O: Vývoj
Nemuzu si pomoct ale spousta lidi k tomu pristupuje jako k hura projektu.
Prvne by si mel programator ujasnit pro jaky pocitac chce hru udelat, rekneme plain A1200 nebo A1200+030+4MB fast.
Potom asi jazyk, v pripade Blitz Basicu jde o to jestli se drzet verze 2.1 nebo zkusit Amblitz.
Dale by mel predpokladat, ze je v tom sam a podle toho si vybrat projekt. Tj. nedelat tu chybu ze si sezene lidi, nekdo zacne delat grafiku, nekdo slozi modul, dohromady to moc nepasuje, napsani kodu samozrejme chvili trva, takze mezitim ti ostatni odpadnou...
Pro prvni projekt po delsi dobe rozhodne nedoporucuju ptakoviny typu hrani po kabelu (nemluve o tom ze ja bych kdyz uz radeji tcpip), ale vymyslet si napad, vytvorit zakladni engine hry s nejakou "nahradni grafikou co mas hotovou za 5 minut" a potom teprve se obratit na grafika s presnymi pozadavky...
Ale rozhodne bych nedoufal ve vetsi, vysoce motivovany tym, to by to skoncilo jako dalsi epic fail.
Nemuzu si pomoct ale spousta lidi k tomu pristupuje jako k hura projektu.
Prvne by si mel programator ujasnit pro jaky pocitac chce hru udelat, rekneme plain A1200 nebo A1200+030+4MB fast.
Potom asi jazyk, v pripade Blitz Basicu jde o to jestli se drzet verze 2.1 nebo zkusit Amblitz.
Dale by mel predpokladat, ze je v tom sam a podle toho si vybrat projekt. Tj. nedelat tu chybu ze si sezene lidi, nekdo zacne delat grafiku, nekdo slozi modul, dohromady to moc nepasuje, napsani kodu samozrejme chvili trva, takze mezitim ti ostatni odpadnou...
Pro prvni projekt po delsi dobe rozhodne nedoporucuju ptakoviny typu hrani po kabelu (nemluve o tom ze ja bych kdyz uz radeji tcpip), ale vymyslet si napad, vytvorit zakladni engine hry s nejakou "nahradni grafikou co mas hotovou za 5 minut" a potom teprve se obratit na grafika s presnymi pozadavky...
Ale rozhodne bych nedoufal ve vetsi, vysoce motivovany tym, to by to skoncilo jako dalsi epic fail.
Komentovat