Jojo až na tu pomalost skvělá gamesa a doom se nečape. Dohrát se to dá, ale dá to zabrat. První levely ještě jakž takž co se týče rychlosti ale například ten předposlední-no to už je teda úplně někde jinde ale jinak supr
Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Alien Breed 3D II
Sbalit
X
-
Nechci vypadat jako kverulant, ale hovořit u FPS, že 10 fps je hratelné zní téměř jako oxymoron. Doom na 386DX2 dával v lo-res dobrých 20 fps a bylo to na hranici hratelnosti. Jistěže se AB3D2 dají snížit detaily a zmenšit okno, leč herní zážitek je ten tam. Jednička mi jede na 030 plynule jako blesk (pochopitelně) a když čtu, že i na 060/50 to jede pomalu, tak si říkám, pro koho to vlastně je určené? Na 030 jsem to hrál relativně dlouho, poloviční okno, snížené detaily, fps neodhaduji, ale bylo to těsně pod hranicí hratelnosti. Nemožnost sejvovat pak frustraci při této rychlosti moc nepomohla, AvP si to dovolit mohl...Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK
Komentovat
-
Quake to odpustím, protože vím, jak ten engine funguje, že je určenej pro jiné procíky atd. Ale Team 17 se mohli pochlapit - třeba širší možností nastavení kvality grafiky, stínování... je mi jasné, že chtěli něčeho dosáhnout, ale takhle z toho mám pocit, jako by to dělali na emulátoru s absurdními parametry .Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK
Komentovat
-
to by možní bylo zajímavý, na jakým železe to programovali...
ono to asi bylo dělaný na , s tím, že uživatel má doma ...Kdysi A600HD 20MB, pak dlouho nic, pak WinUAE, a teď A1200 Infinitiv (1GB CF2IDE), A1200 (2GB CF2IDE, Blizzard 1230/50 III, 128MB CF2PCMCIA, WHDLoad registered) , Amiga CD-32 a A500 1MB RAM. Příběh pokračuje...
Komentovat
-
Autorem citovaného textu je davesade Přejít na původní příspěvekNechci vypadat jako kverulant, ale hovořit u FPS, že 10 fps je hratelné zní téměř jako oxymoron. Doom na 386DX2 dával v lo-res dobrých 20 fps a bylo to na hranici hratelnosti.
Autorem citovaného textu je solaris104 Přejít na původní příspěvekOno to fakt vypada, jako by ten AB3DII byl naprogramovany v Amosu , kdyby to nekdo poradne odladil, tak to musi jet tech 20FPS.
Autorem citovaného textu je Chain Přejít na původní příspěvekppc verze nahodou neni coz? takovej quake skvari aga cipy na 37fps az to ma obcas dropouty
Na amiga.org jsem našel, že TKG snad dával dohromady jeden člověk, kterému "subprogramátoři" dodali zvuky, textury, vektorové objekty a další. Prý to bylo šito horkou jehlou, kód je pěkně blbě napsaný a to je snad i důvod, proč to nikdo dodatečně neodladil. Hodně práce - nebo to udělat kompletně znova.
Po hódně dlouhé době jsem dnes zapnul WinUAE, spustil TKG a framerate se mi zobrazila o hodnotě 20 . A to mám na dnešní dobu dědečka P4 na 2GHz.
Komentovat
-
Blbost ani ne, ale znamenalo by to silnou modifikaci stávajícího enginu (krásně by to zmáknul Quake engine) či tvroba zcela nového - ať už pro PC nebo pro Amigu psaného na míru pro grafické karty. Jejich *.PAKy zcela jistě nejsou nic ultra tajného nerozkódovatelného (zvláště, když máme editor).Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK
Komentovat
-
V tom případě by se musel "jen" napsat konvertor na *.PK (AB3D2 formát levelů) na *.PAK resp. *.BSP Quake enginu, popřípadě napsat pro Quake mod, kterej by to uměl číst, přizpůsobilo by se ovládání, proměnné atd., přesnějši řečeno kombinace těchto dvou postupů by měla fungovat. A napadá mne, že to není zas tak špatnej nápad a Quake engine je profláklej, zdrojáky Killing Grounds jsou venku, že by se tím dokonce mohl i někdo zabývat. Ať už konverzí nebo remakem.Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK
Komentovat
-
Autorem citovaného textu je amigoun Přejít na původní příspěvekJojo až na tu pomalost skvělá gamesa a doom se nečape. Dohrát se to dá, ale dá to zabrat. První levely ještě jakž takž co se týče rychlosti ale například ten předposlední-no to už je teda úplně někde jinde ale jinak suprI love Amiga
Komentovat
Komentovat