Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Ggc 2015

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Ggc 2015

    Asi pred 20 rokmi som mal spraveny Playfield editor (PF),
    Teraz som zacal pracovat na novej verzii. Stara pracovala s objektmi 32x20 px,
    a velkostou Playfieldu 128x128 objektov, co je 12,8 x 12,8 obrazoviek, celkovo 153 obrazoviek.
    Dnesna verzia 2015 podporuje objekty 16x16 px a s velkostou playfieldu 400x400 objektou.
    Co je 20x20 obrazoviek, celkovo 400 obrazoviek !!!
    Editor podporuje 1024 objektov. Na popis objektu v PF editore je pouzitych 32 bitov.
    10 bitov pre cislo objektu, 4 pre animaciu, 2 pre typ animacie, atd.

    To co potrebujem je dobru dusu ktora by mi nakreslila v DPainte objekty z ktorých sa PF sklada.
    Teraz pouzivam objekty z Turricana ale chcel by som v nom mat vlastne objekty ked ho uvolnim.


    Pre predstavu video z verzie 2015.

    Naposledy upravil ObiWanKen; 05.03.2015, 15:47:27.
    A600 Furia020 | A1200 PiStorm32 Lite | A1200 ACA 1231 | Sharp MZ800 | ZX Spectrum | Didaktik M | Didaktik Gama | C64 U1541II | Atari 800XL | Atari 130XE U1MB+SIDE2 | Nintendo DS | MiST

    #2
    O: Ggc 2015

    AHA"!!!! Tak jo, to by asi pro Chaos Guns šlo, ne?
    Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

    Komentovat


      #3
      O: Ggc 2015

      Kludne, novsia verzia podporuje dve vrstvy. Pozri na YT video GGC2015 5.
      A600 Furia020 | A1200 PiStorm32 Lite | A1200 ACA 1231 | Sharp MZ800 | ZX Spectrum | Didaktik M | Didaktik Gama | C64 U1541II | Atari 800XL | Atari 130XE U1MB+SIDE2 | Nintendo DS | MiST

      Komentovat


        #4
        O: Ggc 2015

        Dvě vrstvy snad ani nebudou potřeba , i když se mohou hodit, jistě... spíš se zeptám - co top-down pohled? Je to problém (kvůli fyzice?) nebo ne?
        Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

        Komentovat


          #5
          O: Ggc 2015

          Toto je cisto len editor, ziadna fyzika a ani nic podobne.
          Jednoducho poskladas hraciu plochu a tu si potom importujes kde chces (napríklad ja do assembleru spolu s tiles).
          Teba bude asi viacej zaujimat toto "Demo".


          A600 Furia020 | A1200 PiStorm32 Lite | A1200 ACA 1231 | Sharp MZ800 | ZX Spectrum | Didaktik M | Didaktik Gama | C64 U1541II | Atari 800XL | Atari 130XE U1MB+SIDE2 | Nintendo DS | MiST

          Komentovat


            #6
            O: Ggc 2015

            OK, rozumím, no nám jde o hru typu Alien Breed a popravdě z těch videí nepoznám dokonale, nakolik je to s takovým žánrem kompatibilní - resp. co všechno by se muselo v tvém enginu dodělat, aby to šlo plně realizovat. Díky za odkazy na videa, hodně to pomáhá .

            Případnou dohodu o možné spolupráci budu hnát přes SZ, jo?
            Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

            Komentovat


              #7
              O: Ggc 2015

              Rozumiem, ono ked nieje grafika a poskladany level tak je tazko si nieco predstavit.
              A na toto je tento editor. Grafik nakresli objekty, niekto z nich posklada level.
              A programator to uvedie do pohybu.


              A600 Furia020 | A1200 PiStorm32 Lite | A1200 ACA 1231 | Sharp MZ800 | ZX Spectrum | Didaktik M | Didaktik Gama | C64 U1541II | Atari 800XL | Atari 130XE U1MB+SIDE2 | Nintendo DS | MiST

              Komentovat


                #8
                O: Ggc 2015

                Mno a abych nechodil dlouho okolo horké kaše - ty bys byl schopen a ochoten tu programátorskou práci, tj. logiku hry samotné, udělat?
                Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                Komentovat


                  #9
                  O: Ggc 2015

                  No ochotny aj hej, ale nieson si isty ci aj schopny, nechcem sa precenit a slubit nieco na co nemam. Skusim zatial engine ktory by sa postaral o vykreslenie a rolovanie obrazu. V zaklade nieco taketo uz mam, pouzivam ho v GGC uz tam je pouzity dvojvrstvovy Double-buffering. Staci dopisat podporu HW jemneho scrollingu. Co uz nieje problem. Uvidim ako sa dostanem k Amige cez vikend.
                  A600 Furia020 | A1200 PiStorm32 Lite | A1200 ACA 1231 | Sharp MZ800 | ZX Spectrum | Didaktik M | Didaktik Gama | C64 U1541II | Atari 800XL | Atari 130XE U1MB+SIDE2 | Nintendo DS | MiST

                  Komentovat


                    #10
                    O: Ggc 2015

                    OK, já samozřejmě od tebe nechci a nečekám závazky. Mezitím budu dál rozhazovat sítě, avšak tohle je zatím nejbližší tomu, co bychom potřebovali. Tj. zbývaly animovaní panáčci, střelba, otvírání dveří... sem tam výbuchy a pak sběr předmětů a práce v inventáři. Nejsem naivní, vím, že je to zadání na pěkných pár měsíců. Ale kdybys to měl jako osobní výzvu, proč ne?
                    Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                    Komentovat

                    Zpracovávám...
                    X