Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Chaos Guns

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

  • davesade
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Kamarádi, i když se budeme snažit vás informovat o vývoji zde na Amigaportálu, hlavní zdroj je nyní zde:

    Budeme pravidelně publikovat novinky ohledně vývoje, ale hlavně máme v plánu představit všechny postavy, naznačit něco k historii světa a tak dále a tak podobně.

    Vložit komentář:


  • Predseda
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Tak se konečně povedlo rozběhat hru i na procesor MC68030, pro který je plánovaná jako minumum. Na 50MHz to běhá zatím pomalu, nějakých 5 FPS, ale je to obrovský pokrok, konečně to funguje už i na mojí Amize. Na Blizzardu 1260 to samozřejmě maká jak víno, kdo byl na Bytefestu, viděl to právě na něm.

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Autorem citovaného textu je davesade Přejít na původní příspěvek
    Mám tady jedno starší video, kde ke konci vidíš i ukázku cca dvacet nepřátel najednou. To zpomalení je skoro neznatelné.
    Toto video je skoro přesně měsíc staré, urazili jsme kus cesty!
    https://www.youtube.com/watch?v=qPac7qIuscw
    Tohle bych chtěl vidět natvrdo i s tím renderem stinů, i když si v budově.

    ...jó, reální stín helikoptéry, už jsem nadrženej )

    Vložit komentář:


  • MarK
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Jo, přesně o to jde, aby objekty vrhaly stíny, třeba při průletu helikoptéry... Jak je vidět, máte zkušenosti s programováním na PC, kde se věci dělají tak, aby fugovaly... a ne na Amize, kde se věci udělají tak, aby fungovaly, a pak se začne s optimalizací, aby věci vypadaly pěkně, a navíc byly rychlé, na PC se řekne, pořiď si rychlejší cpu, nebo gfx, na Amize to tak snadno nejde... Jak říkám, pod MorphOSem hra funguje perfektně a rychle (500-1000 fps), ale já to chci dostat na Amigu! A to je ta správná výzva.

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Mám tady jedno starší video, kde ke konci vidíš i ukázku cca dvacet nepřátel najednou. To zpomalení je skoro neznatelné.
    Toto video je skoro přesně měsíc staré, urazili jsme kus cesty!

    Vložit komentář:


  • Predseda
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Ne (i když Dave něco takovýho chtěl, aby se stíny postupně měnily jak jde slunce po obloze), ale a) se nemusí pracně ručně kreslit stín pro každý objekt a skládat stínový tileset do mapy a b) dají se udělat takové fičury, jako třeba potvory ukrývající se ve stínech.

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Nicméně přemýšlím nad praktickým využitím samotného renderingu stínů. Je jasný, že render je lepší, ale co to přinese navíc oproti animaci? Bude nám ve hře i vycházet a zapadat sluníčko? ) Jako že by nám při průletu letadla, nebo helikoptéry byl na budově správně vrhán stín?

    Vložit komentář:


  • Dedy
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Autorem citovaného textu je Lisiak4 Přejít na původní příspěvek
    Můj lamerský názoz je, že když se vypne rendering stinů, může se na place udělat s nepřáteli spartakiáda
    Spartakiáda asi ano, ale určitě ne s B1230/50

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Můj lamerský názoz je, že když se vypne rendering stinů, může se na place udělat s nepřáteli spartakiáda

    Vložit komentář:


  • ExiE
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Příběh hry a komplet základní mapy, motivace postav a jejich jednotlivé úkoly byly napsané předtím, než začal vznikat engine.
    nu tomu muzeme rikat design dokument

    na strance Dava jsem se docetl ze pujde o
    survival styl hratelnosti v konfrontaci s hordami vetřelců
    Ja jsem zatim ani v jednom videu nevidel jedineho vetrelce. Pokud jich tam maji byt hordy a maji se chovat trosku rozumne, tak jsem si myslel, ze tohle sezere znacnou cast vykonu pocitace. MarK se vyjadril jinak, tak se necham prekvapit.

    Vložit komentář:


  • Predseda
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Featury jsou vypínací. Příběh hry a komplet základní mapy, motivace postav a jejich jednotlivé úkoly byly napsané předtím, než začal vznikat engine. Za pochodu se přidávají herní objekty (vozidla, konkrétní budovy, přesný vzhled lokací) a tak.

    Vložit komentář:


  • springy
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Autorem citovaného textu je MarK Přejít na původní příspěvek
    Musím Tě vyvést z omylu, hra jede v chunky grafice, a rendering grafiky je to nejnáročnější, co ve hře je. Informace, obrázky a videa zveřejňujeme kvůli wow efektu Neviděl jsi první ukázky, které byly mnohem pomalejší a ošklivější Radím, abys vydržel na další ukázky a sám uvidíš, jak to pak bude vypadat, holt máš jiné zkušenosti, než my.
    wow efekt tam tedy je!

    Vložit komentář:


  • jack-3d
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Sorry za OT, pamatuji se jak začínal Payback, nejprve nic moc textury, pak se udělaly lepší, hra o 200% zheskla (z takové nic moc kreslené, do reálné podoby), pak udělal Foraudovo stínování no hra opět prokoukla a hlavně zplastičtěla, ale už pomalu začala cukat i na 060, pak přidal podporu WarpOS a nakonec i W3D, ...

    Vložit komentář:


  • MarK
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Musím Tě vyvést z omylu, hra jede v chunky grafice, a rendering grafiky je to nejnáročnější, co ve hře je. Informace, obrázky a videa zveřejňujeme kvůli wow efektu Neviděl jsi první ukázky, které byly mnohem pomalejší a ošklivější Radím, abys vydržel na další ukázky a sám uvidíš, jak to pak bude vypadat, holt máš jiné zkušenosti, než my.

    Vložit komentář:


  • ExiE
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    hmm moje zkusenost mi rika neco jineho.
    Ve hre zatim chybi to nejdulezitejsi, tj to o cem ta hra je, zatim jsou to jen 4 pohybujici se panacci. Ted vidim jak se tu lide rozplyvaji nad stiny. A to je presne ten moment, kdy me zacala zajimat rychlost. Pridavate featury navic ve chvili, kdy chybi to zasadni, co sezere spoustu vykonu. S omezenyn vykonem, ktery mate k dispozici by bylo logictejsi rozbehat uplny zaklad tj nepratele, AI hry atd. a teprve pote se soustredit na vychytavky, ktere muzou zasadne vylepsit vzhled, ale nejsou esencialni pro hru. To se dela zhruba ve stejne fazi jako optimalizace, protoze pak uz je jasne, bez ceho se neobejdete a bez ceho jo. Jasne optimalizuju, jede to super, muzu pridat dynamicke svetla, nebo je pridam jen jako options pro max. detaily, nebo je vynecham, protoze nemam vykon (treba), tak asi tak no...

    Vložit komentář:

Zpracovávám...
X