Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Rise of the Triad
Sbalit
X
-
Rise of the Triad
http://jack.untergrund.net [AMIGA 600 AMIGA 1200 AMIGA 1200T AMIGA 2000 AMIGA 4000 AMIGA 4000T CD32 Mac mini G4]Tagy: Žádné
-
O: Rise of the Triad
Mě se tahle WOV akce ohledně týrání Amigy nějakýma 3D FPS hrama, které Amigu v podstatě zabily, zdá tak trochu jako zvrácená nekrofiliie. Ale nikomu to neberu. Ale na druhou stranu musím ocenit jednu věc. Dlouhou dobu se tady neobjevila žádná novinka a teď si to tady dablujete. Není lepší se domluvit s Proberem a pomoct mu s psaním novinek, než dělat 2x stejnou (neslyslně) práci?
-
O: Rise of the Triad
Kdyby ty 3D akce dělali tenkrát i na Amigu (třeba kdyby Carmark neodmítl portovat Dooma pro Amigu, pač se mu zdála nedostatečně výkonná), tak je dnes možná situace jinak.
Ale kluci, co se trochu vyznají v kompilování najdou zdroják hry, zkusí ho zkompilovat v Amiga C a jsou z toho tydle "WOV akce". Hele je dost her, co vyšly v 90 letech pro MSDOS a Windows, co by dobře chodily i na Amize a tenkrát jsme je PCčkářům záviděli. A když se po 15-20ti etech zdrojáky konečně uvolňují, tak proč ne? Platforma Amigy 68k defakto uzavřená v čase, tak je každé takové malé oživení vítané. Kdo to nechce, tak to nehraje, kdo to chce, dá si to na hardisk, zahraje a třeba ho to chytne. Nebo se při nějaké akci vytáhne před kamarády, co všechno Amiga vlastně ještě zvládne. Spousta lidí se zasekne a hraje staré Amiga klasiky, ale já třeba mám rád, když se mi folder Games/3D rozroste o další šuplíček. Však jsem "Džektřidé" ne? ;o)
Abych ale jenom nepěl chválu, kluci, co to kompilují jdou často jen po tom, aby to šlo spustit a zahrát na jejich šedesátkách. Často ignorují podstatné věci:
- síťovou podporu a tedy multiplayer
- optimalizaci na 030 nebo 040
- RTG a AHI podporu
- WarpOS, pač stále velká část Amigistů si stále hýčká své PPC a přitom na ně už nikdo skoro nic nekompiluje (pač taková Doom-oidní hra v 640x480 a 30 fps vypadá lépe, než 320x200 15 fps na 68k)http://jack.untergrund.net [AMIGA 600 AMIGA 1200 AMIGA 1200T AMIGA 2000 AMIGA 4000 AMIGA 4000T CD32 Mac mini G4]
Komentovat
-
O: Rise of the Triad
Autorem citovaného textu je jack-3d Přejít na původní příspěvekKdyby ty 3D akce dělali tenkrát i na Amigu (třeba kdyby Carmark neodmítl portovat Dooma pro Amigu, pač se mu zdála nedostatečně výkonná), tak je dnes možná situace jinak.
Autorem citovaného textu je jack-3d Přejít na původní příspěvekNebo se při nějaké akci vytáhne před kamarády, co všechno Amiga vlastně ještě zvládne.Pegasos II (1266MHz), 2048MB RAM, Radeon 9250 (256MB), HDD 200GB, USB 2.0, ZIP250 USB, USB floppy, SB Live!, HP LaserJet 1100, AmigaOS 4.1 Final Edition
Komentovat
-
O: Rise of the Triad
Já nehraju ani 2D ani 3D a přidávám se k Jackovi. No naposledy jsem hrál Lemmings pro jednu nejmenovanou platformu viz můj podpis . Na připomenutí je třeba zapnout nějakou klasiku, to jo. No ale když 3D jde na čemkoliv, tak 2D v současné době asi taky ne? .Amiga - PMD 85
Komentovat
-
O: Rise of the Triad
Já se na to koukám z pohledu člověka, co má klasickou Amigu zapnutou každý den. Klasické hry jsou super, ale po čase už omzí. Navíc já jsem trochu jiný ročník, já přišel k Amize v 96-97 a to už jsem s úžasem koukal na AB3D namísto jeho předchůdců, Xtreme Racing namísto Lotusů, Napalm namísto Dune2, ...
Možná jsem se nevyjádřil úplně přesně. Samozřejmě pokud ke mně přijde na návštěvu "homo pisíčkus stupídus" a zeptá se, proč mám na stole ten stoletý počítač nepustím mu hned DOOMa, ale SuperFroga a jiné typické pecky. Když se mě pak zeptá, že on zná z té doby spíš DOOMa, Dukena, Quake apod, tak pak doplním, no jasně, to my na Amize máme taky a vytáhnu se s touto přidanou hodnotou. Však toto se mi stalo naposledy před týdnem, když přišel syn majitelky bytu pro nájem. Koukal jako blázen ;o)http://jack.untergrund.net [AMIGA 600 AMIGA 1200 AMIGA 1200T AMIGA 2000 AMIGA 4000 AMIGA 4000T CD32 Mac mini G4]
Komentovat
-
O: Rise of the Triad
Rozdiel medzi 2D na Amige a 3D je v tom, ze kym klasika ako SuperFrog bezi krasne, ma super hudbu a je plynuly, tak. Tak 3D hry sa ledva hybu aj na 060 a dnes to v 50 az 60 FPS rozbeha kazdy blby mobil.
A k tomu Carmackovi, v dobe ked to povedal si mohli Amigisti o nejakych 040 a 060 na hry mohli len nechat snivat.. V tomtu suhlasim s Jardom, myslim ze je to tak dobre ako to dopadlo.
BTW: Xtreme racing je jedna z mojich najoblubenejsich hier pre Amigu (Deathmatch s brachom). Ked si date grafiku na 1x1 pixel, tak ani 040/40 MHz nestiha a je treba prepnut FPS na 25 FPS. A to je nehratelne. Na 50 FPS hru rozbeha az 060. Aj ked je to super hra, Amiga na take hry nie je stavana, ale ved to vsetci vieme...Naposledy upravil voodoo; 07.01.2014, 12:47:47.A1260 34MB Ram SCSI; A600 Furia EC020; A500; A500+; CDTV; A3000;
Komentovat
-
O: Rise of the Triad
Autorem citovaného textu je Prober Přejít na původní příspěvekLemmings na PMD85?Amiga - PMD 85
Komentovat
-
O: Rise of the Triad
Kazdy lepsi mobil rozbeha i toho superfroga v emulatoru, o tom to podle me neni.
Ja si myslim, ze kdyby byly nektere ty 3Dcka portovane pro Amigu se vsim vsudy uz v dobe jejich vzniku, tak hudba bezi jako mod a ne jako midi coz sezere dalsi nemalou cast vykonu procesoru a Wolf3D nebo Doom mohl na 030 (coz v te dobe byla bezne dostupna turbokarta za rozumne penize) bez problemu behat.
Komentovat
-
O: Rise of the Triad
Autorem citovaného textu je Lisiak4 Přejít na původní příspěvekZatím jen první 4 levely. Nicméně už se pomalu finišuje...Amiga - PMD 85
Komentovat
-
O: Rise of the Triad
Autorem citovaného textu je ExiE Přejít na původní příspěvekKazdy lepsi mobil rozbeha i toho superfroga v emulatoru, o tom to podle me neni.
Ja si myslim, ze kdyby byly nektere ty 3Dcka portovane pro Amigu se vsim vsudy uz v dobe jejich vzniku, tak hudba bezi jako mod a ne jako midi coz sezere dalsi nemalou cast vykonu procesoru a Wolf3D nebo Doom mohl na 030 (coz v te dobe byla bezne dostupna turbokarta za rozumne penize) bez problemu behat.
BTW. AB3D2 vysiel v 95-tom a bol nehratelny aj na 040/40 (rozlisenie pixelov 1x1 a velke okno o fullscreen ani nevravim). Vtedy ani najlepsi programatori nevedeli robit 3D engine, chunky2planar rutiny atd. Dnes je to vsetko uz uplne inde a tie hry su nasobne lepsie optimalizovane (kolko rokov trvalo kym dostali AB3D2 do dnesnej podoby) ?A1260 34MB Ram SCSI; A600 Furia EC020; A500; A500+; CDTV; A3000;
Komentovat
-
O: Rise of the Triad
AB3D2 bylo ambiciozni ale velmi spatne napsane 3Dcko. Vse je otazka programatora, nikdy nevis kam by se to dostalo, kdyby se Amiga verzi zabyval treba Carmack misto Andyho Nevimjakdal. 3D engine je jedna vec, c2p druha. Bohuzel na Amize byl problem i s 3D enginem. Nevim jestli jsem nejakou hru neopomenul, ale kdyz se zamyslim, tak nakonec nejlepsi 3Dcka na Amigu jsou ta portla z PC...
Komentovat
-
O: Rise of the Triad
ExiE, ty me prekvapujes Sam dobre vis, ze jedna vec je "bezne dostupne" a druha skutecne rozsireni mezi hraci. V dobe vydani Wolf3D byl cilovou hracskou platformou A500 s nejakou fastkou, mozna i A600, ale v zadnem pripade karta s 030. A A1200 prisla ke konci 1992 a tudiz si nejsem vubec jist, ze by pro Dooma mohli pocitat s timto strojem, natoz s turbokartou. A za rok to pak uz nikoho nezajimalo, ten rozdil ve vykonu (procesor, graficke karty) se strasne rychle zvetsoval...AmigaOS // AROS
Komentovat
-
O: Rise of the Triad
Tak třeba Wolfenstein 3D portovali později oficiálně na nejrůznější platformy, třeba konzolku GBA. Wolf by podle mě musel běhat normálně na A1200 s Fast RAM stejně jako na PC, kdyby to někdo přepsal v assembleru a optimalizoval pro HW Amigy. Podívejte se jak běhá krásně Testament a Testament II v posledních verzích. Ale chápu, že Amiga byla pro ID Software nezajímavá. Kdyby se port ADoom objevil v roce 1994, tak by Amiga neumřela tak brzy. Přiznejme si, že po technické stránce stáli všechny only Amiga doomovky za prd (AB3D, Fears, Breathless, AB3D II...) a bohužel doomovky hráči vyžadovali.I love Amiga
Komentovat
Komentovat