Mám ve své ami dvě verze DPaintu: 4.02 a 4.6 (čili AGA). Obě normálně fungují jak mají, s jednou jedinou výjimkou: když v 4.02 chci vytvořit animaci a nastavím počet snímků, vyskočí mi chybová hláška "Not enough memory to animate". AGA verze jede v pohodě.
Ten starý DPaint mám už roky, prošel různýma mýma Amigama a vždycky fungoval, udělal jsem v něm desítky animací. Normálně chodil i na téhle konkrétní amině. Teď ale nefunguje. Chipky mám volné přes 1.9MB. SnoopDOS mlčí, jediné co vypíše je že si systém otevře Dpaint8.font a to je vše. Nemůžu přijít na to, kde je chyba, hláška se objeví i když nabootuju bez startup-sequence.
Jediné co mě napadlo je, že někdy před dvěma lety jsem přeinstalovával systém a teď mám Kickstart 3.0 (39.106) a Workbench 3.1 (40.42), přičemž dříve jsem měl i WB3.0.
Má někdo stejnou konfiguraci KS/WB a mohl by to vyzkoušet?
Ten starý DPaint mám už roky, prošel různýma mýma Amigama a vždycky fungoval, udělal jsem v něm desítky animací. Normálně chodil i na téhle konkrétní amině. Teď ale nefunguje. Chipky mám volné přes 1.9MB. SnoopDOS mlčí, jediné co vypíše je že si systém otevře Dpaint8.font a to je vše. Nemůžu přijít na to, kde je chyba, hláška se objeví i když nabootuju bez startup-sequence.
Jediné co mě napadlo je, že někdy před dvěma lety jsem přeinstalovával systém a teď mám Kickstart 3.0 (39.106) a Workbench 3.1 (40.42), přičemž dříve jsem měl i WB3.0.
Má někdo stejnou konfiguraci KS/WB a mohl by to vyzkoušet?
Komentovat