O: Dream of Rowan - kickstarterová kampaň na Amigáckou hru v AMOSu.
Nechtel jsem nic psat na anglicka fora, abych jim nezkazil PR, ale tady budu zcela uprimny:
Grafika - kombinace digitalizovanych a rucne kreslenych prvku nikdy nebyl dobry napad, pri omezene barevne palete (32 barev) to nemuze skoncit dobre
Grafika2 - vyzadovat 030 a pritom se omezit na OCS/ECS (kvuli AMOSu) je silene a uz to samo o sobe nepusobi vubec seriozne
Animace - nektere slusne, jine toporne. Pohyb hlavniho hrdiny je divny
Kazdopadne jim budu drzet palce, ale myslim si, ze pred Kickstarterem meli vychytat vyse zminene nedostatky.
O: Dream of Rowan - kickstarterová kampaň na Amigáckou hru v AMOSu.
Vážím si každé snahy, ale tohle bych nepodpořil. Stále si myslím že pokud má vyjít něco nového, musí to ukázat možnosti Amigy. A tohle by byla divná hra i v době kdy jich na Amigu vzikalo přehršel. Ať se podívají na Valhalu či Ultimate Domain (Genesia) ty také byly dělány v AMOSu...
O: Dream of Rowan - kickstarterová kampaň na Amigáckou hru v AMOSu.
Tak já jsem to vzal z tohodle úhlu: hodil jsem tam deset éček na to, abych do toho moh kafrat Na EAB jsem nepsal něco ve smyslu: podpořil jsem vás, ale mám pár rad - jako první předělejte celou skákací rutinu... A mám v úmyslu do toho kafrat i nadále, ve smyslu konstruktivní kritiky. Grafiku neovlivním, ale některý věci by třeba vychytat mohli.
"Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)
O: Dream of Rowan - kickstarterová kampaň na Amigáckou hru v AMOSu.
Tak jsem se na to koukal, ta grafika není až tak katastrofální, ano digitální s ručně kreslenou, nesedí to k sobě, ale z mého pohledu v normě. Koukl jsem se na tu Valhalu, její nároky dle všeho 1 MB RAM a A500, tedy klasický 68k procesor. Zde je uvedeno, že DOR vyžaduje 030ku. Valhala má skroling obrazovky i když né celé. DOR má v pohybu více objektů a v animaci větší objekty (v závěru úvodní animace na čase 2:06), ale i tak 030ka je slušný přestřel. To je to, co zas mně na tom vadí nejvíce.
Autoři si měli zachovat soudnost a měli mít radost z toho, že udělají hru na Amigu, která by byla volně ke stažení a na všechny, co by pak řekli, že je ta hra hnus by se mohli akorát tak usmát. Třeba by nějaký hráč, kterému by hra udělala radost pak samotné oponenty hry poslal do prdele se slovy, vždyť je do zadarmo tak přestaňte prudit .
O: Dream of Rowan - kickstarterová kampaň na Amigáckou hru v AMOSu.
Vyzkousel jsem WIP demo na Aminetu a jsem z nej znacne rozpacity. Hra tohoto typu si primo rika o skrolovani obrazovky (Gods, Lionheart, Odyssey...), tady se proste prechazi mezi obrazovkami (podobne jako v Another World, Flashback ci Prince of Persia - ale tyto hry jsou na podstatne vyssi technicke urovni). Uvodni obrazek je vylozene odpudivy, tim se hned zkazi prvni dojem, grafika dale se da (se skripanim zubu) prekousnout. Animace hlavni postavy (a dalsich objektu) nepusobi prilis prirozene, na tom se da jeste zapracovat. Obcas zlobily kolizni zony (nezastrelil jsem protivnika hned vedle sebe). Uvidime, jak bude vypadat finalni produkt (pokud na nej dojde).
O: Dream of Rowan - kickstarterová kampaň na Amigáckou hru v AMOSu.
Tak jsem si taky prošel pár obrazovek té alpha verze 0.1 a ta hra je děsná. Prostě Amos s podporou OCS a digitalizovaná grafika nejde dohromady. Tu grafiku by chtělo ručně dokreslit, aby to vypadlo jako pixelart. Herní engine snad ještě nejde hodnotit na těch 4 obrazovkách.
O: Dream of Rowan - kickstarterová kampaň na Amigáckou hru v AMOSu.
Takhle měl vypadat ten kicstarterový trailer a mohlo to celé dopadnout úplně jinak. Hlavní hrdina je pořád divný a hra sama o sobě nevypadá že by přinášela cokoliv nového, ale proti prvnímu traileru nebe a dudy.
"Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)
Komentovat