Tohle jsou boží příběhy
Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Sinuhed
Sbalit
X
-
Autorem citovaného textu je masorito Přejít na původní příspěvekTak tohle me potěšilo, před asi tak vic jak 25 lety jsou tuhle hru s kamaradem dušanem udělali, bylo nam cca 18 neskutečný že ji nekdo hraje jeětě ted....
Amiga 600, Fúria EC020 OS 3.2.2.1, eX601, Indivision ECS, IDE Laylines, PBook 1.67GHz, MOS 3.18, iBOOK G4, 1.2GHz, MOS3.18, Asus UX433FA, MX-23.4 Libretto
- Poděkování 1
Komentovat
-
Autorem citovaného textu je masorito Přejít na původní příspěvekA propo tema krabice, nemeli jsme vubec zadnou zkusenost, a museli jsme se vejit do ceny, takze jsme si nechali udelat jen obal vytisknuty na offsetu a krabice levně něsly sehnat jine než dortové, a pak se to všechno lepilo ručně doma a a odvaželo do amiga prodejny na praze 7 )Amiga 600, Fúria EC020 OS 3.2.2.1, eX601, Indivision ECS, IDE Laylines, PBook 1.67GHz, MOS 3.18, iBOOK G4, 1.2GHz, MOS3.18, Asus UX433FA, MX-23.4 Libretto
Komentovat
-
Ahoj, nedávno jsem se potkal s Dušanem Jiráskem a řikal, že by rád udělal remake Sinuheda. Možná bych do toho šel, jenom to chce nápad, kterej se dneska uchytí. Nechcem nic hodně složitýho. Mě zatim napadlo nechat hratelnost jak je, přidat mapu, low poly 3D grafiku a udělat primárně na mobil (PC verzi potom). Co vás k tomu napadá?
Komentovat
-
Autorem citovaného textu je Wanucha Přejít na původní příspěvekAhoj, nedávno jsem se potkal s Dušanem Jiráskem a řikal, že by rád udělal remake Sinuheda. Možná bych do toho šel, jenom to chce nápad, kterej se dneska uchytí. Nechcem nic hodně složitýho. Mě zatim napadlo nechat hratelnost jak je, přidat mapu, low poly 3D grafiku a udělat primárně na mobil (PC verzi potom). Co vás k tomu napadá?"Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)
- Poděkování 1
Komentovat
-
Až na to, že je mnohem těžší se piplat s nějakou verzí pro Amigu. Výkon, vývojářské prostředky, pohodlí při jejich užívání, to všechno je nesrovnatelně lepší na PC/Mobilu. Kde se to "nafláká" třeba v Unity.
Bohužel.
Chce to nesrovnatelně víc odhodlání, času a umu udělat to na Amigu.
Ovšem plně souhlasím s diskutujícími, že Svět by víc docenil remake nebo dvojku na Amize. Tam by se neztratila.
Komentovat
-
Autorem citovaného textu je Solaris104 Přejít na původní příspěvekZrovna Sinuhed je hra, která se dá celá napsat v Amos nebo Blitz BASICu.
Třeba by původním autorům nevadilo, kdyby se zde někdo předělávky chopil? Tak šup šup Amigisti! Směle do toho!
Komentovat
-
Autorem citovaného textu je Predseda Přejít na původní příspěvekO pohodlí je to jasné, o tom žádná. Paradoxně i hry pro Amigu se odjakživa líp píšou na PC, i když nebyly ještě emulátory. A dneska na reálné Amize programujou jen masochisti.
Oprava: Tak jsem se asi sekl. Jeho větaI use a script preprocessor, a cross assembler, and a network launcher on the Amiga.Naposledy upravil Defor; 02.04.2021, 13:10:12.
Komentovat
-
Bohužel na Amigu to určitě nebudu dělat, možná by se našlo 10 lidí celkem, který by to ocenili. Zatim jsem to ještě ani nehrál, nepodařilo se mi to zprovoznit na PC, jenom jsem viděl videa ve francoužštině.
Když to udělam v Unity, budu to mít rychle a jednoduše udělam build na všechny moderní platformy (reálně to zatim vidim na PC a Android). Nečekam, že to moc vydělá nebo bude slavný, ale rád bych, aby to alespoň nějaký lidi zaujalo. K tomu potřebuju nějakej nápad, jak to udělat zajímavý, jenže v poslední době hraju hlavně factory hry, ne logický, takže v hlavě prázdno. Taky je možnost jenom 1:1 port beze změn + lokalizace.
Komentovat
Komentovat