS1, PS2, PS3,PS4, X360 ,X One, PS VITA, PSP ,WII, PC

                  Komentovat


                    #69
                    O: Alien Breed 3D II

                    Tak som konecne ziskal funkcnu verziu s patchom (diky Dave). Ale neviem ako rychlo to beha, lebo v tejto verzii nie je pocitadlo FPS. Da sa nejako zapnut ? Zda sa mi trosku rychlejsia, horsie je ked som zistil ze uz ma to nebavi. Gamesu som spustal na 060 ns 66 Mhz. Ak niekto poradite ako zapnut counter FPS tak skusim aj na 80 MHz.
                    A1260 34MB Ram SCSI; A600 Furia EC020; A500; A500+; CDTV; A3000;

                    Komentovat


                      #70
                      O: Alien Breed 3D II

                      Tak jsem si stahl WHDLoad verzi 1.1 AB3D2 a vyzaduje WHDLoad 17.0, ktery je porad v beta verzi . Subjektivne se mi to zda stale stejne pomale jako s TKG turbo patchem. Taky to ma problemy, kde je pri fullscreen trosku rozhozena obrazovka vpravo stejne jako byla s TKG patchem. Pro me je to velke zklamani, myslel jsem si, ze to vice optimalizuji. Kdyz si zapnu na 060/50 FPS, tak se pres 9 na fullscreen nedostanu a to jsem zkousel jen prvni level. FPS se zapne u WHDLOAD verze jako tooltype parametr CUSTOM2=1, je to popsane v readme. Takze tuto hru opet odkladam.
                      Naposledy upravil Solaris104; 22.07.2011, 16:23:39.
                      I love Amiga

                      Komentovat


                        #71
                        O: Alien Breed 3D II

                        To zní nějak divně - mně to jede jako blesk. FPS jsem pravda neměřil. Mrknu na to večer, 9 se mi zdá moc málo.
                        Ona ta optimalizace spočívá pouze v přesunu důležitých rutin do FASTky.
                        Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                        Komentovat


                          #72
                          O: Alien Breed 3D II

                          Tak som zapol pocitadlo FPS (diky Solaris). Na 060/66 MHz hra ide od 13 FPS a klesa az k 7 FPS (prvy a druhy level). Pustene v max okne a s detailami na HIGH.
                          A1260 34MB Ram SCSI; A600 Furia EC020; A500; A500+; CDTV; A3000;

                          Komentovat


                            #73
                            O: Alien Breed 3D II

                            O vikendu jsem porovnal WHD load verzi s puvodnim turbo patchem. V levelu "L" jsem v obou verzich vystrilel zasobnik samopalu proti zdi a zmeril cas ve vsech rozlisenich a detailech. Vysledky jsou velmi dobre. V malem okne a jemnem rozsliseni se hra urychlila o 50%, ve velkem okne a jemnem rozliseni o 25%. V rozliseni 2x2 jsem bohuzel nezaznamenal zadny narust.
                            reKTor
                            Amiga 3000, Mirage Tower, Cyberstorm PPC604/233, 060/60, 146MB RAM, CybervissionPPC, MediatorPCI 3000D, 80GB UWSCSI HDD, Ariadne, Catweasel MKII, Oktagon2008+ SD R/W, PCI cards...

                            Komentovat

                            Zpracovávám...
                            X