Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Half Life 1

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Half Life 1

    Zjistil jsem, že na netu se už dají stáhnout krásné zdrojáky k HL1. Tak se ptám - v čem je problém a proč NovaCoder portuje nějaký bezduchý Q2? Jestli je problém v licenčních podmínkách, mohl by to šířit načerno a určitě by nikdo ani netušil, že to je od něj

    Edit: Tak teď koukám do hlavního filu k enginu a je tam napsáno: Use, distribution, and modification of this source code and/or resulting object code is restricted to non-commercial enhancements to products from Valve LLC.
    Pochybuju, že by to NovaCoder dělal za účelem výdělku, takže port pro Amigu je snad tedy možný, ne?
    Naposledy upravil MisticJoe; 11.04.2013, 22:03:42.

    #2
    O: Half Life 1

    sakra...škoda že mi ty soubory s .gcc .c .h, atd. nic neříkají. Hned bych se do toho portu pustil sám.

    Komentovat


      #3
      O: Half Life 1

      Misticu však jsi tam regnutý, nahoď téma na EABu nebo Amibay a Novacoder by se mohl chytnout.

      Upřímně na Amize by to byla bomba a navíc si myslím, že HL1 engine je rychlejší než Quake2, respektive zdá se mi jednodušší. Navíc je známo, že HL1 engine vycházel z Quake1 a proto by portování mělo být pro veterána Novacodera hračkou.
      Naposledy upravil jack-3d; 11.04.2013, 22:18:09.
      http://jack.untergrund.net [AMIGA 600 AMIGA 1200 AMIGA 1200T AMIGA 2000 AMIGA 4000 AMIGA 4000T CD32 Mac mini G4]

      Komentovat


        #4
        O: Half Life 1

        No takhle - za prvý - i ten Quake 2 je nehratelnej, takže Half-Life bude na tuty to samé. Ale za druhý - engine GoldSrc je hybrid Q1 a Q2 enginu, čili hypoteticky by to mohlo jet rychleji. Faktem ale zůstává, že engine umí mnohonásobně více věcí, než Quake 2, takže to bude brzdit i hromada dalších výpočtů (AI, interaktivní předměty, alternativní zbraně atd.).

        Spíš bych se soustředil na 2D hry .
        Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

        Komentovat


          #5
          O: Half Life 1

          No nikdo neříká, že to musí dělat Novacoder. Může z toho být i PPC port - a to by lítalo jak namydlenej veveřák. Quake 1 je pěkně hratelnej i na 060/50. Při troše optimalizace a nějakých předpočítaných scénách (hodně toho je v HL nalinované) by musel na 060 šlapat taky.
          edit: ano, mluvím o hraní přes grafárnu... ne o AGA

          Komentovat


            #6
            O: Half Life 1

            Hmm.
            "It is fundamentally just a heavily modified Quake 1 engine. There are about 50 lines of code from the Quake 2 engine, mostly bugs fixes to hard problems that Carmack found and fixed before we ran into them."
            "...about 75% of the engine is our own code."

            Komentovat


              #7
              O: Half Life 1

              Tak teď jsem ve vláknu ohledně Q2 našel, že už mu tam někdo portování HL1 navrhnul...a nechceeee

              Komentovat


                #8
                O: Half Life 1

                Kdyby to mělo jet přes grafickou kartu a ještě PPC, tak se mi nějak vytrácí smysl .
                Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                Komentovat


                  #9
                  O: Half Life 1

                  Tobě možná - mě ne

                  Komentovat


                    #10
                    O: Half Life 1

                    me by taky nevadilo kdyby to ladili i pro 68k a CGX

                    Komentovat


                      #11
                      O: Half Life 1

                      Nějak se mi z toho vytrácí to kouzlo. Provozovat HL na Voodoo3 a ideálně ještě se zvukovkou ála Sounblater a bez Motoroly? To už raději PC.
                      Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                      Komentovat


                        #12
                        O: Half Life 1

                        PC hry jsou pro PC. Amiga hry jsou pro Amigu.
                        "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

                        Komentovat


                          #13
                          O: Half Life 1

                          Nebo je taky můžeš provozovat na PPC 604e s CV64 a AHI hnát přes Paulu. Co je na této konfiguraci PCčkářského, to mi tedy uchází.

                          Komentovat


                            #14
                            O: Half Life 1

                            Hele když ti to udělá radost, tak prosím, s tím nemám problém. Spíš si říkám, že NovaCoder se snaží obecně dokázat něco jiného (soudě dle jeho produktů).
                            Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                            Komentovat


                              #15
                              O: Half Life 1

                              Tak samozřejmě - jemu jde o to ukázat, že i 68k a AGA stačí. Nicméně i on by nejspíš u produktu, který nemá PPC CGX port, získal nějakého nadšeného spolupracovníka, který by se právě zaměřil i na vyšší verzi.
                              Hlavně ještě k té rychlosti. Pokud si dobře vzpomínám, tak HL1 neměl moc rozsáhlých open space místností. Spíš se vše odehrávalo v menších, které na sebe navazovaly. Čili i to je méně náročné na výpočetní výkon.

                              Komentovat

                              Zpracovávám...
                              X