Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Chaos Guns

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

  • Prober
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Autorem citovaného textu je davesade Přejít na původní příspěvek
    Najde se nějaký dobrovolník?
    Tehdy, v době když odešel Mark, jsi se přeci snažil najít nějakého schopného programátora pro Amigu.
    Mě se nejvíce zamlouvá to, co s tím dokázal dokázal udělat DJM. Takže za mě rozhodně DJM na hrad!

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    No hledáme dál, vážně uvažujeme o technickém zjednodušení projektu jako takového (singleplayer, méně interaktivních prvků, méně AI), abychom se mohli i vrátit na Amigu (A1200+RAM). Máme fakt hezky udělané zbraně, nebylo to dosud k ničemu - ale pokračovat na Amize ve skutečnosti znamená jít znovu na začátek . Najde se nějaký dobrovolník?

    Vložit komentář:


  • oldrick
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    tak sem to rychle prolít, a ejhle neni programator?
    No i tak mne zarazilo,ze se to cmárá na PC a v podstate tu dojde na odpor, vykreslovat kazdej stín,hmm...
    Nevím,zatím mne to nezaujalo, grafika by se dala urcite vylepsit bez fjůčůr ...

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Piškvorky, AMOS a holá A1200 zní dobře . Jestli si vzpomínáte na hru Knights, tak ta by mi bohatě stačila na to, co jsem původně chtěl udělat, než se to rozrostlo . Když to někdo (wink wink) napíše v Amosu, proč ne?

    Vložit komentář:


  • holyna
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Uz sem ho tri roky nezap a zapinat tozhodne nehodlam

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    No ale v rámci programátorské činnosti v Amosu ukazuješ prstem sám na sebe. OK ještě Mistic Joe v něm třeba programuje, ale Ty jsi na vyšší úrovni, další možnost je to, že je Mistic Joe jen líný používat ve svém programu podprogramy . Teď již nevím, kde to bylo, jednu část jeho kódu jsem komentoval ve smyslu, že je Amos ukecanější než Python. On ve svém kódu všechny části, které mohli využít podprogram pro jeho zkrácení měl hezky rozepsané (sám si napsal, že to tak mohl udělat). Ten kód se vší úctou k MJ vypadal dosti děsivě... .
    Naposledy upravil Lisiak; 05.07.2015, 13:28:50.

    Vložit komentář:


  • holyna
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Rikam Amos a udelat z toho neco jako Valhalla.

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Autorem citovaného textu je DJM Přejít na původní příspěvek
    Lisiakova reakcia ma vzdy tak nabudi alebo nasere...
    Díky za všetko čo pre mňa robíš

    Vložit komentář:


  • DJM
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Lisiakova reakcia ma vzdy tak nabudi alebo nasere, ze musim reagovat. Vyjadrim sa samozrejme len k Amiga verzii. V prvom rade logika jedneho ci styroch hracov nehra rolu. Ked viez ovladat jedneho, tak aj styroch - to su manualny obcania hry. (ja som mal tiez alpha pre 4 ale to dave asi ani nevidel).

    Najvacsia chyba je nedostatok casu. Keby som mohol dat vypoved z prace a Dave by mi to nahradil, tak neni problem. V prvom rade to nema zmysel robit v chunky grafike, lebo sa nam potom cely svet smeje (alebo place - scrolling na Amige v chunky). V bitplanovej grafike to musi slapat na holej A1200. K logike hry som sa ani nedostal, lebo som zabil cas konvertovanim a robenim konvertorov do pouzitelnej podoby a optimalnu rychlost v chunky. Tiene a zobrazovanie som mal docela plynule, ale to bolo 90% asm a 060, takze ostuda na taku hru. Potom mi skoncila dovca a au revoir.V kazdom pripade by sa museli zmenit a upravit niektore veci aby to ficalo svizne aj na 68k Amige. Logika hry je najviac, na com sa clovek moze vyblaznit a ja som sa k tomu bohuzial nedostal. Niekedy mam chut, spravit len tak svoj engine na 2 obrazovky, kde si vyskusas vsetko s ignoraciou ich definicii map a bolo by to jednoduchsie. Mozno nas prekvapi Obiwanken alebo Lisiak...

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Autorem citovaného textu je Prober Přejít na původní příspěvek
    Udělat z toho piškvorky?
    Je nám souzeno si vždy dobře porozumět .

    Vložit komentář:


  • Prober
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Udělat z toho piškvorky?

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Autorem citovaného textu je davesade Přejít na původní příspěvek
    Hmm, musíme to zkusit jinak zdá se.
    Možná rozsáhlost projektu odrazuje méně zdatnější programátory. Možná by pomohlo namyslet nějakou jednoduchší verzi Chaos Guns. Osekal bych logiku hry na minimum + verze jen pro 1 hráče. Možná by se někdo chytl.

    Vložit komentář:


  • Prober
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Vás ta smůla fakt pronásleduje, už druhý programátor během roku...

    Vložit komentář:


  • holyna
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Amos

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    No, že přes léto toho moc neuděláme - s tím jsem počítal. Ale mám jinou blbou zprávu - náš současný programátor nás z rodinných důvodů bohužel opustil, tj. jsme na to zase jen dva a ani jeden neprogramuje . Hmm, musíme to zkusit jinak zdá se.

    Vložit komentář:

Zpracovávám...
X