Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Babylonian Twins

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #16
    O: Babylonian Twins

    Myslim, ze rychlo uvidime ako to dopadne. Predseda: ak vydaju lacnu verziu, rad ich podporim, ale 30 eurove krabicove verzie, aj keby tam bol kusok perzskeho koberca nech si nechaju. Naozaj ma hneva AmigaONE za 1000-ce eur, amiga klavesnice za 100-ky eur, novy joystick za 60 dolarov. Vsetci vravia, robia to pomaly bez zisku, pripadne v malom mnozstve, preto je to predrazene. Ale vedia vzniknut aj dobre projekty, ktore rataju dopredu s cenou (Furia2) a pod. Naozaj mam amiga platformu rad, ale tazko sa mi podporuju taketo projekty.
    Naposledy upravil Omachel; 28.12.2013, 16:16:25.
    A1200/KS3.1/34MB/030/50MHz/16GB SD-IDE/INDIVISION/A1200/KS3.1/66MB/060/66MHz/16GB SD-IDE/INDIVISION MK2/WHDLOAD REG/

    Komentovat


      #17
      O: Babylonian Twins

      Nieco nove ohladom vydania - uvolnenia Amiga verzie ?
      Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
      Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)

      Komentovat


        #18
        O: Babylonian Twins

        Dávno mrtvý projekt.
        "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

        Komentovat


          #19
          O: Babylonian Twins

          Over 2 million downloads and counting!
          Asi tam nekde maji celou amiga verzi, hodne hluboko.
          Umřít v nejlepším umí málokdo. Dokázala to jen Amiga a Šlacha.

          Komentovat


            #20
            O: Babylonian Twins

            Taky bych měl do toho vlákna malý příspěveček... omlouvám se předem za některé jazykové patvary typu "jaxe" atd., přece jen je to skoro 8 let a člověk musí být napřed blbbej, aby se mohl poučit a pracovat na sobě.... je to okopírované a pastnuté přímo z původního html

            Předmluva
            Zveřejněním tohoto překladu jsem si konečně zahojil ránu, která mě už nesnesitelně pálila! On totiž tento rozhovor s Rabahem Shibabem, členem skupiny Mesopotamia Team a tvůrcem hry Babylonian Twins pro Amigu, vyšel v magazínu Obligement už PŘED ROKEM !!! Konkrétně 20. 11. 2008... Ihned jsem věděl, že tohle musím přeložit, ovšem z nějakého mně neznámého důvodu jsem tak učinil až nyní... Přitom Rabah by si to určitě tolik zasloužil! Ale ani fakt, že tento text trpělivě rok čekal na svou šanci někde v zákoutích mého harddisku, mu nijak neubral na zajímavosti - a pevně věřím, že xtejnému názoru dojdete i vy po jeho přečtení! Tento rozhovor totiž není jen o Amize a jedné hře, je to i o dnešním světě, o dnešním životě (dá - li se to vůbec nazývat životem) v jedné z nejstarších zemí naší civilizace, v jedné z největších pokladnic lidské historie, moudrosti a vědění. Moc mě mrzí, že Babylonian Twins nikdy nevyšly, protože já bych si je koupil, i kdyby to byl sebevětší shit! (což není, demo se mi velmi líbilo!). Koupil bych si ji už jen proto, abych vzdal hold člověku, jenž nepodlehl těžkému osudu a naopak vytvořil hru - navíc PRO AMIGU !!! - v Iráku, V zemi válek a sankcí, v zemi, kde slunce je často skryto za oblaky kouře po výbuchu, kde zpěv ptáků se mísí se zuřivým štěkáním kulometů, kde z nebe kromě deště a sněhu padají bomby...
            Ještě jednou se vám všem omlouvám za takové zpoždění a přeju vám příjemné počtení!




            ROZHOVOR S RABAHEM SHIBABEM


            Zdroj : Obligement
            Překlad : pecaN


            Ahoj Rabahu, mohl by ses nám prosím trochu představit ?

            Jmenuju se Rabah Shibab a narodil jsem se v Bagdádu v prosinci 1972. Ve městě jsem žil do roku 1994, kdy jsem dokončil studia počítačového inženýrství na místní univerzitě a zároveň také Babylonian Twins. Přestěhoval jsem se do Jordánu, kde jsem v jedné velké firmě rozjel divizi vývoje výukového software. Poté jsem přesídlil do Dubaje a s několika přáteli (mezi nimi většina Mesopotamia Team) jsem založil společnost Cosmos Software, zabývající se multimédii a internetem. Vedl jsem zhruba 25členný tým kreativních a technicky zdatných profesionálů. Vyvíjeli jsme multimediální aplikace, v tomto směru jsme v našem regionu byli průkopníky. V současnosti žiju s manželkou a 2 dětmi v okolí nádherných Grouse Mountains ve Vancouveru v Kanadě. Přes den pracuju na software pro Oracle, o večerech a víkendech se zabývám vlastními multimediálními a sociálními softwarovými projekty. Moje koníčky zahrnují turistiku a ping-pong.

            Kdy a jak jsi objevil Amigu ?

            Nejrozšířenějšími osobními počítači v iráckých domácnostech byly MSX, Sinclair a NEC, všechny na bázi procesoru Z80. Tyto stroje byly dováženy a dotovány vládou (!!! - pozn. pecaN). V roce 1985 jsem si koupil svůj první komp (MSX) a o rok později byla na světě má první jednoduchá hra v BASICu. Nespokojen s qalitou a rychlostí jsem začal podrobněji studovat programování Z80, ale bylo to k ničemu. Cítil jsem, že pro svou kreativitu potřebuju něco výkonnějšího.
            Na konci 80. let si lidé začali dovážet první Amigy. Ovšem byli to pouze šťastlivci z vyšších společenských vrstev, jenž měli to štěstí a mohli cestovat - opuštění země bylo v té době oficiálně zakázáno. Následně se počítačovou komunitou šířily videonahrávky Amiga her a dem a lidé si začali uvědomovat její sílu. Pamatuju si, že když jsem poprvé spatřil Defender of the Crown a Deluxe Paint, hned jsem si Amigu zamiloval a věděl jsem, že musí být moje! Ovšem s mým průměrným platem se to zdálo být jen pouhým snem. Taxem tvrdě makal a šetřil a v roce 1989, pokud si to dobře pamatuju, jsem se stal jejím šťastným majitelem. Většinu času stráveného u ní jsem si užíval, analyzoval hry, poznával její výkon. Jediné dvě gamesky, které jsem nějak výrazněji pařil, byly SpeedBall a KickOff - většinou s bratry a kamarády.

            Jaká byla situace Amigy v Iráku v 80. a 90. letech ?

            Začátkem 90. let se amigácká komunita začala rozrůstat a stále víc místních firem se na Amigu začalo specializovat. Hromadně se dovážela A500 a A1200, ale ceny byly strašně přemrštěné, nejmíň 3x - 4x vyšší, než jsme vídali v časopisech. Ale s nárůstem prodeje Amig šly ceny postupně dolů. Amigistů byly spousty, ale nemyslím si, že jejich počet překročil 4 tisíce - to je ovšem jen můj odhad. Software byl z drtivé většiny zpirátěný, dostával se k nám většinou z Jordánu a ostatních zemí Perského zálivu. Některé firmy nakoupily pirátské kopie her, vložily do nich vlastní ochranu a prodávaly je pak za vyšší ceny - zákon na ochranu autorských práv tehdy v Iráku neexistoval...
            Stejná situace byla i s amigáckými knihami a časopisy, a to qůli ekonomickým sankcím a zákazu dovážení vědeckých publikací. Lidé, kteří toto hlídali, často zahrnovali amigácké materiály do tohoto zákazu. Některým šťastlivcům se však přece jen podařilo do země dostat pár kousků a fotokopie pak kolovaly napříč celou komunitou. K originálům se vždy dostalo jen pár vyvolených, a to ještě často až několik měsíců po vydání... V celé zemi byly jen dva či tři kusy Amiga Reference Hardware Manual a Amiga ROM Kernel - a my z Mesopotamia Team jsme byli mezi těmi, kdo se k nim dostali! Bez těchto knih by naše gameska nikdy nevznikla!!!

            Klikni pro plné zobrazení obrázku

Jméno: bab1.jpg
Počet zobrazení: 1
Velikost: 33,0 KB
ID: 109168


            V roce 2007 tvůj bratr na YouTube zveřejnil video z Babylonian Twins. Můžeš nám vaše dílo trochu přiblížit?


            Babylonian Twins (Babylonská dvojčata) je klasická platformovka mixnutá s logickou hrou. popisuje příběh dvou babylonských princů, dvojčat, Nasira a Blasira, a jejich cestu za záchranou jejich otce a královského trůnu před zlými silami velkého babylonského čaroděje. Hra má 5 levelů. Začínáte ve vězení, kam byli oba synové zlým čarodějem uvrženi, poté projdete visuté zahrady Babylonu, městem Nimrud v Sýrii, Bránou Ishtar (ne, není to překlep, skutečně je to Ishtar, ne Ishar smile: - pecaN). Přes Procesní ulici se pak probojujete až do královského babylonského paláce. Většina grafiky ve hře byla tvořena pomocí nákresů z historických knih, hudba zkomponována pomocí tradičních hudebních nástrojů Středozemí a Blízkého Východu. Jedním z důvodů, proč jsem se do tvorby hry pustil, bylo vlastně ukázat světu, že Irák není jen zemí sankcí a válek, ale i zemí kultury, historie a dávných civilizací!
            Twins využívají jedinečný přístup ve stylu RPG, pomocí něhož provázíte obě herní postavy na jejich cestě za splněním úkolu. Střídavě ovládáte obě postavičky a překonáváte tak hádanky a nástrahy, jež vám hra staví do cesty. Nasir skáče výše a obratně se ohání mečem, Blasir má menší skoky, zato si umí zjednat respekt svými pěstmi... Babylonian Twins jsou inspirovány dvěma populárními hrami. Mají hratelnost a plynulý vícesměrný scrolling Superfroga, zmíněný RPG přístup jsme si vypůjčili z Knightmare II (Maze of Galious) od Konami. Chcete - li se o hře dozvědět více, mrkněte na www.babyloniantwins.com, odkud si také můžete stáhnout hratelné demo.

            Mohl bys nám představit tým, stojící za Babylonian Twins?


            Jádrem týmu jsem já, Murtadha Salman a Mahir Hisham. Byli jsme součástí Mesopotamia Team, který spolu s námi tvořili ještě Auday Hussien a Ali Aboud. Ti v té době pracovali ještě na jiné hře (námětem byl Epos o Gilgamešovi) která bohužel nebyla dokončena... Ali, jenž byl též studentem architektury na univerzitě, vytvořil logo Mesopotamia Team, okřídleného býka, které můžete vidět v Babylonian Twins. O grafiku se postaral Murtadha, student architektury na bagdádské univerzitě. Jeho bratr Nasr vytvořil grafiku pro konec hry. Zajímavé bylo, že Murtadha byl klasický umělec, v té době bez jakékoli zkušenosti s počítačovou grafikou, vlastně ani neměl počítač! Ale dvakrát týdně ke mně zašel, naučil se pracovat s Deluxe Paintem a pak udělal všchnu grafiku ve hře.
            Mahir Hirsham, můj další přítel ze střední školy, zase složil veškerou herní hudbu. Je to talentovaný hudebník, ačkoli vystudoval medicínu na bagdádské univerzitě a nyní je neurochirurgem. Mahir měl vlastní Amigu a jednoduchý digitizér zvuku, pomocí něhož jsme dostali potřebné nástroje do Amigy. Já jsem hru designoval, naprogramoval a vlastně jsem byl jakýmsi manažerem celého projektu. Použil jsem AsmOne, komplet celá hra je psána v assembleru a volá přímo amigácké zákaznické čipy (a tudíž na Pegáskovi nepojede - pecaN). Vytvořil jsem také výkonný editor úrovní, který jsme použili při tvorbě naší další hry.

            Klikni pro plné zobrazení obrázku

Jméno: bab2.jpg
Počet zobrazení: 1
Velikost: 67,0 KB
ID: 109169


            Jsi stále v kontaktu s ostatními členy vašeho bývalého týmu ? Co teď dělají ?


            Po dokončení Twins jsem se přes Jordán dostal až do Dubaje, kde jsme s Audaym založili novou firmu, zabývající se multimédii a internetem. Jmenovala se Cosmos Software a v našem týmu byli i Murtadha a Ali. V regionálním měřítku jsme byli velmi úspěšní s mnoha novátorskými projekty jako třeba první dubajské městské virtuální muzeum nebo software pro kiosky British American Tobacco... Auday a já jsme se pak odstěhovali do Vancouveru v Kanadě. Auday stále dělá do her, nyní pro PS3 a jiné konzole. Nedávno k nám přibyl Ali, jenž předtím v Dubaji pracoval jako architekt. Také Murtadha původně projektoval výškové budovy v Bagdádu, ale poté ho život zavedl do Austrálie, kde se opět živí architekturou. Všichni jsme v kontaktu přes email... Jediný, s kým jsem ztratil kontakt, je Mahir, ale nedávno jsem ho našel na Facebooku a zjistil, že nyní žije v USA.

            V jakých podmínkách jste vytvářeli Babylonian Twins?


            Hra vznikala v těžké době, kdy byly na Irák uvaleny ekonomické sankce. Lidé bojovali o to, aby měli co jíst, o střechu nad hlavou, bojovali, aby vůbec přežili... Nezaměstnanost a inflace byly skutečně obrovské. Pamatuju si všechny ty lidi na ulicích (včetně studentů a absolventů univerzit), kteří prodávali cigarety nebo čekali v nekonečných frontách u náborových středisek stavebních firem, které budovaly Saddámovy paláce. Tahle jeho sídla byla v té době pravděpodobně hlavním hnacím motorem irácké ekonomiky. Žili jsme pod obrovským tlakem a každý člen rodiny se musel ohánět, abychom si vydělali na živobytí...
            Můj otec, jenž měl předtím dobré zaměstnání, si musel otevřít obchod s potravinami. Často jsme tam s bratrem pomáhali, když jsem nebyl ve škole nebo nepracoval na Babylonian Twins. Infrastruktura země byla strašlivě zdevastovaná po první válce v zálivu. Elektřina proudila jen několik hodin denně a navíc dost nepravidelně, takže při práci na Twins jsme museli neustále zálohovat a zálohovat! Harddisk jsme neměli a sejvování na disketu mnohokrát za hodinu se stalo naší noční můrou. Navíc moje Amiga měla jen 512kb paměti, takže během kompilačního procesu jsem nepřetržitě žongloval s disketami. Drive tím samozřejmě hodně trpěl a vzpomínám si, že minimálně tři kousky jsem odvařil a musel shánět nový. To nebyl až zas takový problém, i když poptávka po nich byla velká.

            Lidé však byli velmi vynalézaví při opravách a navíc se předělávaly i PC disketovky, aby se daly použít v Amigách... Naštěstí Auday měl přídavný 512kb paměťový modul, který mi občas půjčil a já tak mohl svou práci dokončit. Svoje vlastní půlmegové rozšíření jsem si pořídil až v době, kdy už byla hra téměř dokončena...
            A jako třešničku na dortu si připočtěte pekelné letní teploty, šplhající nad 50 stupňů, pomyslnou šlehačkou pak bude nestabilní elektrika, a potíže jsou na světě! Takže jsme nemohli na hře pracovat vždy, když jsme měli čas - a pokud už jsme pracovali, museli jsme pečlivě hlídat teplotu Amigy i nás samotných !!! Pamatuju si, že častými oběťmi těchto extrémních podmínek byly zdroje a TV modulátory.
            Své jsem si užil i při shánění vydavatele hry. Na vlastnictví faxu byla potřeba oficiální licence, a když už jsem se k nějakému přístroji dostal, musel jsem dávat velký pozor, protože korespondence do zahraničí v angličtině vždy zaváněla velkým průšvihem a člověk se lehce mohl octnout až u výslechu! Jednou mi jeden potenciální vydavatel odpověděl na fax přítele mého otce. Chudák nám uprostřed noci volal celý vystrašený, protože angličtině nerozuměl a měl strach z policie. To bylo naposled, co jsem požadoval faxovou odpověď...

            Stejnou chuťovkou bylo i posílání pošty. Diskety jsme posílat nesměli, jen dopisy. Když jsem chtěl k někomu dostat demo hry, jedinou možností bylo poslat disketu z Jordánu. Musel jsem čekat, až tam někdo pocestuje a vezme na sebe to strašné riziko propašování diskety přes hranici!!! Převážení disket bylo pochopitelně též zakázáno... Při tvorbě hry mi neskutečně pomohl otec, ačkoli v té době byl už nemocný s ledvinami. Každý den chodil na poštu kontrolovat, zda mi nepřišla nějaká odpověď. Nakonec se nad ním jedna úřednice slitovala a zařídila, aby mu vždy zavolali, když nějaká pošta přišla. Přes všechno úsilí mi však qůli ekonomickým sankcím chodily samé záporné odpovědi. Smutné...
            Otec byl klíčovou osobou při vývoji Twins. Bez jeho podpory, pochopení a víry v to, co dělám, by Babylonian Twins NIKDY nevznikly!!! Až nyní, kdy já sám jsem otcem a ohlédnu se zpět, až nyní si opravdu uvědomuju, co všechno pro mě táta udělal a že byl naprosto úžasný!!! Nerozuměl ani jedinému bitu, ale byl pro věc ještě nadšenější než já... Měl jsem štěstí, že jsem měl taxkvělého otce, jenž mi v těch těžkých dobách byl velkou oporou! Zemřel v roce 2001 po operaci ledvin qůli nedostatku qalitní lékařské péče - samozřejmě "díky" těm zpropadeným sankcím...


            Klikni pro plné zobrazení obrázku

Jméno: bab3.jpg
Počet zobrazení: 1
Velikost: 78,3 KB
ID: 109170

            Myslíš, že Babylonian Twins jsou první hrou vytvořenou v Iráku ?


            Až dosud jsem o žádném jiném komerčním projektu v Iráku či regionu neslyšel, ale jak znám Iráčany, nepřeqapilo by mě, kdyby už dříve někdo něco vytvořil. I my jsme, jaxem už zmínil, dřív pracovali na jiné hře, bohužel nebyla dokončena. Vývojářská komunita byla vzájemně propojena, všichni jsme se znali, působilo zde mnoho týmů vytvářejících software pro byznys a různé utility.

            Jak jsi našel vydavatele? Jaká je vlastně nyní situace ohledně práv na hru?


            Jednoduše jsem prohlížel Amiga časopisy a v nich hledal jména a adresy vydavatelů. Myslím, že jsem kontaktoval snad všechny amigácké vydavatele té doby, ale mnozí z nich vůbec neodpověděli. Mnohým se naopak hra velmi líbila jak po hratelnostní, tak po technické stránce, ale qůli těm nešťastným sankcím s námi nechtěli nic mít... Kopie některých dopisů mám pořád uschovány. Jediná pozitivní odpověď přišla od Legendary Design z Kanady. Jenže po podepsání smlouvy se najednou vše nějak pokazilo a oni nebyli schopni hru vydat ani nám sdělit, proč tomu tak bylo!!! To byl pro nás všechny ohromný šok. Jinak hru mám pořád na harddisku a práva na ni jsou zapsána v kongresové knihovně na moje jméno.

            Vytvořil jsi kromě Babylonian Twins ještě nějaký software ?

            Twins byly mým prvním a hlavním amigáckým projektem. Jaxem už zmínil, vytvořil jsem ještě editor map pro vytváření levelů.


            Plánuješ někdy uvolnit hru jako freeware pro Amigu?


            Celý projekt včetně zdrojových kódů a grafiky spinká na mém harddisku, no vlastně na harddiscích všech počítačů, které vlastním. Kdykoli si procházím adresáře a vidím ty soubory, vzpomenu si, jak těžké bylo vyvíjet Babylonian Twins a přijde mi hrozně líto, že hra nikdy nevyšla... Se současnými možnostmi handheldů a mobilů a s rozšířením digitální distribuce (iPhone store, XNA atd..) vážně přemýšlím o portování hry, jenž by umožnilo představit ji širšímu publiku. A až tohle udělám, pak zvážím i vydání na Amigu. Upřímně řečeno, nikdy bych si nepomyslel, že tolik Amigistů projeví zájem o mou hru! Po vydání dema jsem zaznamenal tisíce přístupů na www.babyloniantwins.com. Hra prostě na Amize jednoho dne určitě vyjde, její hodnota, síla a jedinečnost dobře vystihuje ducha Amigy!

            Na jaké platformy bys chtěl hru vydat ?


            No, v současnosti zkoumám různé možnosti a zkouším kontaktovat nějaké vydavatele. Druhou možností by bylo vydat hru na vlastní triko třeba na iPhone, Android, XBOX atd...

            Máš ještě pořád Amigu?

            Ne, už ne. Musel jsem ji prodat, abych se vykoupil z vojenské služby. Bylo to v roce 1995 a prodal jsem ji za 250 dolarů.

            Sleduješ i nadále dění kolem Amigy? Máš přehled o její situaci v posledních letech?

            Bohužel, příliš ji nesleduju. V prvních letech po demisi Commodore jsem byl v obraze, kupoval jsem Byte a CGWorld a hledal v nich Amigu, která byla často zmiňována v kontextu s video renderingem pro filmový průmysl. V té době jsem už měl PC, ale když jsem si to slovo "Amiga" přečetl, měl jsem vždy takový příjemný pocit... Dalším problémem bylo, že až do svých studií v Jordánu v roce 1996 jsem neměl přístup k internetu, takže prakticky nebyla šance, jak zůstat v pravidelném kontaktu s Amiga komunitou.

            Už nějakou dobu žiješ v Kanadě. Myslíš, že se budeš jednou moct vrátit do Iráku a žít tam normální život v normálních podmínkách?


            Svou vlast jsem navštívil v roce 2004. Bylo to velmi smutné, lidé už jsou opravdu vyčerpaní. Těžké časy ze začátku 90. let jsou ničím proti tomu, jak moji krajané v Iráku trpí dnes!!! Dalších téměř deset let války a sankcí... Stále však věřím, že se situace zlepší. Irák je kolébkou civilizací a mnohokrát ve své historii čelil válkám a sankcím. Iráčané jsou silní, šikovní a kreativní, vědí, jaxe vzchopit a znovu se postavit na nohy! Bohužel, potrvá to ještě asi dlouho a já předpokládám, že se toho nedožiju. Nicméně svou naději si uchovám v srdci!!!

            Chtěl bys ještě něco dodat na závěr ?


            Děkuju vám za to, že jste mi dali šanci povědět můj příběh. Když jsem tehdy někde tam v Bagdádu vyvíjel Babylonian Twins, nikdy bych si nepomyslel, že o tom jednou budu vyprávět Amiga komunitě! Je úžasné, že i po takové době dokáže Amiga spojovat dohromady lidi z různých zemí a kultur...


            Komentovat


              #21
              O: Babylonian Twins

              Tak mi přišel mail, že se chystá kickstarová kampaň. Snad ta Amiga verze dopadne dobře.
              I love Amiga

              Komentovat


                #22
                O: Babylonian Twins

                Hm, trochu sviňárna, ale budiž.
                "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

                Komentovat


                  #23
                  O: Babylonian Twins

                  Tak jsem si ten mail přečetl podrobněji a přijde mi, že mu došly prachy z té mobilní verze a chtěl by další. V tom mailu naříká, že kvůli mobilní verzi BT odešel z práce a že na tom vlastně nic nevydělal, ba naopak tratil. Teď má 230 kontaktů asi odsud a pokud jich bude mít 1000, tak spustí kampaň na Kickstarteru. Moc tomu nedávám, 1000 aktivních amigistů snad není ani na celém světě. Nicméně pokud byste to chtěli alespoň morálně podpořit, registrujte se prosím
                  Amiga OCS, ECS, AGA, CGX, PPC
                  -----------------------------------------------
                  Líbí se mi Retropolis

                  Komentovat


                    #24
                    O: Babylonian Twins

                    Nevěřím mu už ani slovo. Podfoukl všechny a teď škemrá další prachy, zase na stejné sliby. Podruhý už mu na to neskočím ani náhodou. Na jeho vlastním webu se chlubí že prodal přes 2.000.000 (dva miliony) kopií té mobilní verze. Pro iOS stálo jedno stažení 4 libry, pro Android 2.79. Sorry jako.
                    Naposledy upravil Predseda; 25.10.2017, 19:37:01.
                    "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

                    Komentovat


                      #25
                      O: Babylonian Twins

                      Tolko predanych kusov na mobily a este v strate ? Teraz chce prachy za hru z ???? roku. Nasrat ! Kazdopadne som sa registroval. Co nespravim pre "novy"amiga software ze.
                      Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
                      Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)

                      Komentovat


                        #26
                        O: Babylonian Twins

                        Tak když 4 roky nedělal, tak mu snadno došli prachy . Já tyhle věci zatím nepodporuji. Ale tohohle sráče bych nepodpořil ani omylem.
                        Amiga - PMD 85

                        Komentovat


                          #27
                          O: Babylonian Twins

                          priznavam se dobrovolne, jsem liny to prekladat, ale pokud by to nekoho zajimalo, tohle je vyjadreni autora na podobne namitky jako jste vznesli vy...

                          Thanks everyone in this group, whether you are happy or angry the fact that you are here discussing my game means something to me. Special thanks to those of you who showed empathy, understanding and avoided throwing judgements.

                          As you might already noticed, I am not an online forum guy, in fact, this is the 3rd time I register in this forum because I keep loosing my username for lack of activity. However, I wanted to post this to clarify my position and erase some of the anger.

                          The main reason I wasn't very responsive over the last 7 years is that I was mostly a full-time entrepreneur and a father of three. I also didn't have much good news to share. Although I was able to raise money and dedicate time to work on Babylonian Twins' ports, I didn't have the resources, the fresh Amiga skills, and, most importantly, the financial feasibility to work on an Amiga version that will give the game what it deserves. My hope over these years was to make enough money from the ports to spend time on the Amiga version, but unfortunately that didn't happen. The vast majority of downloads on mobile were free or pirated.

                          Having said that, I did respond to many of you over emails, especially to those who reached out politely. I also received some emails that looked more like threats with an ultimatum which made me distance myself from the whole Amiga version! My apology if that resulted in not answering some of the good folks too.

                          As I explained in the mailing list, like most indie developers, part of my motivation for developing the game (and ports) was financial. And by financial I mean the game needs to at least cover its cost. Without raising some money I wouldn't be able to do the mobile ports either. I don't remember ever making a promise for a free Amiga release and I believe I still have that right. Having said that, I really wish there was a way to give the game for free to those of you who were truly supportive and understanding.

                          So what changed now?

                          I recently received multiple genuine requests by some members of the community who offered their help in releasing the Amiga version, and because it just happened that I now have some bandwidth to dedicate to this project, I thought about entertaining the Kickstarter idea.

                          Why Kickstarter?

                          There are many reasons, apart from it being suggested by some folks here before. Kickstarter is a great way to guarantee there is enough demand (through fund) before investing time and resources. There is also no risk involved since everyone will get his money back if the campaign fails. Kickstarter is also a great marketing platform which will help expanding the reach.

                          Although Babylonian Twins is complete, the last time I tested it in full was in the early 90s, and I only tested it on A500 and a bit on my friend's A1200. So the game will need some more testing, and possibly some difficulty tweaking (as I remember, it was a very hard to complete in full, which I personally find fun but others might not). Also, because it is a special project for me personally, I would like to give its release/packaging enough thought and quality.

                          Finally, I feel that a true retro/pixelated version will have more appeal on other platforms too as I see this is becoming a trend among modern indie games. It might be this version that will finally cover the costs.

                          I hope this gives more context and addresses some of your questions and speculations.

                          Komentovat


                            #28
                            O: Babylonian Twins

                            priznavam sa otvorene, som lenivy si citat taky dlhy prispevok a este si ho aj prekladat.. mozno inokedy... kazdopadne mi nic nespravilo zaregistrovat sa..
                            Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
                            Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)

                            Komentovat


                              #29
                              O: Babylonian Twins

                              Autorem citovaného textu je DaMi Přejít na původní příspěvek
                              Tak jsem si ten mail přečetl podrobněji a přijde mi, že mu došly prachy z té mobilní verze a chtěl by další. V tom mailu naříká, že kvůli mobilní verzi BT odešel z práce a že na tom vlastně nic nevydělal, ba naopak tratil. Teď má 230 kontaktů asi odsud a pokud jich bude mít 1000, tak spustí kampaň na Kickstarteru. Moc tomu nedávám, 1000 aktivních amigistů snad není ani na celém světě. Nicméně pokud byste to chtěli alespoň morálně podpořit, registrujte se prosím
                              Dufam, ze je viac ako 1000 aktivnych amigistov a to aj bez tejto hry..
                              Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
                              Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)

                              Komentovat


                                #30
                                O: Babylonian Twins

                                Ano, četl jsem to na EAB a můj názor to naprosto nemění.
                                "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X