V současné době mám k dispozici několik strojů na testování, na 030/50 to jede 5 fps, na 060/50 to jede 20 fps, na G4/1833 to jede 1100 fps. Rychlost je ale zatím zcela irelevantní, hra je v alfa fázi, takže jde spíš o to, aby fungovala, než aby běžela plynule. Mým cílem je, aby na 030/50 dělala aspoň těch 16 fps, jako nyní na 060/50 (v palu)...
Tak, tady máte k namlsání dnešní update - dynamické stínování, náhled na inventář a menu postav pro představu (zatím není interaktivní). Až mi to bere dech, jak dobře to vypadá!
Asi by Vás o tom měl informovat spíš Dave, ale trochu jsme s tím pokročili, hlavně teda pokročil MarK.
Přidali jsme dynamické stínování - stíny nejsou nakreslené natvrdo, ale skutečně je vrhají objekty (budovy, postavy)
a jsou to skutečné stíny, ne jen černý jednobarevný obrys.
S tím, že když postava vstoupí do stínu, sama přestane stín vrhat a naopak je zastíněná. Je to taková celkem blbina, ale hodně to přispěje k celkovému vzhledu a také k vyjádření výšky objektů.
Ne ne, to neni možný, 1. dubna taky neni... To je prostě skvělý! Marně pátrám v paměti, kdy a jestli vůbec, jsem si koupil hru... Už se těším, az to bude poprvé!
Motivaci zatím máme, vyslechli jsme si na Bytefestu i celkem konstruktivní kritiku, se kterou souhlasím a prodiskutovali jsme spoustu technických detailů a řešení. Teď se dohadujem nad paletou, protože MarK přišel s jednou parádní fičurou, kterou bychom rádi implementovali, ale je to náročné právě na správné naladění palety. Nápadů máme velkou spoustu, teda hlavně Dave. Ten se ukázal jako nečekaně dobrý projektový manager, ať už to znamená cokoliv
Vložit komentář: