O: Cannon Fodder - Cannon Fodder 3 - RELOADED
Já mám hlavně takový dojem (ještě jsem to nepouštěl, ale řekl bych, že jo bo se mi to dost plete), že v origo CF se chodí levým a střílí pravým. Tady je to naopak. Taky bych uvítal granáty na LMB+RMB, ale to tu nastavit nejde (dokonce ani MMB, což mne dost překvapilo). Zároveň mi vadí o něco vyšší rychlost dění, než na Amize - není to o moc, pokud neseberu létající boty, ale i tak je to znatelné, protože ta grafika je trochu nepřehledná - omezená paleta způsobuje to, že objekty jsou krásně ostré. Ale právě ty plynulé přechody dělají nějakou tu "rozplyzlost", která je nežádoucí. Jako další mě drtí vetší výběr zbraní - tohle kruci není 3D FPS. V origo bohatě stačili grenades a raketomety. A co speciality jako kryty nebo odstřelovací věže? K čemu to tam je, když se v danou chvíli nedostanou do smrtícího pole žádní nepřátelé, kteří místo toho korzují po předurčené trajektorii mimo dosah...
Já mám hlavně takový dojem (ještě jsem to nepouštěl, ale řekl bych, že jo bo se mi to dost plete), že v origo CF se chodí levým a střílí pravým. Tady je to naopak. Taky bych uvítal granáty na LMB+RMB, ale to tu nastavit nejde (dokonce ani MMB, což mne dost překvapilo). Zároveň mi vadí o něco vyšší rychlost dění, než na Amize - není to o moc, pokud neseberu létající boty, ale i tak je to znatelné, protože ta grafika je trochu nepřehledná - omezená paleta způsobuje to, že objekty jsou krásně ostré. Ale právě ty plynulé přechody dělají nějakou tu "rozplyzlost", která je nežádoucí. Jako další mě drtí vetší výběr zbraní - tohle kruci není 3D FPS. V origo bohatě stačili grenades a raketomety. A co speciality jako kryty nebo odstřelovací věže? K čemu to tam je, když se v danou chvíli nedostanou do smrtícího pole žádní nepřátelé, kteří místo toho korzují po předurčené trajektorii mimo dosah...
Komentovat