Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Vývojové prostředí - Assembler 68k

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #16
    O: Vývojové prostředí - Assembler 68k

    ASM-Pro 1.18 je to co hladas. Mozes si tam nastavit od 68000 az po PPC.
    Velmi jednoduchy a ma v sebe vsetko co potrebujes.
    A600 Furia020 | A1200 PiStorm32 Lite | A1200 ACA 1231 | Sharp MZ800 | ZX Spectrum | Didaktik M | Didaktik Gama | C64 U1541II | Atari 800XL | Atari 130XE U1MB+SIDE2 | Nintendo DS | MiST

    Komentovat


      #17
      O: Vývojové prostředí - Assembler 68k

      Nebyl by nějaký tip na zdroj popisu adres paměti Amigy (1200) ? Z osmibitu vím, že programování v assembleru je hlavně právě o hw registrech.

      Komentovat


        #18
        O: Vývojové prostředí - Assembler 68k

        Napriklad toto mi "vyhodilo" ked som dal do googla AMIGA HARDWARE REFERENCE MANUAL:

        http://amigadev.elowar.com/read/ADCD_2.1/Hardware_Manual_guide/node0000.html

        alebo

        http://ada.evergreen.edu/~tc_nik/files/AmigaHardRefManual.pdf

        alebo

        These are the first steps - all you need to get (re?)started is at the dedicated site: http://coppershade.org/articles/More!/Downloads/*NOTE* the Get Started...
        Naposledy upravil DJM; 27.12.2015, 21:40:14.
        Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
        Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)

        Komentovat


          #19
          O: Vývojové prostředí - Assembler 68k

          Jsem začátečník, snad to napíšu správně. V asm u Amigy kvůli multitaskingu nepristupuješ na HW registre, ale z adresy execu si otevíráš různé knižnice a adresy těchhle funkcí u daných knižníc potřebuješ znát. A teď mi D dá nejdříve 1 facku zleva a pak 2. facku zprava .
          Amiga - PMD 85

          Komentovat


            #20
            O: Vývojové prostředí - Assembler 68k

            Ziadne facky nebudu.

            V podstate si to napisal spravne. Ked chces byt "systemovy" pouzijes systemove funkcie, inac odstavis system a ides "tvrdo" na hardware....
            Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
            Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)

            Komentovat


              #21
              O: Vývojové prostředí - Assembler 68k

              Áno tak som to myslel. Jednoducho sa nedoporučuje nesystémové programovanie. Okrem napríklad nejakého dema, kde potrebuješ z HW vytiahnuť max.
              Amiga - PMD 85

              Komentovat


                #22
                O: Vývojové prostředí - Assembler 68k

                Aj na plynulu hru je lepsie NOSYSTEM !
                Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
                Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)

                Komentovat


                  #23
                  O: Vývojové prostředí - Assembler 68k

                  OK .

                  Ale aj tak je podľa mňa doležitejšie najskor zvládnut programovať systémovo a ja zatiaľ pojdem touto cestou. Keď sme to už načali, je pakáreň prerobiť systémovu vec na nesystémovú, alebo to je pohoda?
                  Amiga - PMD 85

                  Komentovat


                    #24
                    O: Vývojové prostředí - Assembler 68k

                    Prerobit systemovu vec na nesystemovu je fuska. Ak ti mozem poradit tak chod nesystemovym smerom, je to lahsie/jednoduchesie.
                    Ale musis si vsetko spravit sam, od citania klaves,joystick,mys a tiez vystup na obrazovku. Ale zase mas lepsi pocit ked to vsetko funguje. Na druhu stranu musim povedat ze neviem o systemovom programovani nic. pouzivam len pre mna nevyhnutne veci.
                    A600 Furia020 | A1200 PiStorm32 Lite | A1200 ACA 1231 | Sharp MZ800 | ZX Spectrum | Didaktik M | Didaktik Gama | C64 U1541II | Atari 800XL | Atari 130XE U1MB+SIDE2 | Nintendo DS | MiST

                    Komentovat


                      #25
                      O: Vývojové prostředí - Assembler 68k

                      Ehm, taký malý detail, ako sa v ASM-Pro 1.18 ukladá program? To že sa má zadať štartovacia a konečná adresa som pochopil, a ďalej?
                      A pre istotu, ako sa program načíta?
                      Amiga - PMD 85

                      Komentovat


                        #26
                        O: Vývojové prostředí - Assembler 68k

                        )

                        Ty vole, dnes při spuštění tam možnost uložit program byla, akorát, že jsem ji před tím hledal až když jsem byl v editaci a to tam ta možnost není, se musí klávesou ESC přejít do nějaké příkazové řádky a pak se již ukládat "program" může. To jsou ale kombinace

                        Asi to je jedno, ale zatím používám možnost write text/read text. Zkusil jsem jako první a funguje, dál neřeším.
                        Amiga - PMD 85

                        Komentovat


                          #27
                          O: Vývojové prostředí - Assembler 68k

                          V prikazovom riadku napis WO (write object) a mas EXE.
                          A600 Furia020 | A1200 PiStorm32 Lite | A1200 ACA 1231 | Sharp MZ800 | ZX Spectrum | Didaktik M | Didaktik Gama | C64 U1541II | Atari 800XL | Atari 130XE U1MB+SIDE2 | Nintendo DS | MiST

                          Komentovat


                            #28
                            O: Vývojové prostředí - Assembler 68k

                            Autorem citovaného textu je ObiWanKen Přejít na původní příspěvek
                            V prikazovom riadku napis WO (write object) a mas EXE.
                            Píše mi to "** No Object"

                            Asi moj štandardný problém s cestami, ale našiel som len Preferences/enviroment a tam Default Dir, tak som zadal cestu k súboru, ktorý som uložil ako text (WN), ale nepomohlo.
                            Amiga - PMD 85

                            Komentovat


                              #29
                              O: Vývojové prostředí - Assembler 68k

                              Takto,
                              1. Napises program v Editore.
                              2. Skompilujes, v prikazovom riadku zadas A (assemble).
                              3. Ak prebehla kompilacia bez problemov tak v príkazovom riadku zadas WO (write object).
                              A otvori sa ti ponuka kde ulozit "EXE" program.

                              Zrejme si len nespustil kompilaciu, a jednoducho ked si zadal WO tak nemal co ulozit. Ziaden program v pamati.
                              Naposledy upravil ObiWanKen; 04.01.2016, 11:41:33.
                              A600 Furia020 | A1200 PiStorm32 Lite | A1200 ACA 1231 | Sharp MZ800 | ZX Spectrum | Didaktik M | Didaktik Gama | C64 U1541II | Atari 800XL | Atari 130XE U1MB+SIDE2 | Nintendo DS | MiST

                              Komentovat


                                #30
                                O: Vývojové prostředí - Assembler 68k

                                Autorem citovaného textu je ObiWanKen Přejít na původní příspěvek
                                2. Skompilujes, v prikazovom riadku zadas A (assemble).

                                Zrejme si len nespustil kompilaciu, a jednoducho ked si zadal WO tak nemal co ulozit. Ziaden program v pamati.
                                správne, díky!
                                Amiga - PMD 85

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X