Připrav se ale na zdrcující kritiku, protože backbone obecně je něco, nad čím všichni ohrnují rypák ať už by byl výsledek jakýkoliv. Demo v backbone ano, ale s pořádným vysvětlením.
Zkusil jsem si zahrát Chaos Guns v blackbone a připadá mi to jako klon Alien Breed - TowerAssault. Doufám, že tam bude i ta původní zamýšlená grafika okolí Vraného .
Zkusím to na blogu nějak nastínit... šlo primárně o test levelu a nový engine jsme v té době prostě ještě neměli. Faktem zůstává, že GGC demoverze (která ještě není připravena k vypuštění) bude obsahovat stejný level, ale vymazlenější střelbu, ovládání a hlavně rychlost .
Připrav se ale na zdrcující kritiku, protože backbone obecně je něco, nad čím všichni ohrnují rypák ať už by byl výsledek jakýkoliv. Demo v backbone ano, ale s pořádným vysvětlením.
Zatím co práce na Chaos Guns pokračují svým tempem, rozhodli jsme se mezitím vydat demoverzi napsanou v Backbone, kterou kompletně dělal Tsak. Backbone není zrovna prostředí, které by oplývalo rychlostí, takže si prosím připravte své turbíny, avšak hlavní důvod je pochlubit se leveldesignem a prezentovat ideu hratelnosti. Jak jste mohli vidět z GGC videí na Youtube, už nyní je Obiwanův počin o mílové kroky dále, než Backbone může vůbec zvládnout v rozumné rychlosti, takže to berte jako ukázku obsahu.
Aby to nevyznělo blbě - co jsem výše napsal není ani v nejmenším kritika MarKa ani ObiWana nebo Shauna nebo DJM - to padá čistě na mou hlavu. Naopak všechny programátory musím výsostně pochválit, jak pružně reagují a jak plodně přispívají. Bez nich by nevzniklo vůbec nic!
Mam uz system (v hlave) ako to budem riesit (mec). Data uz mam pripravene zo vcera. Samozrejme ze to bude plne modifikovatelne. Takze ked to hodim do kodu tak budeme presne vidiet co je v moznostiach cloveka.
Vložit komentář: