Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Half Life 1

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #46
    O: Half Life 1

    V softwarovém režimu jsem hru zkoušel na svém tehdejším Celeronu 400 MHz (v rozlišení 640x480) a hra byla plynulá. Po snížení na 320x240 bych řekl, že by to Pentium 90 mohlo utáhnout. Jinak jsem ale vždy hrál pochopitelně s 3D akcelerací (tehdy nadupaná Riva TNT), takže nemohu referovat. Tvůj stroj by to měl ve VGA utáhnout, ale v SVGA celkem věřím, že to nemohlo jet dobře.
    Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

    Komentovat


      #47
      O: Half Life 1

      No dobrá - v době, kdy byl HL1, jsem to taky pařil na Celeru OC 375Mhz, 384MB Ram, ATI Xpert&Play 4MB (kam se na něj hrabe TNT2) - samozřejmě v 800x600... nečekám samozřejmě, že bych to v téhle kvalitě viděl na Amize... A ani na tom netrvám. Mě stačí vidět, jak si Gordon bere svůj žlutý obleček a v tu chvíli mi bude fuk, jestli koukám na hires rozlišení a nebo na pidiokno v 320x200. V danou chvíli totiž už budu jen já a PÁČIDLO

      Komentovat


        #48
        O: Half Life 1

        Opravdu tady rozjedeme flame o ubohé ATI Xpert VS všemocná TNT 16 MB? (A to mluvím o TNT1!)

        Ale k věci - v BSP enginech se obecně dost špatně ořezávají detaily, je to dané formátem. Textury srazíš, ale modely moc ne (afaik BSP nepodporuje LOD). Takže zbývá snížit rozlišení / okno. Aby se to hnulo na 060@50, musel bys hrát v okně 160x90 px...
        Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

        Komentovat


          #49
          O: Half Life 1

          ATI Xpert&Play 4MB (kam se na něj hrabe TNT2) - tohle je fakt seknuti hodne vedle Pokud to nebylo mysleno ironicky
          WinUae

          Komentovat


            #50
            O: Half Life 1

            Já jsem hrál HL: Uplink na Cyrixu 233+ (reálně 180Mhz) a S3 Triu s 1MB grf. pamětí. Přez HW akceleraci to vypadalo nádherně, ale FPS bylo asi 0,5. Na nejhoší rozlišení a SW akceleraci jsem to tak nějak dohrál. Zdá se mi, že HL má mnohem víc objektů k vykreslování než Quake.

            To už možná bude pro konverzi na Amigu lepší
            Half-Life 2D: Codename Gordon

            ~Game Info~Full Name: Half-Life 2D: Codename GordonGenre: Action / PlatformerPlatform: PCDeveloper(s): NuclearvisionOfficial Website: http://web.archive.org/...



            no a kdyby to nešlo, tak tady je engine kterej utáhne i Amiga bez turbokarty

            https://www.youtube.com/watch?v=slRsexrhbG8
            Naposledy upravil PD321; 17.04.2013, 14:10:08.
            Amiga 1200 HD, Blizzard 1260/50, 16MB RAM, 4GB CF-Ide, Sinclair ZX Spectrum 128K +2B

            Komentovat


              #51
              O: Half Life 1

              HL2 South park nema jedinu chybu. Je tam cely dej hry.
              A600 Furia020 | A1200 PiStorm32 Lite | A1200 ACA 1231 | Sharp MZ800 | ZX Spectrum | Didaktik M | Didaktik Gama | C64 U1541II | Atari 800XL | Atari 130XE U1MB+SIDE2 | Nintendo DS | MiST

              Komentovat


                #52
                O: Half Life 1

                Hladal som na nete tie zdrojaky na HL1, ale nasiel som len HL SDK 2.3. Pozeral som na to a zistil som, ze to je len SDK na modifikaciu enginu, ktory sa nachadza v DLL knihovni.
                Ku tomuto enginu (DLL) su uz ale zdrojaky neni. Z toho vyplyva, ze neni co portovat, ked nie su komplet zdrojove kody celeho enginu...
                Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
                Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)

                Komentovat


                  #53
                  O: Half Life 1

                  aha... tak to si našel to samé... ale teď to portovali na linuch, tak museli mít zdrojáky komplet, ne?

                  Komentovat


                    #54
                    O: Half Life 1

                    Jakou knihovnu máš konkrétně na mysli?

                    (SDK je venku, to jo, ale zdrojáky jako takové pokud vím nejsou).
                    Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                    Komentovat


                      #55
                      O: Half Life 1

                      Jenže portaci dělalo samotný Valve na Steam, tak že zdrojáky ven pouštět nemuseli.
                      Amiga 1200 HD, Blizzard 1260/50, 16MB RAM, 4GB CF-Ide, Sinclair ZX Spectrum 128K +2B

                      Komentovat


                        #56
                        O: Half Life 1

                        Aha... No tak to je na pytel...

                        Komentovat


                          #57
                          O: Half Life 1

                          Autorem citovaného textu je davesade Přejít na původní příspěvek
                          Jakou knihovnu máš konkrétně na mysli?

                          (SDK je venku, to jo, ale zdrojáky jako takové pokud vím nejsou).
                          Ja som si povodne myslel, ze to je SDK aj s kompletnym enginom... Mal som na mysli v podstate vsetky DLL, ktore pouziva hra.
                          Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
                          Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)

                          Komentovat


                            #58
                            O: Half Life 1

                            libi se mi ten přístup.. Já chci, udělejte to někdo

                            Komentovat


                              #59
                              O: Half Life 1

                              A tak jak by to mělo fungovat? MisticJOE je grafik, né programátor. Jinak by si to udělal sám.
                              Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition

                              Komentovat


                                #60
                                O: Half Life 1

                                Tak možná leda, kdyby se poslala nějaká zlatka NovaCoderovi .
                                Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X