Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Python a bitmapové fonty

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #46
    O: Python a bitmapové fonty

    Autorem citovaného textu je Scavenger Přejít na původní příspěvek
    Bavíme se zde o Latin2, takže:



    Ale díky za navedení

    Nejlepší na tom bylo to, že ten odkaz tam chyběl. Ale vyšší moc je přihlášena, tak to třeba spravila, protože už tam ten odkaz na stažaní souboru je. Jinak pokud někdo nepotřebuje na Amize české prostředí, tak Latin2 je dle mne nejlepší volba. Žádné převody znakových sad při práci mezi Amigou a PC, co je fajn. Pokud sa na Amize někdo jen hraje, tak je to samozřejmě jedno .
    Amiga - PMD 85

    Komentovat


      #47
      O: Python a bitmapové fonty

      Co zase nefunguje? Ono to spíše bude tím, že ty lokalizace se každý den automaticky rekompilují kolem 22:30, možná jsi se trefil někdy mezi to
      Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition

      Komentovat


        #48
        O: Python a bitmapové fonty

        V shellu se MUSÍ používat fixní font. Nastavení proporcionálního je na vlastní nebezpečí.
        AmigaOS // AROS

        Komentovat


          #49
          O: Python a bitmapové fonty

          Rozumím, OK. Proporcionální font ARIAL se ale zdá být v pořádku co je fajn .
          Amiga - PMD 85

          Komentovat


            #50
            O: Python a bitmapové fonty

            Nějak mi to furt přijde jako když jdeš granátometem na mravence. Moc to podle mě komplikuješ.

            Komentovat


              #51
              O: Python a bitmapové fonty

              Specifikuj co komplikuji . Programování je o řešení různých problémů - tak to prostě je. Buď je někdo řešit chce a bude se učit novým věcem, nebo si může psát: Print "Ahoj světe!"
              Amiga - PMD 85

              Komentovat


                #52
                O: Python a bitmapové fonty

                No komplikovaně mi přijde tahat na OS3 Latin2 kódování, když je tam norma E2. Ale ty asi potřebuješ zobrazit nějaké paznaky, co má v sobě ta L2. Tohle mi moc nepřijde jako řešení, ale tvoření problémů... A ahoj světe bych nepodceňoval, kdysi jsi tím začínal určitě i ty

                Komentovat


                  #53
                  O: Python a bitmapové fonty

                  Latin2 na OS3 tahám, aby byla jednostná verze na OS3 i OS4. Už to zde padlo, pokud by E2 bylo na každé Amize s OS3, neměl bych s kódováním E2 problém, to ale tvrdit nemůžeme . Takže je dle mne jednoduchší kódování nanutit. Pokud bych vnutil kódování E2, neměl bych vyřešen správný běh programu pod OS4, které má kódování Latin2. To právě řeší vnucení kódování Latin2. Paznaky si musím vytvořit. Nejsou součástí E2 a Latin2.
                  Amiga - PMD 85

                  Komentovat


                    #54
                    O: Python a bitmapové fonty

                    I tak to podle me neni uplne stastne reseni, pokud to bude ceske, tak se da predpokladat ze 95 % lidi ma na 3.x E2. Proste bych udelal 2 soubory
                    prekvapeni.py
                    prekvapeni_E2.py
                    a pri vyvoji by sis jen pohlidal ty kousky co se lisi... urcite by to bylo jednodussi nez nekomu "nutit" dalsi kodovani

                    Komentovat


                      #55
                      O: Python a bitmapové fonty

                      No pokud jsem to pochopil správně, o to kódování jde hlavně pro potřeby jeho připravovaného dema. Nikomu žádné kódování nevnucuje. I když jednotná norma na všech platformách by byla přínosem, Víťa se s tím asi dělat nebude
                      Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition

                      Komentovat


                        #56
                        O: Python a bitmapové fonty

                        No jo, staci restartovat Amigu a uživatel má opět na ní své oblíbené kódování E2

                        Exieho řešení je v rámci toho, že bude v programe použitá čeština lepší, než to mé, pokud je procento amigistú používající E2 tak vysoké, ale i tak se tímhle zabývat nechci, protože jsou věci, co mne zajímají z praktickýho hlediska více (viz vlákno AmigaDOS )).
                        Amiga - PMD 85

                        Komentovat


                          #57
                          O: Python a bitmapové fonty

                          Autorem citovaného textu je Sindlarv Přejít na původní příspěvek
                          ...je nejaky problem detekovat OS3 a v tom pripade zapnout konverzi L2->E2?
                          Když už jsi to načal, stačí pro zjištění typu OS znát procesor, co můžu zjistit přes AmigaDOS, nebo je v nejakém souboru info o tom, jaký OS se používá a já si to pak z něj jen zjistím? Nevím, jak je na tom s kódovaním OS4.0 a OS4.1 CLASSIC, jestli mají standardizovanou Latin2, nebo je to jak u OS3.x?
                          Amiga - PMD 85

                          Komentovat


                            #58
                            O: Python a bitmapové fonty

                            Detekce AmigaOS a různých jeho derivátů je nelehká věc... pro inspiraci se mrkni do instalačního skriptu balíku LocaleCS, který sis odsud už stáhnul. Já se přitom velmi inspiroval tím, co udělal Jens Langner pro YAM. V zásadě je potřeba zjistit verzi určité knihovny, která se vyskytuje jen v daném OS.

                            Pokud vynecháme AROS, zjisti verze následujících knihoven (newlib.library, exec.library) a udělej něco v tomto smyslu:
                            Code:
                            if newlib-version >= 4:
                                AmigaOS 4.x (a tím pádem L2)
                            else:
                                if execlib-version >= 50:
                                    Morphos (a tím pádem L2?)
                                else:
                                    AmigaOS 3.x (a tím pádem E2)
                            Pokud chceš zjišťovat dále kódování 3.x, můžeš postupovat tak, jak jsem popsal dříve v tomto vlákně. E2 se distribuuje s czech.language verze x.y, jiné balíky mají zase jinou verzi.
                            Naposledy upravil Sindlarv; 26.11.2013, 15:51:13.
                            AmigaOS // AROS

                            Komentovat


                              #59
                              O: Python a bitmapové fonty

                              Tohle jsou dobré info, když budu potřebovat možná někdy zjišťovat přítomnoust různých systémů. Jak se tak na to koukám, pokud bych nějak jednoduše uměl zjistit přítomnost OS3, tak bych raději napsal:
                              Code:
                              if AmigaOS 3.x: E2
                              else: Latin2
                              No jinak dnes ráno mne napadlo ještě něco lepšího. Možná to budeš slyšet nerad, ale pokud budu detekovat OS, tak navolím kódování až na konec programu (E2, nebo Latin2) a program pude v Latin2. Výsledek bude stejný + nebudu zatěžovat program s tím, jaké kódování se má používat .
                              Amiga - PMD 85

                              Komentovat


                                #60
                                O: Python a bitmapové fonty

                                Pokud je potreba podporovat vice ruznych systemu, tak jednoduse by ti to nefungovalo

                                Ale jinak souhlasim, interne standardni kodovani a teprve na vystupu resit speciality. Ono to ani jinak nejde, takove extraburty jako E2 nikdo nezna a mimo AmigaOS (v CS) nepouziva, takze je stejne musis pripadne naprogramovat sam.
                                AmigaOS // AROS

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X