No, ale o tom se tady přece celou dobu bavíme A neboj se, ze seznamu programátorů, kteří tu hru dokážou někdy dovést i na Amigu, jsem tě nikdy nevyškrtl
Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition
To co je na blogu není zrovna aktuální. Nový programátor je bezva, ale stojí před ním implementace roční práce, kterou odvedl MarK - tj. nějakou dobu to zabere. Berme to jako zkoušku našich schopností - jestli přežijeme tohle, tak pak už všechno.
Pro Amiga verzi jsem udělal maximum. OS4 mne taky napadlo, ale to bych si zase moc nezahrál, že jo . V tom výsledku mi krvácí srdce, že to nebude na Amigu, vážně!
Jestli ale někdo sežene OS4 programátora, zaměstanám ho. Ono teoreticky jsou tady mraky schopných lidí, ale my se už potřebujeme bavit prakticky, že jo.
Jestli ale někdo sežene OS4 programátora, zaměstanám ho.
Zaměstnám ho? To jako stálý měsíční plat v eurech, 14 plat, prázdninové prémie, firemní X5000 k vývoji? Já jen ať vím, co těm klukům nabízet A přitom jsem si myslel, že Chaos Guns je fanouškovský projekt a tady už se zaměstnává
Nicméně asi chápu jak to myslíš, nicměně Trixieho jsi se už ptal? Je to kluk co se v programování pro OS4 vyzná, je to čech, co víc si přát... Při správné motivaci nemůže říct ne
Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition
No, že přes léto toho moc neuděláme - s tím jsem počítal. Ale mám jinou blbou zprávu - náš současný programátor nás z rodinných důvodů bohužel opustil, tj. jsme na to zase jen dva a ani jeden neprogramuje . Hmm, musíme to zkusit jinak zdá se.
Vás ta smůla fakt pronásleduje, už druhý programátor během roku...
Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition
Možná rozsáhlost projektu odrazuje méně zdatnější programátory. Možná by pomohlo namyslet nějakou jednoduchší verzi Chaos Guns. Osekal bych logiku hry na minimum + verze jen pro 1 hráče. Možná by se někdo chytl.
Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition
Lisiakova reakcia ma vzdy tak nabudi alebo nasere, ze musim reagovat. Vyjadrim sa samozrejme len k Amiga verzii. V prvom rade logika jedneho ci styroch hracov nehra rolu. Ked viez ovladat jedneho, tak aj styroch - to su manualny obcania hry. (ja som mal tiez alpha pre 4 ale to dave asi ani nevidel).
Najvacsia chyba je nedostatok casu. Keby som mohol dat vypoved z prace a Dave by mi to nahradil, tak neni problem. V prvom rade to nema zmysel robit v chunky grafike, lebo sa nam potom cely svet smeje (alebo place - scrolling na Amige v chunky). V bitplanovej grafike to musi slapat na holej A1200. K logike hry som sa ani nedostal, lebo som zabil cas konvertovanim a robenim konvertorov do pouzitelnej podoby a optimalnu rychlost v chunky. Tiene a zobrazovanie som mal docela plynule, ale to bolo 90% asm a 060, takze ostuda na taku hru. Potom mi skoncila dovca a au revoir.V kazdom pripade by sa museli zmenit a upravit niektore veci aby to ficalo svizne aj na 68k Amige. Logika hry je najviac, na com sa clovek moze vyblaznit a ja som sa k tomu bohuzial nedostal. Niekedy mam chut, spravit len tak svoj engine na 2 obrazovky, kde si vyskusas vsetko s ignoraciou ich definicii map a bolo by to jednoduchsie. Mozno nas prekvapi Obiwanken alebo Lisiak...
Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)
Komentovat