Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Alien Breed 3D II

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #16
    Jojo až na tu pomalost skvělá gamesa a doom se nečape. Dohrát se to dá, ale dá to zabrat. První levely ještě jakž takž co se týče rychlosti ale například ten předposlední-no to už je teda úplně někde jinde ale jinak supr
    A500, A500+, Amiga 600HD/ACA630, A600 V2-Apollo 68080, Amiga 1200/Blizz1230/50, CD32, A3000, A4000/060, Minimig, Powerbook G4 17" MorphOS, SAM460cr AmigaOS4 God is great!

    Komentovat


      #17
      Nechci vypadat jako kverulant, ale hovořit u FPS, že 10 fps je hratelné zní téměř jako oxymoron. Doom na 386DX2 dával v lo-res dobrých 20 fps a bylo to na hranici hratelnosti. Jistěže se AB3D2 dají snížit detaily a zmenšit okno, leč herní zážitek je ten tam. Jednička mi jede na 030 plynule jako blesk (pochopitelně) a když čtu, že i na 060/50 to jede pomalu, tak si říkám, pro koho to vlastně je určené? Na 030 jsem to hrál relativně dlouho, poloviční okno, snížené detaily, fps neodhaduji, ale bylo to těsně pod hranicí hratelnosti. Nemožnost sejvovat pak frustraci při této rychlosti moc nepomohla, AvP si to dovolit mohl...
      Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

      Komentovat


        #18
        Ono to fakt vypada, jako by ten AB3DII byl naprogramovany v Amosu , kdyby to nekdo poradne odladil, tak to musi jet tech 20FPS.
        I love Amiga

        Komentovat


          #19
          ppc verze nahodou neni coz? takovej quake skvari aga cipy na 37fps az to ma obcas dropouty
          Umřít v nejlepším umí málokdo. Dokázala to jen Amiga a Šlacha.

          Komentovat


            #20
            Quake to odpustím, protože vím, jak ten engine funguje, že je určenej pro jiné procíky atd. Ale Team 17 se mohli pochlapit - třeba širší možností nastavení kvality grafiky, stínování... je mi jasné, že chtěli něčeho dosáhnout, ale takhle z toho mám pocit, jako by to dělali na emulátoru s absurdními parametry .
            Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

            Komentovat


              #21
              to by možní bylo zajímavý, na jakým železe to programovali...
              ono to asi bylo dělaný na , s tím, že uživatel má doma ...
              Kdysi A600HD 20MB, pak dlouho nic, pak WinUAE, a teď A1200 Infinitiv (1GB CF2IDE), A1200 (2GB CF2IDE, Blizzard 1230/50 III, 128MB CF2PCMCIA, WHDLoad registered) , Amiga CD-32 a A500 1MB RAM. Příběh pokračuje...

              Komentovat


                #22
                Autorem citovaného textu je davesade Přejít na původní příspěvek
                Nechci vypadat jako kverulant, ale hovořit u FPS, že 10 fps je hratelné zní téměř jako oxymoron. Doom na 386DX2 dával v lo-res dobrých 20 fps a bylo to na hranici hratelnosti.
                Mně se zdá, že ten ukazatel fps nebude zcela přesný. Kdyby ta hra měla opravdu 8 fps, tak ten obraz musí skákat jak koza, ale u mě je to dle mého subjektivního názoru lehce nad hranicí hratelnosti. Neseká se to a ani při větším množství enemies nezpomaluje. Popisuju max detaily a pixelaci 1×1, ale ne full screen. Full screen je fakt mimo mísu.

                Autorem citovaného textu je solaris104 Přejít na původní příspěvek
                Ono to fakt vypada, jako by ten AB3DII byl naprogramovany v Amosu , kdyby to nekdo poradne odladil, tak to musi jet tech 20FPS.
                Někde jsem vyčetl, že editor levelů je snad opravdu napsaný v amosu

                Autorem citovaného textu je Chain Přejít na původní příspěvek
                ppc verze nahodou neni coz? takovej quake skvari aga cipy na 37fps az to ma obcas dropouty
                Jo jo, quake ppc je hukot. Dokonce mi to přijde rychlejší než na P120, co jsem měl v roce 98.

                Na amiga.org jsem našel, že TKG snad dával dohromady jeden člověk, kterému "subprogramátoři" dodali zvuky, textury, vektorové objekty a další. Prý to bylo šito horkou jehlou, kód je pěkně blbě napsaný a to je snad i důvod, proč to nikdo dodatečně neodladil. Hodně práce - nebo to udělat kompletně znova.

                Po hódně dlouhé době jsem dnes zapnul WinUAE, spustil TKG a framerate se mi zobrazila o hodnotě 20 . A to mám na dnešní dobu dědečka P4 na 2GHz.
                Amiga OCS, ECS, AGA, CGX, PPC
                -----------------------------------------------
                Líbí se mi Retropolis

                Komentovat


                  #23
                  Je to skoda, kdyz nekdo udelal tu verzi pro graficke karty, tak by snad nebyl problem to z tech zdrojaku trosku odladit. Je to blbe, ale asi to fakt zahraji radeji v emulatoru.
                  I love Amiga

                  Komentovat


                    #24
                    No a nebo ty (p)levely kdyby sly do jineho engine prechroupat. asi blbost co?
                    Umřít v nejlepším umí málokdo. Dokázala to jen Amiga a Šlacha.

                    Komentovat


                      #25
                      Blbost ani ne, ale znamenalo by to silnou modifikaci stávajícího enginu (krásně by to zmáknul Quake engine) či tvroba zcela nového - ať už pro PC nebo pro Amigu psaného na míru pro grafické karty. Jejich *.PAKy zcela jistě nejsou nic ultra tajného nerozkódovatelného (zvláště, když máme editor).
                      Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                      Komentovat


                        #26
                        Sak tak sem to myslel, zadny modifikace enginu, ale levely presypat aby to jelo v quake
                        Umřít v nejlepším umí málokdo. Dokázala to jen Amiga a Šlacha.

                        Komentovat


                          #27
                          V tom případě by se musel "jen" napsat konvertor na *.PK (AB3D2 formát levelů) na *.PAK resp. *.BSP Quake enginu, popřípadě napsat pro Quake mod, kterej by to uměl číst, přizpůsobilo by se ovládání, proměnné atd., přesnějši řečeno kombinace těchto dvou postupů by měla fungovat. A napadá mne, že to není zas tak špatnej nápad a Quake engine je profláklej, zdrojáky Killing Grounds jsou venku, že by se tím dokonce mohl i někdo zabývat. Ať už konverzí nebo remakem.
                          Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                          Komentovat


                            #28
                            Na me se nekoukej, tomuhle tedy vubec nerozumim
                            Umřít v nejlepším umí málokdo. Dokázala to jen Amiga a Šlacha.

                            Komentovat


                              #29
                              Už jsem našel nějaké remaky resp. exporty do MAP formátu AB3D. Kontaktoval jsem autora, uvidíme, co z toho bude.
                              Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                              Komentovat


                                #30
                                Autorem citovaného textu je amigoun Přejít na původní příspěvek
                                Jojo až na tu pomalost skvělá gamesa a doom se nečape. Dohrát se to dá, ale dá to zabrat. První levely ještě jakž takž co se týče rychlosti ale například ten předposlední-no to už je teda úplně někde jinde ale jinak supr
                                Tak jsem to rozehral pod WinUAE a reknu Ti, ze Te obdivuji. Je to hrozne tezka hra. Malo naboju a lekarnicek, hodne nepratel . S rychlosti je to na PC v pohode, jede to kolem 20FPS na fullscreen.
                                I love Amiga

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X