Nechci zakládat zbytečně nové téma, tak můj dotaz přihodím sem:
Zajímalo by mě, kolik je takové paměťové optimum pro hraní whdload AGA her, aniž by software odskakoval do systému pro dohrávání dat a tím přerušoval hru / demo? Stačí 8MB fast? Pro OCS/ECS hry asi určitě, ale jak to bude u větších AGA her? Vím, že se najdou hry, které polknou pro preload i desítky MB, ale zajímala by mě ta většina oblíbených her. Mám kickstart 3.0 a tady by s 8MB kartou (bez CPU) neměl být problém s hádáním se s PCMCIA portem. Nebo se na samotnou paměťovku vyprdnout a jít rovnou např. do turbíny ACA..., atd? Jak to tak ale sleduji, tak mám pocit, že různé komponenty, jako paměťovky, turbíny (zejména Blizzard) jdou s cenou pozvolna, ale jistě nahoru (od založení tohoto tématu)...
Zajímalo by mě, kolik je takové paměťové optimum pro hraní whdload AGA her, aniž by software odskakoval do systému pro dohrávání dat a tím přerušoval hru / demo? Stačí 8MB fast? Pro OCS/ECS hry asi určitě, ale jak to bude u větších AGA her? Vím, že se najdou hry, které polknou pro preload i desítky MB, ale zajímala by mě ta většina oblíbených her. Mám kickstart 3.0 a tady by s 8MB kartou (bez CPU) neměl být problém s hádáním se s PCMCIA portem. Nebo se na samotnou paměťovku vyprdnout a jít rovnou např. do turbíny ACA..., atd? Jak to tak ale sleduji, tak mám pocit, že různé komponenty, jako paměťovky, turbíny (zejména Blizzard) jdou s cenou pozvolna, ale jistě nahoru (od založení tohoto tématu)...
Komentovat