Ty hry se mi pořád pletou - samozřejmě, že Hired Guns .
A ano, pro plné využití potenciálu hry (kooperativní deathmatch) prostě potřebuješ čtyři lidi. Kdyby ti ale šlo jen o finální animačky, tak si umím představit hraní v jednom se čtyřma joyema, ale asi to nebude taková zábava.
Faktem ale zůstává, že MarKův engine je velice modulární a do budoucna nebude žádný problém hru zásadněji překopat a udělat z toho single hru, klíďo píďo.
Hra je primárně určená pro 4 hráče, ale podobně jako Chaos Guns...
Asi jsi myslel Hired guns, že
Ono je to tak: nápad na hru vzniknul když jsme dopařili Hired Guns ve čtyřech a neměli co hrát v párty stylu. Takže hra je primárně určená pro 4 nezávislé lidské hráče. V míň lidech to rozhodně nebude tak komfortní a samozřejmě je to hodně moc limitující, protože dneska je těžké sehnat k Amize dva, natož čtyři playery. Proto jsme uvažovali tak, že když se nám povede hru dokončit, bude spolehlivě a rychle běhat a bude se lidem líbit, využijeme hotový engine k nadesignování sequelu, který bude pro jednoho až dva hráče. Plnohodnotné dobrodružství, které si zahraješ i sám doma. Ovšem k tomu se bude muset vymyslet komplet nový příběh a nové puzzly. Tak jak je to teď je to rozhodně pro jednoho nehratelné, protože puzzly jsou prostě postavené nejen na spolupráci, ale občas i na konkurenci.
Hra je primárně určená pro 4 hráče, ale podobně jako Hired (ehm nikoliv Chaos ) Guns tady bude možnost hrát ve třech, ve dvou - ale pořád budeš ovládat čtyři postavy. Pro klíčová místa hry je spolupráce postav vyžadovaná, čili hra bude dohratelná i ve dvou, teoreticky i v jednom šikovnějším hráči .
Lokalizace je v principu možná, ale release bude pouze anglicky. Další jazyky se budou moci vydat formou patche. Textu tam nebude nijak extrémní množství, takže nemusíš mít diplom z Oxfordu (ale je to nepochybně výhoda .
Zeptám se jinak. Podle všech zveřejněných informací to vypadá, že se bude jednat o hru pro více hráčů. Bude zde i možnost hry pro jednoho hráče, tedy maximalizace jednoho okna na celou obrazovku? A co podpora lokalizace?
Popravdě - tvůj první příspěvek, i když je podle mne trošku nespravedlivý, má v sobě něco podstatného a rád bych na to navázal. Máš pravdu, že síla Amigy je mocná a že všechny klasiky jedou v plné rychlosti na A500 s 1 MB RAM. Určitě bych byl rád, kdybychom byli tak dobří jako Team 17 nebo Bitmap Brothers, abychom z omezení hardwaru vymačkali něco, co nikdo nečekal. Mám v sobě trošku pocit, že kdybych to celé dokázal nacpat na jednu disketu (a mágové starých formátů by to jistě nějak dokázali), že by to bylo ještě dokonalejší, amigistické. Potud musím uznat, že na tvých slovech něco je.
Na druhou stranu - my tuhle berličku ve formě výkonu (030 a trocha té FASTky) dokážeme využít k lepším výsledkům. Jakože netroufnul bych si porovnávat uměleckou kvalitu naší grafiky třeba, ale s čistým srdcem musím říci, že to co hra umí a jak velký a systémový svět pro hráče vytváříme, to nemá v tomto žánru a platformě moc velkou konkurenci (pokud nějakou, ono se to pravda blbě porovnává). Nemáme žádné procedurálně generované prostředí, všechno je ručně umísťované z reálného mapového podkladu, engine tomu vdechuje život nejen opticky, ale i z hlediska herních mechanismů a celkem s klidným svědomím si troufnu říci - a hrdě - že takovouhle hru Amiga ještě neviděla. Z těch pár alpha videí a screenshotů to nevyčteš, ale dej nám ještě trochu času a doufám, že tě přesvědčíme, že takhle berlička pro nás bude ve hře využita k dobré věci, k lepší a zábavnější hře.
Abych ještě obhájil náš přístup k věci - ono to všechno padá na mou hlavu. Když jsem před dvěma měsíci začal sepisovat design dokument, uvažoval jsem zhruba tak, že tam chci 256 barev, že tam chci obří úrovně a že chci, aby si to mohlo zahrát co nejvíce hráčů na světě. Před dvaceti lety bych se trochu ukáznil a designoval hru jednodušší a menší, abych ji skutečně rozjel na Amize 500, dneska si můžu dovolit ten luxus mít volnější mysl při navrhování hry a jsem přesvědčenej, že to bude poznat během hraní.
Trochu som sa zamyslel a prisiel na to, ze je odomna hlupe kritizovat alfa verzie v rannom stadiu vyvoja a nedajboze vam pokazit nadsenie z tvorby. Naopak som rad, ze niekto este nieco tvori na Amigu. Ja som len podla prveho ohlasenia hry ( "Hra musí vzniknout dle zaběhnutých standardů Amigy. AGA grafika, assembler, pixelart, 4kanálový zvuk") cakal, ze to bude v oldskool style, teda bitplanova grafika,sprity,atd. a preto som zostal zaskoceny z tej rychlosti. Kedze to planujete spravit v modernom duchu a pouzivate chunky grafiku, tak to ma niekolko vyhod - pojde to na gfx karte (co je pre mna velke plus) a specialne efekty pomocou priehladnosti (blendingu) - teda uz spominane tiene, vybuchy, dym, atd.....
Pockam si teda radsej na beta verziu s konecnou grafikou a prajem vela uspechov pri tvorbe.
DJM, tohle je hodně tvrdá kritika na ještě nedokončenou hru. Hired Guns je dungeon. Nevím, jestli Alien Breed a Chaos Engine byly udělány v assemblery, kterému pokud je hra dobře napsaná se samotná kompilace do něj asi nevyrovná. Featury se dají vypnout (rendering). A i když po jejich vypnutí a zhodnocení různých kritérií bude Chaos Guns pomalejší. Já to mám na háku. Vzniká nám zde nová hra a Ty to můžeš brát jako výzvu )
To je dost ubohe, 2D "behacka" na ktore bola Amiga robena a hardwarove naroky ako Quake ?
Alien Breed, Chaos Engine a Hired Guns chodili krasne na holej A1200...
Musím Tě vyvést z omylu, hra jede v chunky grafice, a rendering grafiky je to nejnáročnější, co ve hře je. Informace, obrázky a videa zveřejňujeme kvůli wow efektu Neviděl jsi první ukázky, které byly mnohem pomalejší a ošklivější Radím, abys vydržel na další ukázky a sám uvidíš, jak to pak bude vypadat, holt máš jiné zkušenosti, než my.
Tak se konečně povedlo rozběhat hru i na procesor MC68030, pro který je plánovaná jako minumum. Na 50MHz to běhá zatím pomalu, nějakých 5 FPS, ale je to obrovský pokrok, konečně to funguje už i na mojí Amize. Na Blizzardu 1260 to samozřejmě maká jak víno, kdo byl na Bytefestu, viděl to právě na něm.
To je dost ubohe, 2D "behacka" na ktore bola Amiga robena a hardwarove naroky ako Quake ?
Alien Breed, Chaos Engine a Hired Guns chodili krasne na holej A1200...
Vložit komentář: