Od počátku, co jsem se začal hrát s programováním mám takový sen si naprogramovat Sabotéra. Programovací jazyk Python může posloužit jako prvý náčrt toho, jak co by mohlo fungovat. Sice pomocí Pythonu nemáme přístup ke grafice (pokud z něj neskočíme do assembleru), ale máme přístup ke znakové sadě a znak je tvořen z pixelů. To nám umožnuje použít jednoduchou grafiku a začít si dělat prvotní náčrty logiky samotné hry pro možná budoucí přepsání do jazyku C, který by samotnému vykreslováni jednoduché grafiky pomocí znakové sady mohl a taky nemusel dát dostatečnou rychlost. To již závisí od rychlosti vykreslování znaku ve Workbenchi. Prvotní studie ukazují, že by to tak mohlo fungovat a že programovací jazyk C spolu s vykreslením jednoduché grafiky pomocí znakové sady by mohl stačit. Samozřejmě další level by bylo již použití normální grafiky, které by krom případného nežadoucího pomalého vykreslování "znaku" ve Workbenchi mohlo posunout hru na lepší úroveň.
Udělal jsem jednoduché video, které znázorňuje, jak se dostat k jednoduché grafice, i když k ní nemáme přístup, nebo to zatím neumíme. Sabotér je nakreslen narychlo .
Udělal jsem jednoduché video, které znázorňuje, jak se dostat k jednoduché grafice, i když k ní nemáme přístup, nebo to zatím neumíme. Sabotér je nakreslen narychlo .
Komentovat