Tak tohle me potěšilo, před asi tak vic jak 25 lety jsou tuhle hru s kamaradem dušanem udělali, bylo nam cca 18 neskutečný že ji nekdo hraje jeětě ted....
Zavzpomínal jsem si na mládí, a hra opravdu byla fajn.Jsem si řekl že když jsem ji dohrál jako zralý muž, tak proč ne jako dědek.
Amiga 600, Fúria EC020 OS 3.2.2.1, eX601, Indivision ECS, IDE Laylines, Amiga 1200, PiStorm32 Lite, PBook 1.67GHz, MOS 3.18, iBOOK G4, 1.2GHz, MOS3.18,,Asus UX433FA, MX-23.4 Libretto
A propo tema krabice, nemeli jsme vubec zadnou zkusenost, a museli jsme se vejit do ceny, takze jsme si nechali udelat jen obal vytisknuty na offsetu a krabice levně něsly sehnat jine než dortové, a pak se to všechno lepilo ručně doma a a odvaželo do amiga prodejny na praze 7 )
No jo krabice. Zdálo se mi že byla distribuována jen tak, ale Solaris koupil v boxu, tak jsem byl zvědavý. No zkusil jsem to...
Amiga 600, Fúria EC020 OS 3.2.2.1, eX601, Indivision ECS, IDE Laylines, Amiga 1200, PiStorm32 Lite, PBook 1.67GHz, MOS 3.18, iBOOK G4, 1.2GHz, MOS3.18,,Asus UX433FA, MX-23.4 Libretto
Ahoj, nedávno jsem se potkal s Dušanem Jiráskem a řikal, že by rád udělal remake Sinuheda. Možná bych do toho šel, jenom to chce nápad, kterej se dneska uchytí. Nechcem nic hodně složitýho. Mě zatim napadlo nechat hratelnost jak je, přidat mapu, low poly 3D grafiku a udělat primárně na mobil (PC verzi potom). Co vás k tomu napadá?
Ahoj, nedávno jsem se potkal s Dušanem Jiráskem a řikal, že by rád udělal remake Sinuheda. Možná bych do toho šel, jenom to chce nápad, kterej se dneska uchytí. Nechcem nic hodně složitýho. Mě zatim napadlo nechat hratelnost jak je, přidat mapu, low poly 3D grafiku a udělat primárně na mobil (PC verzi potom). Co vás k tomu napadá?
Mě napadá, že mobilních her je tak neuvěřitelně obrovský přetlak, že určitě nemůžeš čekat nějakou tržní úspěšnost, ba ani to že si té hry nějak víc lidí vůbec všimne.
"Co dělají dneska amigisti? Chlastaj pivo a hrají do zblbnutí Turricana.." (Prober, 30. leden 2025)
vidím to stejně jako předseda, když už tak sinuhed 2 na amigu to by bylo fajn, taky to nebude mít zřejmě tržní úspěšnost, ale zase tě zahřeje a nás taky, že to bude pro amigu
Až na to, že je mnohem těžší se piplat s nějakou verzí pro Amigu. Výkon, vývojářské prostředky, pohodlí při jejich užívání, to všechno je nesrovnatelně lepší na PC/Mobilu. Kde se to "nafláká" třeba v Unity.
Bohužel.
Chce to nesrovnatelně víc odhodlání, času a umu udělat to na Amigu.
Ovšem plně souhlasím s diskutujícími, že Svět by víc docenil remake nebo dvojku na Amize. Tam by se neztratila.
O pohodlí je to jasné, o tom žádná. Paradoxně i hry pro Amigu se odjakživa líp píšou na PC, i když nebyly ještě emulátory. A dneska na reálné Amize programujou jen masochisti.
"Co dělají dneska amigisti? Chlastaj pivo a hrají do zblbnutí Turricana.." (Prober, 30. leden 2025)
O pohodlí je to jasné, o tom žádná. Paradoxně i hry pro Amigu se odjakživa líp píšou na PC, i když nebyly ještě emulátory. A dneska na reálné Amize programujou jen masochisti.
Větší projekty pro OCS/AGA asi drtivá většina nabouchá na PC a zkouší v emulátorech. Ale pár hardcore nadšenců se určitě stále najde. Například Bifat podle svého vyjádření udělal demo Hologon přímo na své A600.
Oprava: Tak jsem se asi sekl. Jeho věta
I use a script preprocessor, a cross assembler, and a network launcher on the Amiga.
Bohužel na Amigu to určitě nebudu dělat, možná by se našlo 10 lidí celkem, který by to ocenili. Zatim jsem to ještě ani nehrál, nepodařilo se mi to zprovoznit na PC, jenom jsem viděl videa ve francoužštině.
Když to udělam v Unity, budu to mít rychle a jednoduše udělam build na všechny moderní platformy (reálně to zatim vidim na PC a Android). Nečekam, že to moc vydělá nebo bude slavný, ale rád bych, aby to alespoň nějaký lidi zaujalo. K tomu potřebuju nějakej nápad, jak to udělat zajímavý, jenže v poslední době hraju hlavně factory hry, ne logický, takže v hlavě prázdno. Taky je možnost jenom 1:1 port beze změn + lokalizace.
Komentovat